Στην κυκλοφορία δίνονται τις επόμενες ημέρες, όπως ανακοινώθηκε από τη «Ολυμπία Οδό», οι τέσσερις σήραγγες που βρίσκονται στο τμήμα της νέας Εθνικής Οδού Κορίνθου - Πατρών μεταξύ Αιγίου και Ρίου, στην περιοχή της Παναγοπούλας.
Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της «Ολυμπίας Οδού», Παναγιώτης Παπανικόλας, μετά την ολοκλήρωση άσκησης μεγάλης κλίμακας σε μία από τις σήραγγες, σχετικά με την ολοκλήρωση του έργου της Κορίνθου - Πατρών «σε λίγες μέρες θα δώσουμε στους χρήστες έναν ολοκληρωμένο αυτοκινητόδρομο, που θα προσφέρει ασφαλή και άνετη οδήγηση, ώστε να φτάνουν σε λιγότερο χρόνο από την Αθήνα στην Πάτρα».
Σχετικά με την πορεία του έργου είπε ότι «η Ολυμπία Οδός είναι κατά 95% ολοκληρωμένο έργο, γεγονός που την καθιστά απολύτως λειτουργική σε όλο το μήκος της», ενώ όπως πρόσθεσε, «όσον αφορά την κύρια αρτηρία θα έχει το επίπεδο εξυπηρέτησης και ασφάλειας που απαιτείται στους αυτοκινητόδρομους».
Ακόμη ο Παναγιώτης Παπανικόλας ανέφερε ότι «αυτές τις μέρες συμπληρώνονται τα τελευταία "κομμάτια του παζλ", καθώς πραγματοποιούνται συνδέσεις των νέων κατασκευασμένων τμημάτων και διαμορφώνεται κάθε ρεύμα κυκλοφορίας στην τελική του θέση, δίνοντας έτσι και την τελική εικόνα του αυτοκινητόδρομου».
Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της «Ολυμπίας Οδού», Παναγιώτης Παπανικόλας, μετά την ολοκλήρωση άσκησης μεγάλης κλίμακας σε μία από τις σήραγγες, σχετικά με την ολοκλήρωση του έργου της Κορίνθου - Πατρών «σε λίγες μέρες θα δώσουμε στους χρήστες έναν ολοκληρωμένο αυτοκινητόδρομο, που θα προσφέρει ασφαλή και άνετη οδήγηση, ώστε να φτάνουν σε λιγότερο χρόνο από την Αθήνα στην Πάτρα».
Σχετικά με την πορεία του έργου είπε ότι «η Ολυμπία Οδός είναι κατά 95% ολοκληρωμένο έργο, γεγονός που την καθιστά απολύτως λειτουργική σε όλο το μήκος της», ενώ όπως πρόσθεσε, «όσον αφορά την κύρια αρτηρία θα έχει το επίπεδο εξυπηρέτησης και ασφάλειας που απαιτείται στους αυτοκινητόδρομους».
Ακόμη ο Παναγιώτης Παπανικόλας ανέφερε ότι «αυτές τις μέρες συμπληρώνονται τα τελευταία "κομμάτια του παζλ", καθώς πραγματοποιούνται συνδέσεις των νέων κατασκευασμένων τμημάτων και διαμορφώνεται κάθε ρεύμα κυκλοφορίας στην τελική του θέση, δίνοντας έτσι και την τελική εικόνα του αυτοκινητόδρομου».
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ