ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Ενημέρωση για το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα THRIVE στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Άργους

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 11:52:00 π.μ. |
Ενημέρωση για το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα THRIVE στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Άργους
Την Πέμπτη 20 Απριλίου 2017 στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Άργους πραγματοποιήθηκε η Προπαρασκευαστική Συνάντηση και Ενημέρωση του ευρωπαϊκού προγράμματος THRIVE σε συνεργασία με το Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου Κοινωνική Μέριμνα, το 3ο Δημοτικό Σχολείο Άργους & με την AμΚΕ ΙΑΣΙΣ. 

Το πρόγραμμα αποτελεί μια Στρατηγική Σύμπραξη στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης η οποία υλοποιείται στα πλαίσια της Βασικής Δράσης 2, Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών του προγράμματος Erasmus+.

Οι εργασίες του προγράμματος συντονίζονται από μία σύμπραξη έξι οργανισμών, οι οποίοι προέρχονται από διαφορετικά ευρωπαϊκά κράτη (Ελλάδα, Αυστρία , Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Ισπανία). Οι εμπλεκόμενοι οργανισμοί διαθέτουν μεγάλη εμπειρία στη μεθοδολογία της μη-τυπικής εκπαίδευσης, στην εργασία με νέους, στη δημιουργία εργαλείων πληροφορικής και την οργάνωση και υλοποίηση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.

Ο βασικός στόχος του Προγράμματος “THRIVE” είναι να ενισχύσει την επαγγελματική ανάπτυξη των δασκάλων/εκπαιδευτών, μαθητών μέχρι 7 ετών, μέσω τηλεκπαίδευσης και συγκεκριμένα μέσω χρήσης μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας (online courses), που στόχο θα έχει την επιτυχή προώθηση θετικών συμπεριφορών μέσα στη σχολική τάξη και τη κατ’επέκταση ενεργή συμμετοχή, παρακολούθηση και πρόοδο των μαθητών.

Στόχοι:

· Να εκπαιδεύσει τους δασκάλους/εκπαιδευτές αναφορικά με νέες διαδικασίες και μεθόδους διδασκαλίας.

· Να προσφέρει στους δασκάλους/εκπαιδευτές χρήσιμες μεθόδους  μη τυπικής μάθησης ούτως ώστε να εργαστούν αποτελεσματικά  προς την προώθηση θετικού σχολικού κλίματος.

· Να εφοδιάσει τους δασκάλους/εκπαιδευτές με βασικές κοινωνικές  δεξιότητες (soft skills) μέσω των οποίων θα εργαστούν προς μια  επιτυχημένη προετοιμασία ένταξης των παιδιών στη σχολική τάξη  και την περαιτέρω πρόοδό τους.

· Να αναπτύξει την ικανότητα των δασκάλων/εκπαιδευτών για ανίχνευση και εντοπισμό επιβαρυντικών παραγόντων που  ενδέχεται να παρεμβαίνουν στη σχολική φοίτηση.

· Να συνεισφέρει στην προσωπική ανάπτυξη των παιδιών και να  ενισχύσει το κίνητρο τους για μάθηση.



ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ