Κατά τη διενέργεια ελέγχου από στελέχη του Λιμεναρχείου Ναυπλίου, στις 15/07/2017 στο επαγγελματικό πλοίο αναψυχής «ΚΟΡΑΛΙΑ» Ν.Π. 4084, το οποίο βρισκόταν στον λιμένα «ΠΑΡΑΛΙΟΥ ΑΣΤΡΟΥΣ», καθώς υπήρχαν υποψίες παράνομης ναύλωσης, ζητήθηκε από τον αλλοδαπό κυβερνήτη του να προσκομίσει τα έγγραφα του σκάφους στην οικεία Λιμενική Αρχή.
Το ανωτέρω σκάφος απέπλευσε από λιμένα «ΠΑΡΑΛΙΟΥ ΑΣΤΡΟΥΣ» χωρίς την ολοκλήρωση του σχετικού ελέγχου.
Κατά τη διερεύνηση της υπόθεσης διαπιστώθηκε ότι ο αλλοδαπός κυβερνήτης του σκάφους, είχε ναυλώσει αυτό σε δύο (02) τουλάχιστον από τους τέσσερις (04) αλλοδαπούς επιβαίνοντες, χωρίς να είχε καταρτίσει και υπογράψει ναυλοσύμφωνο σε πέντε (05) αντίγραφα όπως προβλέπεται.
Στη συνέχεια και υπό τον συντονισμό του Κέντρου Επιχειρήσεων του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, το ανωτέρω σκάφος εντοπίστηκε από περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. απογευματινές ώρες της 18/07/2017 στην περιοχή του Πόρου Τροιζηνίας.
Από τη Λιμενική Αρχή Ναυπλίου που διενεργεί την προανάκριση για παράβαση του άρθρου 169 του Ποινικού Κώδικα κινήθηκε και η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων για παράβαση του άρθρου 7 του Νόμου 4256/2014, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της υπ. Αριθμ. 3133.1-10229-2016/04-02-2016 Υπ. Απόφασης, καθώς διαπιστώθηκε ότι το πλοίο τελούσε υπό καθεστώς παράνομης ναύλωσης.
Το ανωτέρω σκάφος απέπλευσε από λιμένα «ΠΑΡΑΛΙΟΥ ΑΣΤΡΟΥΣ» χωρίς την ολοκλήρωση του σχετικού ελέγχου.
Κατά τη διερεύνηση της υπόθεσης διαπιστώθηκε ότι ο αλλοδαπός κυβερνήτης του σκάφους, είχε ναυλώσει αυτό σε δύο (02) τουλάχιστον από τους τέσσερις (04) αλλοδαπούς επιβαίνοντες, χωρίς να είχε καταρτίσει και υπογράψει ναυλοσύμφωνο σε πέντε (05) αντίγραφα όπως προβλέπεται.
Στη συνέχεια και υπό τον συντονισμό του Κέντρου Επιχειρήσεων του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, το ανωτέρω σκάφος εντοπίστηκε από περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. απογευματινές ώρες της 18/07/2017 στην περιοχή του Πόρου Τροιζηνίας.
Από τη Λιμενική Αρχή Ναυπλίου που διενεργεί την προανάκριση για παράβαση του άρθρου 169 του Ποινικού Κώδικα κινήθηκε και η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων για παράβαση του άρθρου 7 του Νόμου 4256/2014, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της υπ. Αριθμ. 3133.1-10229-2016/04-02-2016 Υπ. Απόφασης, καθώς διαπιστώθηκε ότι το πλοίο τελούσε υπό καθεστώς παράνομης ναύλωσης.