V.STAMATIS
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΙΚΑΗ ΔΥΝΑΜΗ

Σελίδες

Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Απαντήσεις από το φροντιστήριο "Άμιλλα" στα θέματα Ιστορίας Προσανατολισμού Γ΄ Τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου

Απαντήσεις από το φροντιστήριο "Άμιλλα" στα θέματα Ιστορίας Προσανατολισμού Γ΄ Τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου
ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΗ
ΘΕΜΑ Α1
α. Εκλεκτικοί: σχολικό βιβλίο, σελ. 77: Ήταν μια ετερόκλητη παράταξη εξεχόντων πολιτικών, λογίων και αξιωματικών με μετριοπαθείς θέσεις, η οποία προσπαθούσε να μεσολαβεί μεταξύ των άλλων παρατάξεων και να υποστηρίζει σταθερές κυβερνήσεις. Ο πολιτικός αυτός σχηματισμός προέκυψε από τις εκλογές του Νοεμβρίου του 1862 και είχε μικρότερη απήχηση σε σχέση με τους Πεδινούς και τους Ορεινούς.


β. Στρατιωτικός σύνδεσμος: σχολικό βιβλίο, σελ. 86-87: Το 1909 συντελείται  μια τομή…αλλά προώθησε τα αιτήματά του  μέσω της Βουλής, και σελ. 88 «Στις 15 Μαρτίου …έχοντας επιτύχει τις επιδιώξεις του».

γ.  Μικτή Επιτροπή Ανταλλαγής: σχολικό βιβλίο, σελ. 151-152: Με βάση το άρθρο 11…της ακίνητης περιουσίας των ανταλλαξίμων.

ΘΕΜΑ Α2
α2, β6, γ1, δ5, ε4 (από τη στήλη Β περισσεύει το στοιχείο 3)

ΘΕΜΑ Β1
α. σχολικό βιβλίο, σελ. 82: Στη δεκαετία του 1880 τα κόμματα…και στα συμφέροντα κάθε κοινωνικής ομάδας

β.  σχολικό βιβλίο, σελ. 82: Για την επιλογή των υποψηφίων βουλευτών…από πελατειακές σχέσεις και εξυπηρετήσεις, και σελ. 84: Οι υποψήφιου βουλευτές προέρχονταν…και από τα κατώτερα στρώματα.

ΘΕΜΑ Β2

α. σχολικό βιβλίο,  σελ. 154: Η ΕΑΠ διέκρινε την αποκατάσταση των προσφύγων σε αγροτική…αντί εργατικού προλεταριάτου.

β. σχολικό βιβλίο,  σελ. 154: Εξάλλου, δόθηκε προτεραιότητα…παραμεθόριες περιοχές.

ΟΜΑΔΑ ΔΕΥΤΕΡΗ

ΘΕΜΑ Γ1

α.   σχολικό βιβλίο, σελ. 217: Δύο μεγάλα εξωτερικά γεγονότα…στη νέα Προσωρινή Κυβέρνηση της Κρήτης,  και ΚΕΙΜΕΝΑ Α, Β, Γ (η αξιοποίηση των πληροφοριών του σχολικού βιβλίου και των ΚΕΙΜΕΝΩΝ πρέπει να γίνει συνθετικά. Για παράδειγμα, μετά την πρώτη περίοδο του σχολικού βιβλίου [Δύο μεγάλα εξωτερικά γεγονότα…της Ανατολικής Ρωμυλίας] πρέπει να προστεθούν πληροφορίες από τα ΚΕΙΜΕΝΑ Α και Β· ΟΧΙ πρώτα όλες οι πληροφορίες του σχολικού βιβλίου και κατόπιν των ΚΕΙΜΕΝΩΝ)

β.  σχολικό βιβλίο, σελ. 218: Παρά τις έντονες διαμαρτυρίες της Τουρκίας…το οποίο απέκοψε τον ιστό της.  Οι πληροφορίες του ΚΕΙΜΕΝΟΥ Δ να παρατεθούν μετά την πρώτη περίοδο της παραγράφου του σχολικού βιβλίου.

ΘΕΜΑ Δ1

α.   σχολικό βιβλίο, σελ. 20: Ακολούθησαν δύσκολα χρόνια…και η γνώση των ναυτικών υποθέσεων. Στη συνέχεια αξιοποίηση πληροφοριών των ΚΕΙΜΕΝΩΝ Α και Β.

β.  σχολικό βιβλίο, σελ. 20, 21: Στο ελληνικό κράτος…και αργότερα στην Αίγυπτο. Πριν από την τελευταία περίοδο της παραγράφου του σχολικού βιβλίου πρέπει να ενταχθούν πληροφορίες από το ΚΕΙΜΕΝΟ Γ.


ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Κέντρο Βιολογικής Γεωργίας
ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ