Η απάντηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην Κοινή μας Ερώτηση επιβεβαιώνει τους φόβους που έχουμε εκφράσει επανειλημμένα για την προοπτική της έναρξης και της ολοκλήρωσης των εργασιών του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος.
Μετά από δύο χαμένα χρόνια, το Υπουργείο δεν έχει υποβάλει το φάκελο Μεγάλου Έργου, ούτε έχει εντάξει το έργο στο ΕΣΠΑ, ενώ καμιά εργολαβία δεν πρόκειται να ξεκινήσει μέχρι τότε.
Το γεγονός ότι το Υπουργείο επιβεβαιώνει τα σενάρια για έργο με μειωμένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και μελετά ακόμα και την αναβάθμιση του υπάρχοντος οδικού άξονα, προμηνύει δυσάρεστες εξελίξεις.
Καμία, όμως, άλλη επιλογή πλην του αρχικού σχεδιασμού για το φυσικό αντικείμενο του έργου, όπως προέβλεπε η δημοπράτηση του 2014, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή. Η Κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ πέραν της ευθύνης για την ακύρωση ενός δημοπρατημένου έργου και την κατάτμησή του σε οκτώ εργολαβίες, θα έχει πλήρως και την ευθύνη της ανατροπής του αρχικού σχεδιασμού και της ενδεχόμενης υποβάθμισης των χαρακτηριστικών του έργου.
Ακολουθεί η Απάντηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών:
Μετά από δύο χαμένα χρόνια, το Υπουργείο δεν έχει υποβάλει το φάκελο Μεγάλου Έργου, ούτε έχει εντάξει το έργο στο ΕΣΠΑ, ενώ καμιά εργολαβία δεν πρόκειται να ξεκινήσει μέχρι τότε.
Το γεγονός ότι το Υπουργείο επιβεβαιώνει τα σενάρια για έργο με μειωμένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και μελετά ακόμα και την αναβάθμιση του υπάρχοντος οδικού άξονα, προμηνύει δυσάρεστες εξελίξεις.
Καμία, όμως, άλλη επιλογή πλην του αρχικού σχεδιασμού για το φυσικό αντικείμενο του έργου, όπως προέβλεπε η δημοπράτηση του 2014, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή. Η Κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ πέραν της ευθύνης για την ακύρωση ενός δημοπρατημένου έργου και την κατάτμησή του σε οκτώ εργολαβίες, θα έχει πλήρως και την ευθύνη της ανατροπής του αρχικού σχεδιασμού και της ενδεχόμενης υποβάθμισης των χαρακτηριστικών του έργου.
Ακολουθεί η Απάντηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών: