ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Απαντήσεις από το φροντιστήριο "Άμιλλα" στα θέματα Ιστορίας Προσανατολισμού Γ΄ Τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 6:22:00 μ.μ. |
Απαντήσεις από το φροντιστήριο "Άμιλλα" στα θέματα Ιστορίας Προσανατολισμού Γ΄ Τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου
ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΗ
ΘΕΜΑ Α1
α. Εκλεκτικοί: σχολικό βιβλίο, σελ. 77: Ήταν μια ετερόκλητη παράταξη εξεχόντων πολιτικών, λογίων και αξιωματικών με μετριοπαθείς θέσεις, η οποία προσπαθούσε να μεσολαβεί μεταξύ των άλλων παρατάξεων και να υποστηρίζει σταθερές κυβερνήσεις. Ο πολιτικός αυτός σχηματισμός προέκυψε από τις εκλογές του Νοεμβρίου του 1862 και είχε μικρότερη απήχηση σε σχέση με τους Πεδινούς και τους Ορεινούς.


β. Στρατιωτικός σύνδεσμος: σχολικό βιβλίο, σελ. 86-87: Το 1909 συντελείται  μια τομή…αλλά προώθησε τα αιτήματά του  μέσω της Βουλής, και σελ. 88 «Στις 15 Μαρτίου …έχοντας επιτύχει τις επιδιώξεις του».

γ.  Μικτή Επιτροπή Ανταλλαγής: σχολικό βιβλίο, σελ. 151-152: Με βάση το άρθρο 11…της ακίνητης περιουσίας των ανταλλαξίμων.

ΘΕΜΑ Α2
α2, β6, γ1, δ5, ε4 (από τη στήλη Β περισσεύει το στοιχείο 3)

ΘΕΜΑ Β1
α. σχολικό βιβλίο, σελ. 82: Στη δεκαετία του 1880 τα κόμματα…και στα συμφέροντα κάθε κοινωνικής ομάδας

β.  σχολικό βιβλίο, σελ. 82: Για την επιλογή των υποψηφίων βουλευτών…από πελατειακές σχέσεις και εξυπηρετήσεις, και σελ. 84: Οι υποψήφιου βουλευτές προέρχονταν…και από τα κατώτερα στρώματα.

ΘΕΜΑ Β2

α. σχολικό βιβλίο,  σελ. 154: Η ΕΑΠ διέκρινε την αποκατάσταση των προσφύγων σε αγροτική…αντί εργατικού προλεταριάτου.

β. σχολικό βιβλίο,  σελ. 154: Εξάλλου, δόθηκε προτεραιότητα…παραμεθόριες περιοχές.

ΟΜΑΔΑ ΔΕΥΤΕΡΗ

ΘΕΜΑ Γ1

α.   σχολικό βιβλίο, σελ. 217: Δύο μεγάλα εξωτερικά γεγονότα…στη νέα Προσωρινή Κυβέρνηση της Κρήτης,  και ΚΕΙΜΕΝΑ Α, Β, Γ (η αξιοποίηση των πληροφοριών του σχολικού βιβλίου και των ΚΕΙΜΕΝΩΝ πρέπει να γίνει συνθετικά. Για παράδειγμα, μετά την πρώτη περίοδο του σχολικού βιβλίου [Δύο μεγάλα εξωτερικά γεγονότα…της Ανατολικής Ρωμυλίας] πρέπει να προστεθούν πληροφορίες από τα ΚΕΙΜΕΝΑ Α και Β· ΟΧΙ πρώτα όλες οι πληροφορίες του σχολικού βιβλίου και κατόπιν των ΚΕΙΜΕΝΩΝ)

β.  σχολικό βιβλίο, σελ. 218: Παρά τις έντονες διαμαρτυρίες της Τουρκίας…το οποίο απέκοψε τον ιστό της.  Οι πληροφορίες του ΚΕΙΜΕΝΟΥ Δ να παρατεθούν μετά την πρώτη περίοδο της παραγράφου του σχολικού βιβλίου.

ΘΕΜΑ Δ1

α.   σχολικό βιβλίο, σελ. 20: Ακολούθησαν δύσκολα χρόνια…και η γνώση των ναυτικών υποθέσεων. Στη συνέχεια αξιοποίηση πληροφοριών των ΚΕΙΜΕΝΩΝ Α και Β.

β.  σχολικό βιβλίο, σελ. 20, 21: Στο ελληνικό κράτος…και αργότερα στην Αίγυπτο. Πριν από την τελευταία περίοδο της παραγράφου του σχολικού βιβλίου πρέπει να ενταχθούν πληροφορίες από το ΚΕΙΜΕΝΟ Γ.


ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ