ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Σεμινάριο εξαγωγών με θέμα: «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος & εξαγωγικές διαδικασίες» στο Επιμελητήριο Αργολίδας (βίντεο)

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 6:45:00 μ.μ. |
Σεμινάριο εξαγωγών με θέμα: «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος & εξαγωγικές διαδικασίες» στο Επιμελητήριο Αργολίδας (βίντεο)
 Το Επιμελητήριο Αργολίδας σε συνεργασία με το ENTERPRISE GREECE διοργανώνει ΔΩΡΕΑΝ εκπαιδευτικά σεμινάρια διάρκειας 8 ωρών με θέμα «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος & εξαγωγικές διαδικασίες».

Τα σεμινάρια ξεκίνησαν να πραγματοποιούνται σήμερα  Δευτέρα 18 και θα συνεχίσουν την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017 17:00- 21:00 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Αργολίδας, οδός Κορίνθου 23 στο Άργος.
 Σκοπός είναι η σωστή πληροφόρηση των εξαγωγέων που βρίσκονται κυρίως σε αρχικό στάδιο , των εν δυνάμει εξαγωγικών επιχειρήσεων της χώρας , καθώς και των εκθετών που θα συμμετέχουν σε επιχειρηματικές συναντήσεις Β2Β στην Πελοπόννησος EXPO 2017 ακριβώς μια εβδομάδα μετά.
 Μέσα από τα σεμινάρια αυτά, οι ενδιαφερόμενοι θα ενημερωθούν διεξοδικά για όλο το πλέγμα που καθορίζει μια επιτυχημένη εξαγωγική προσπάθεια έτσι ώστε να αποφεύγονται συγχύσεις, λάθος βήματα και ως εκ τούτου χάσιμο χρόνου και χρημάτων.
Τα σεμινάρια είναι δομημένα με τρόπο ώστε, να δίδονται απαντήσεις στα ερωτήματα των εν δυνάμει εξαγωγέων όσον αφορά στη μεθοδολογία προσέγγισης της εξαγωγικής διαδικασίας, χωρίς άσκοπες θεωρητικές προεκτάσεις.
Η θεματολογία περιλαμβάνει:

· Δημιουργία – κατοχύρωση εμπορικών σημάτων.
-Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος (από πλευράς της marketing διάστασής του) δηλ. design, συσκευασία (περιέκτης, ετικέτα), πιστοποιήσεις.
-Σήμανση προϊόντων – barcode κ.λ.π.
-Δημιουργία επικοινωνιακών εργαλείων.
-Επιλογή ξένων αγορών και προσαρμογή των προϊόντων σε αυτές.
-Μεθοδολογία εξεύρεσης πελατών στις αγορές – στόχους.
-Δράσεις που απαιτούνται για την εξεύρεση πελατών.
-Αναφορά σε Διεθνείς Εκθέσεις (τρόπος επιλογής της κατάλληλης Έκθεσης και βήματα οργάνωσης).
-Αναφορά σε Β2Β συναντήσεις και τρόπος σωστής προετοιμασίας τους.
-Τρόπος συζήτησης με τους υποψήφιους πελάτες, θέματα κατάρτισης εμπορικών συμφωνιών.
-Τι περιλαμβάνει μια εμπορική συμφωνία.
-Τρόποι παράδοσης – χρήση Διεθνών εμπορικών όρων.
-Τρόποι πληρωμής – συνεργασία με τράπεζες.
-Ασφαλίσεις φορτίων – πελατών.
-Κοστολόγηση εξαγόμενου προϊόντος, θέματα Φ.Π.Α. εξαγωγών.
-Συνοδευτικά έγγραφα εξαγωγών κ.λ.π.
-Ιδιαιτερότητες – ειδικό καθεστώς εξαγωγών σε τρίτες χώρες σχετικά με έλεγχο και πιστοποίηση φορτίων (έκδοση ειδικών πιστοποιητικών κ.λ.π.)
-Χρήση κατάλληλων βάσεων δεδομένων για άντληση χρήσιμων στοιχείων. Αξιοποίηση των εμπορικών μας ακολούθων.
Στην κάμερα των Αργολικών Ειδήσεων μίλησαν ο Διευθυντης Πληροφόρησης και υποστήριξης του ENTERPRISE GREECE Γιώργος Παπαστεργιόπουλος και ο Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Αργολίδας Κωνσταντίνος Γκαργκάσουλας:
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ