Το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ανατολικής Πελοποννήσου τέθηκε οριστικά σε αναστολή λειτουργίας πριν από επτά περίπου χρόνια, σχεδόν από το 2010, σαν αποτέλεσμα της φαύλης και εγκληματικά ανεύθυνης διακυβέρνησης των ΠΑΣΟΚ - ΝΔ που είχε οδηγήσει στην προοδευτική απαξίωση του δικτύου και στην παντελή υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Το εντυπωσιακό μάλιστα της συγκεκριμένης περίπτωσης αποτελεί το γεγονός ότι, λίγο πριν την απόφαση για την αναστολή της λειτουργίας του, το δίκτυο είχε ανακαινιστεί με εύλογη κατασπατάληση εθνικών και ευρωπαϊκών πόρων.
Οι Οικολόγοι Πράσινοι στηρίζουμε τις πρωτοβουλίες των πολιτών για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Ανατολική Πελοπόννησο και αιτούμε, σαν πρώτο βήμα την άμεση λειτουργία των δρομολογίων Κόρινθος – Μυκήνες – Άργος - Τίρυνθα – Ναύπλιο, που ένωναν για δεκαετίες τον κύριο σιδηροδρομικό ιστό της χώρας με την πρώτη πρωτεύουσα του σύγχρονου ελληνικού κράτους αλλά και με ορισμένους από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους του κόσμου.
Παράλληλα, με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης της γραμμής Πειραιάς – Θεσσαλονίκη και την επέκταση της γραμμής Αεροδρόμιο – Κιάτο μέχρι το Αίγιο (έργα που καθυστερούσαν για χρόνια και ολοκληρώνονται μέσα στο 2017 και 2018 αντίστοιχα) καλούμε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να προβεί σε όλες της απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε να εκκινήσουν άμεσα τα έργα συντήρησης των υποδομών του δικτύου Κόρινθος – Ναύπλιο, να ανευρεθεί σύγχρονο τροχαίο υλικό και ένα αποτελεσματικό μοντέλο λειτουργίας ώστε γρήγορα να «ξανασφυρίξει» το τρένο στο σταθμό του Ναυπλίου.
Οι Οικολόγοι Πράσινοι στηρίζουμε τις πρωτοβουλίες των πολιτών για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Ανατολική Πελοπόννησο και αιτούμε, σαν πρώτο βήμα την άμεση λειτουργία των δρομολογίων Κόρινθος – Μυκήνες – Άργος - Τίρυνθα – Ναύπλιο, που ένωναν για δεκαετίες τον κύριο σιδηροδρομικό ιστό της χώρας με την πρώτη πρωτεύουσα του σύγχρονου ελληνικού κράτους αλλά και με ορισμένους από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους του κόσμου.
Παράλληλα, με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης της γραμμής Πειραιάς – Θεσσαλονίκη και την επέκταση της γραμμής Αεροδρόμιο – Κιάτο μέχρι το Αίγιο (έργα που καθυστερούσαν για χρόνια και ολοκληρώνονται μέσα στο 2017 και 2018 αντίστοιχα) καλούμε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να προβεί σε όλες της απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε να εκκινήσουν άμεσα τα έργα συντήρησης των υποδομών του δικτύου Κόρινθος – Ναύπλιο, να ανευρεθεί σύγχρονο τροχαίο υλικό και ένα αποτελεσματικό μοντέλο λειτουργίας ώστε γρήγορα να «ξανασφυρίξει» το τρένο στο σταθμό του Ναυπλίου.