Το τραίνο εκτός από οικολογικό μέσο μεταφοράς, είναι το πιο ασφαλές, πιο άνετο, θα ικανοποιήσει τις ανάγκες μας και σίγουρα μπορεί να τονώσει την τουριστική ανάπτυξη του νομου. Η σωστή επαναλειτουργία της γραμμής Κόρινθος - Άργος- Ναύπλιο, βασικά σημαίνει οι ΑΣΙΔ (Αυτόματα Συστήματα Ισόπεδων Διαβάσων) να λειτουργούν στις αφύλακτες διαβάσεις, επομένως ο χρόνος από την Αθήνα μέχρι το Ναύπλιο, με ενδιάμεσους σταθμούς τις Μυκήνες και το Άργος, θα είναι κοντά στις δύο ώρες.
Επιπρόσθετα, μια σύγχρονη διαφημιστική καμπάνια για τα πλεονεκτήματα της επαναλειτουργίας, μαζί με την υποστήριξη της τοπικής αυτοδιοίκησης θα προσδώσει γρήγορα στο τραίνο τον χώρο που του ανήκει στις μεταφορικές μας συνήθειες.
Δεν αληθεύουν και είναι άδικα τα στοιχεία που έδωσε ο Δήμαρχος Άργους Μυκηνών στην τελευταία του εμφάνιση για την επιβατική κίνηση και τα ατυχήματα, δεν έχει καμία τέτοια ενημέρωση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Λίγο πριν καταργηθεί η γραμμή το 2010 το κομμάτι της γραμμής από την Κόρινθο έως το Άργος και Νάυπλιο έτεινε να είναι κερδοφόρο και τα βαγόνια του ήταν γεμάτα από επιβάτες. Για να έρθει σε επαφή ο κ. Καμπόσος με τα πραγματικά στοιχεία και για γνωρίσει τους σκοπούς της πρωτοβουλίας μας του ζητάμε άμεση συνάντηση, αν είναι δυνατόν μέσα στην άλλη εβδομάδα.
Σε αυτή την συνάντηση θα τον ενημερώσουμε για το σύνολο της ιεραρχημένης άποψης μας, που περιλαμβάνει και την επέκταση της προαστιακής γραμμής στην Αργολίδα, αφού προηγηθεί μελετητική ωρίμανση και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση. Μέχρι, όμως, να συμβεί αυτό ο νομός μας πρέπει άμεσα να συνδεθεί με τον Προαστιακό και ο τρόπος να συμβεί η σύνδεση περιλαμβάνεται στην πρόταση μας.
Σε αυτή μας την προσπάθεια ευελπιστούμε να έχουμε αρωγό μας τον Δήμαρχο Άργους-Μυκηνών.