Στο πολύ ενδιαφέρον «2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου» συμμετείχε ο δήμος Άργους Μυκηνών, με εκπροσώπους τους Αντιδημάρχους Δημήτρη Κρίγγο, Χρήστο Πετσέλη, Θόδωρο Οικονόμου και Βασίλη Τάγκαλη.
Σε δήλωση του μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ο αντιδήμαρχος Άργους Μυκηνών Δημήτρης Κρίγγος ανάρτησε τα εξής:
Ολοένα και περισσότερες πόλεις διεθνώς επιχειρούν να βελτιώσουν την εικόνα και την φήμη τους με βάση τις πρακτικές του marketing και branding του τόπου. Ζητούμενο είναι η προσέλκυση νέων κατοίκων, τουριστών και επενδυτών και η πρόκληση αισθήματος τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους. Η τάση αυτή συνοδεύεται από την αναζήτηση ενός θεωρητικού πλαισίου, καθώς και μεθοδολογικών εργαλείων, για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση της εφαρμογής των αντίστοιχων στρατηγικών, προκαλώντας μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επιστημονική συζήτηση. Στην Ελλάδα οι υπεύθυνοι των πόλεων αναζητούν τρόπους ώστε να βελτιώσουν τον τρόπο προβολής τους. Το Μάρτιο του 2012 οργανώθηκε στο Βόλο το 1ο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου με μεγάλη επιτυχία και με ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο. Το 2ο Συνέδριο συνέχισε την προσπάθεια, προσκαλώντας ειδικούς επιστήμονες, στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και επαγγελματίες να παρουσιάσουν την εμπειρία τους στο αντικείμενο.
Σε δήλωση του μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ο αντιδήμαρχος Άργους Μυκηνών Δημήτρης Κρίγγος ανάρτησε τα εξής:
Ολοένα και περισσότερες πόλεις διεθνώς επιχειρούν να βελτιώσουν την εικόνα και την φήμη τους με βάση τις πρακτικές του marketing και branding του τόπου. Ζητούμενο είναι η προσέλκυση νέων κατοίκων, τουριστών και επενδυτών και η πρόκληση αισθήματος τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους. Η τάση αυτή συνοδεύεται από την αναζήτηση ενός θεωρητικού πλαισίου, καθώς και μεθοδολογικών εργαλείων, για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση της εφαρμογής των αντίστοιχων στρατηγικών, προκαλώντας μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επιστημονική συζήτηση. Στην Ελλάδα οι υπεύθυνοι των πόλεων αναζητούν τρόπους ώστε να βελτιώσουν τον τρόπο προβολής τους. Το Μάρτιο του 2012 οργανώθηκε στο Βόλο το 1ο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου με μεγάλη επιτυχία και με ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο. Το 2ο Συνέδριο συνέχισε την προσπάθεια, προσκαλώντας ειδικούς επιστήμονες, στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και επαγγελματίες να παρουσιάσουν την εμπειρία τους στο αντικείμενο.
Οι Θεματικοί άξονες που πραγματεύθηκε το συνέδριο είναι οι εξής:
-Το Μάρκετινγκ και Branding Τόπου ως εργαλεία στην ανάπτυξη των πόλεων και των περιφερειών
-Ο ρόλος της κοινωνίας των πολιτών στις διαδικασίες του Μάρκετινγκ και Branding Τόπου: --Συμμετοχικός σχεδιασμός, συντονισμός εταίρων και επίλυση συγκρούσεων
-Η πολιτιστική κληρονομιά, η δημιουργικότητα και οι πολιτιστικοί φορείς ως στοιχείο Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου
-Οι επιδράσεις της διοργάνωσης φεστιβάλ και ειδικών γεγονότων στην εικόνα της πόλης
-Διαχείριση και προβολή προορισμού στο πλαίσιο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης
-Μάρκετινγκ και Branding Τόπου για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων
Η εφαρμογή και η αξιολόγηση του αποτελέσματος των διαδικασιών Μάρκετινγκ και Branding Τόπου
-Η Eικόνα του Tόπου (αρχιτεκτονική, urban design, communication design, logo design)
-Ερευνητικά εργαλεία και μέθοδοι αξιολόγησης στρατηγικών
-Nation Branding και Διεθνής Διπλωματία
-Place e-marketing. Κοινωνική δικτύωση. Διεθνή δίκτυα
-Τοπίο και ταυτότητα
-Η εικόνα και η ταυτότητα των ελληνικών πόλεων
-Ο ρόλος της κοινωνίας των πολιτών στις διαδικασίες του Μάρκετινγκ και Branding Τόπου: --Συμμετοχικός σχεδιασμός, συντονισμός εταίρων και επίλυση συγκρούσεων
-Η πολιτιστική κληρονομιά, η δημιουργικότητα και οι πολιτιστικοί φορείς ως στοιχείο Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου
-Οι επιδράσεις της διοργάνωσης φεστιβάλ και ειδικών γεγονότων στην εικόνα της πόλης
-Διαχείριση και προβολή προορισμού στο πλαίσιο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης
-Μάρκετινγκ και Branding Τόπου για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων
Η εφαρμογή και η αξιολόγηση του αποτελέσματος των διαδικασιών Μάρκετινγκ και Branding Τόπου
-Η Eικόνα του Tόπου (αρχιτεκτονική, urban design, communication design, logo design)
-Ερευνητικά εργαλεία και μέθοδοι αξιολόγησης στρατηγικών
-Nation Branding και Διεθνής Διπλωματία
-Place e-marketing. Κοινωνική δικτύωση. Διεθνή δίκτυα
-Τοπίο και ταυτότητα
-Η εικόνα και η ταυτότητα των ελληνικών πόλεων