Ήταν σίγουρα ένα από τα πιο επιτυχημένα λανσαρίσματα που έχει κάνει η Coca Cola και ίσως το το καλύτερο στον τρέχοντα αιώνα. Και όμως η διοίκηση του κολοσσού πήρε την απόφαση να διακόψει την κυκλοφορία του στην Αμερική το επόμενο διάστημα.
Η Coca Cola zero θα αντικατασταθεί από ένα αναψυκτικό με νέα συνταγή που η γεύση του θα φέρνει περισσότερη στην κλασική Coca Cola και θα ονομάζεται Coca Cola Zero Sugar. To αναψυκτικό έχει ήδη δοκιμαστεί σε 25 αγορές και τα αποτελέσματα ήταν τόσο ενθαρρυντικά ώστε να οδηγήσουν την διοίκηση της εταιρείας να πάρει την απόφαση.
Η Coca Cola zero θα αντικατασταθεί από ένα αναψυκτικό με νέα συνταγή που η γεύση του θα φέρνει περισσότερη στην κλασική Coca Cola και θα ονομάζεται Coca Cola Zero Sugar. To αναψυκτικό έχει ήδη δοκιμαστεί σε 25 αγορές και τα αποτελέσματα ήταν τόσο ενθαρρυντικά ώστε να οδηγήσουν την διοίκηση της εταιρείας να πάρει την απόφαση.
Η αλλαγή αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα και ήδη μέσα στον Αύγουστο τα κενά που δημιουργούνται στα ράφια και στα ψυγεία από την Coca Cola zero θα αντικαθίστανται με Coca Cola Zero Sugar. Όπως ανέφερε ο CEO της εταιρείας James Quincey μιλώντας σε επενδυτές με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών μεγεθών "πρόκειται για την επανεφεύρεση της Coke Zero".
To σήμα της zero παρουσίασε στην αμερικανική αγορά αύξηση της τάξης του 3,5% στην διάρκεια του 2016 την ώρα που η Diet Cola (σ.σ. η αντίστοιχη Coca Cola light στην Αμερική) παρουσίασε πτώση κατά 1,9%.
Στην ελληνική αγορά η Coca Cola zero που λανσαρίστηκε πριν από 10 χρόνια έχει καταφέρει και βρίσκεται πλέον στην δεύτερη θέση στην οικογένεια των προϊόντων Coca Cola , με μερίδιο 20% με την Coca Cola light, που έχει παρουσία στην Ελλάδα από το 1986 να βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση με μερίδιο 15%.
Στην Ελλάδα, το προϊόν συνεχίζει να διατίθεται κανονικά αλλά με γεύση η οποία είναι ακόμη πιο κοντά στην γεύση της Coca-Cola, συνεχίζοντας ωστόσο να μη περιέχει καθόλου ζάχαρη. Στην Ελλάδα, όπως και σε πολλές άλλες χώρες, η «Coca-Cola No Sugar» είναι γνωστή ως «Coca-Cola Μηδέν Ζάχαρη, Μηδέν Θερμίδες».
To σήμα της zero παρουσίασε στην αμερικανική αγορά αύξηση της τάξης του 3,5% στην διάρκεια του 2016 την ώρα που η Diet Cola (σ.σ. η αντίστοιχη Coca Cola light στην Αμερική) παρουσίασε πτώση κατά 1,9%.
Στην ελληνική αγορά η Coca Cola zero που λανσαρίστηκε πριν από 10 χρόνια έχει καταφέρει και βρίσκεται πλέον στην δεύτερη θέση στην οικογένεια των προϊόντων Coca Cola , με μερίδιο 20% με την Coca Cola light, που έχει παρουσία στην Ελλάδα από το 1986 να βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση με μερίδιο 15%.
Στην Ελλάδα, το προϊόν συνεχίζει να διατίθεται κανονικά αλλά με γεύση η οποία είναι ακόμη πιο κοντά στην γεύση της Coca-Cola, συνεχίζοντας ωστόσο να μη περιέχει καθόλου ζάχαρη. Στην Ελλάδα, όπως και σε πολλές άλλες χώρες, η «Coca-Cola No Sugar» είναι γνωστή ως «Coca-Cola Μηδέν Ζάχαρη, Μηδέν Θερμίδες».