ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

Ευχές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς

ΕΥΧΕΣ

Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

«Φωτιά» στον ΣΥΡΙΖΑ βάζουν τα 38 νέα διόδια στην Εγνατία

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 12:06:00 μ.μ. |
«Φωτιά» στον ΣΥΡΙΖΑ βάζουν τα 38 νέα διόδια στην Εγνατία
 Παρουσία στελεχών και του ΤΑΙΠΕΔ ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης επιχειρεί στη Βουλή να εξηγήσει στους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ που εκλέγονται στους νομούς που διατρέχει η Εγνατία Οδός, γιατί ενώ διαφωνούσε υπέγραψε για τη δημιουργία 38 νέων σταθμών διοδίων στον αυτοκινητόδρομο.

Σπίρτζης και Τσακαλώτος υπέγραψαν Κοινή Υπουργική Απόφαση για την άμεση εγκατάσταση 18 μετωπικών σταθμών και 20 πλευρικών διοδίων στην Εγνατία Οδό.

Οι τοπικές κοινωνίες βράζουν και ετοιμάζουν δυναμικές κινητοποιήσεις και οι κυβερνητικοί βουλευτές που αιφνιδιάστηκαν ψάχνουν και να δικαιολογήσουν την μεταστροφή της θέσης της κυβέρνησης για τα διόδια και να αλλάξουν την απόφαση.

Ο Βουλευτής Καβάλας του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Εμμανουηλίδης σε δηλώσεις του τις προηγούμενες μέρες ζήτησε η αντίδραση να είναι ολομέτωπη και συντονισμένη από όλους τους βουλευτές των περιοχών που «θίγονται» γιατί μόνο έτσι μπορεί να υπάρξει ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Προαπαιτούμενα τα διόδια

Η εγκατάσταση των διοδίων είναι «προαπαιτούμενο» των υποψηφίων επενδυτών για να μετάσχουν στον διαγωνισμό για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού που είναι προαπαιτούμενο για την αξιολόγηση.

Η απόφαση για την εγκατάσταση των σταθμών εκκρεμούσε επί μακρόν καθώς ο ίδιος ο κ. Χρήστος Σπίρτζης αντιδρούσε.

Η ΚΥΑ που θεωρούνταν επιβεβλημένη για να τροποποιηθεί και η χωροθέτηση κάποιων σταθμών κατόπιν απαίτησης του Ταμείου, βάζει αυστηρά χρονοδιαγράμματα στην εγκατάσταση των διοδίων που έχουν καθυστερήσει λόγω και των απανωτών απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων.

Διαφωνεί με την παραχώρηση ο πρόεδρος της Εγνατίας αλλά υλοποιεί τις αποφάσεις

Επιπλέον 4 ευρώ θα πληρώνει κάποιος οδηγός για να διασχίσει τον κύριο οδικό άξονα της Εγνατίας Οδού, από την Ηγουμενίτσα έως την Αλεξανδρούπολη, όταν θα ολοκληρωθεί η κατασκευή των σταθμών διοδίων όπως είπε στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ – ΜΠΕ ¨Πρακτορείο 104,9 fm¨ ο πρόεδρος της “Εγνατίας Οδού Α.Ε.” Απόστολος Αντωνούδης ο οποίος εκτίμησε ότι στις αρχές του 2018 θα είναι σε πλήρη λειτουργία οι δέκα νέοι σταθμοί διοδίων.

“Με την πλήρη ολοκλήρωση αυτών των σταθμών διοδίων για τον άξονα, Ηγουμενίτσα – Αλεξανδρούπολη, από 15,40 που είναι σήμερα η χρέωση για την διαδρομή των 670 χλμ θα πάει στα 19 ευρώ. Αυτά για τον κεντρικό άξονα, υπάρχουν και άλλοι τρεις κάθετοι στις εισόδους της χώρας” ανέφερε τον Νοέμβριο ο κ. Αντωνούδης και συμπλήρωσε, “εμείς σήμερα με τους υπάρχοντες σταθμούς διοδίων έχουμε ως εταιρία έσοδα περί τα 70 εκατ. ευρώ το χρόνο, με την πλήρη ανάπτυξη των σταθμών και στους κάθετους άξονες θα φτάσουμε περί τα 150 εκατομμύρια”.

Ο πρόεδρος της “Εγνατίας Οδού Α.Ε.” εξήγησε ότι η διοίκηση υλοποιεί μια Κοινή Υπουργική Απόφαση του 2014 σύμφωνα με την οποία προβλέπεται να δημιουργηθούν δέκα νέοι μετωπικοί σταθμοί διοδίων στον άξονα αλλά και στους τρεις κάθετους άξονες της Εγνατίας επισημαίνοντας ότι αυτό “αποτελεί δέσμευση και παλαιότερων κυβερνήσεων και της σημερινής”.

Σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη, ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για τους πρώτους τέσσερις σταθμούς διοδίων, οι οποίοι υπολογίζεται ότι θα λειτουργήσουν τον Αύγουστο του 2017. Κατόπιν θα ακολουθήσουν οι άλλοι έξι, η δημοπράτηση των οποίων θα γίνει τους επόμενους μήνες. “Εκτιμούμε ότι στις αρχές του 2018 θα είναι σε πλήρη λειτουργία όλοι οι σταθμοί” σημείωσε.

Ο πρόεδρος της “Εγνατίας Οδού Α.Ε.” συμφώνησε απόλυτα με όσα υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι ότι η κατασκευή αυτών των σταθμών θα δημιουργήσει μία εταιρία με μεγάλη εισπρακτική δύναμη η οποία θα παραχωρηθεί, και εξέφρασε την άποψη ότι η παραμονή διαχείρισης στην ¨Εγνατία Οδό Α.Ε.” θα εξασφάλιζε μεγάλα έσοδα στο Ελληνικό Δημόσιο.

“Δεν έχω διαφορετική άποψη, επαναλαμβάνω ότι υπάρχει δέσμευση των προηγούμενων κυβερνήσεων και πρέπει να ολοκληρωθεί προκειμένου να ολοκληρωθεί και η παραχώρηση της εκμετάλευσης, λειτουργίας και συντήρησης όλου του οδικού άξονα” υπογράμμισε.“Θεωρώ ότι αν παραμείνει η εκμετάλλευση και συντήρηση στη διαχείρηση της Εγνατίας Οδού δηλαδή του ελληνικού δημοσίου, τα έσοδα θα είναι πολύ μεγαλύτερα για το ελληνικό δημόσιο. Αλλά το ΤΑΙΠΕΔ θέλει άμεσα έσοδα σήμερα’” ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Αντωνούδης.

πηγή:thetoc.gr
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ