Την ΠΡΩΤΗ θέση πανελληνίως κατέκτησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το IONIAN TV στην φετινή διοργάνωση των Regional Media Awards 2017 και στην ενότητα Περιφερειακή Τηλεόραση.
Το IONIAN πήρε 3 πρώτα βραβεία (gold) και 4 δευτερα βραβεια (silver) στην ενότητα περιφερειακή τηλεόραση, γεγονός που στο τέλος της βραδιάς του προσέδωσε το Grand TV Award, που σημαίνει την υψηλότερη διάκριση περιφερειακού τηλεοπτικού καναλιού στην Ελλάδα!
Το IONIAN πήρε 3 πρώτα βραβεία (gold) και 4 δευτερα βραβεια (silver) στην ενότητα περιφερειακή τηλεόραση, γεγονός που στο τέλος της βραδιάς του προσέδωσε το Grand TV Award, που σημαίνει την υψηλότερη διάκριση περιφερειακού τηλεοπτικού καναλιού στην Ελλάδα!
Έτσι, η πανελλαδική αυτή πρωτιά για το 2017, ήρθε στην Πάτρα και στην Περιφερειακή τηλεοπτική ζώνη 6 της Πελοποννήσου – Νοτίου Ιονίου και Νοτίου Στερεάς Ελλάδος στην οποία ανήκει το ΙΟΝΙΑΝ.
Αξίζει να αναφερθεί ότι στη φετινή διοργάνωση υπήρχε και δεύτερο Grand TV Award το οποίο απονεμήθηκε στο ΚΡΗΤΗ TV (λόγω ισοψηφίας αφού συγκέντρωσε την ίδια βαθμολογία από τους πόντους που προέκυψαν από το σύνολο των βραβείων που συγκέντρωσε στις διαφορετικές κατηγορίες υποψηφιότητας).
Η επιτυχία είναι μεγάλη για το IONIAN, το οποίο συνεχίζει τα τελευταία χρόνια την σταθερή του πορεία στην περιφέρεια, έχοντας καταφέρει να αποτελέσει τον πρωταγωνιστή με την εγκυρότητα και την αμεσότητα του σε όλους τους τομείς, με τα δελτία ειδήσεων, τις ενημερωτικές του εκπομπές, την στήριξη του πολιτισμού και το ψυχαγωγικό του πρόγραμμα. Μια προσπάθεια που του προσφέρει σοβαρές πανελλαδικές διακρίσεις, όπως τα φετινά βραβεία που μπορεί να αποτελούν επιβράβευση, ωστόσο είναι και πολύ μεγάλη ευθύνη για όλους τους ανθρώπους του ΙΟΝΙΑΝ, ώστε να συνεχίσουν τον αγώνα που όλα αυτά τα χρόνια κάνουν.
Οι επτά ενότητες βράβευσης του ΙΟΝΙΑΝ:
-Gold Βραβείο στην ενότητα TV, κατηγορία: Content/Vertical Content – Ποικιλια στην θεματολογια του προγραμματος με την ενσωματωση εξειδικευμενων εκπομπων
-Gold Βραβείο στην ενότητα TV, κατηγορία: Advertising/Multiplatform - Patras IQ... στο δρομο της καινοτομιας
-Gold Βραβείο στην ενότητα TV, κατηγορία: Advertising/Below the Line Communication - Τηλεοπτικη καλυψη του 8ου PICK ΛΟΥΞ COLA
-Silver Βραβείο στην ενότητα TV, κατηγορία: Content/Best Original Reporting - Πάτρα | Αθώες ψυχές... σε αναμονή για το όνειρο
-Silver Βραβείο στην ενότητα TV, κατηγορία: Content/Best Public Interest - Ζωντανη καλυψη των εκδηλωσεων "ΠΑΤΡΙΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ" 2017
-Silver Βραβείο στην ενότητα TV, κατηγορία: Advertising/ Creative - LIVE EVENT: Ζήσε το... μαζί μας...
-Silver Βραβείο στην ενότητα TV, κατηγορία: Communication & Marketing/Κοινωνική Προσφορά / CSR - Δράσεις με εταιρική κοινωνική ευθύνη - "'Όλοι μαζί... μια Αγκαλιά"
-Ο πανελλαδικός τίτλος Grand TV Awards στο ΙΟΝΙΑΝ για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ήταν η έκπληξη της βραδιάς!
Τα Regional Media Adwards
Με πρωταγωνιστές τα Περιφερειακά και Τοπικά Μέσα (Εφημερίδες, Περιοδικά, Τηλεόραση, Ραδιόφωνο & sites) την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου, στις 19:30, στην καρδιά της Αθήνας και στον πολυχώρο Gazarte, ολοκληρώθηκε η διοργάνωση των Regional Media Awards όπου, για δεύτερη συνεχόμενη φορά, η Περιφέρεια και τα Τοπικά Μέσα είχαν την μοναδική ευκαιρία να αναδείξουν την δυναμική τους στην ευρύτερη αγορά της Επικοινωνίας.
Tην εκδήλωση άνοιξε ο Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής των βραβείων, Κωνσταντίνος Καμάρας, ο οποίος επεσήμανε ότι στις υποψηφιότητες που κατατέθηκαν υπήρχαν εξαιρετικές δουλειές, που χαρακτηρίζουν το σπουδαίο έργο που επιτελείται από τα τοπικά και περιφερειακά μέσα. Απώτερος στόχος της βραδιάς που διοργάνωσε η Boussias Communications, ήταν να αναδειχθεί με τον πιο χαρακτηριστικό και απόλυτο τρόπο που αξίζει το σημαντικό έργο των Τοπικών και Περιφερειακών Μέσων στη χώρα μας.
Στόχος των βραβείων είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου, μέσω της ανάδειξης case studies, τα οποία θα αποτελέσουν οδηγό για τους υπόλοιπους παρόχους περιεχομένου, καθώς και η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ των Μέσων και του κοινού, και μεταξύ των Μέσων και των διαφημιζομένων.
Οι Ενότητες
Οι ενότητες περιελάμβαναν:
Α. Press (Εφημερίδες – Περιοδικά)
B. Radio
Γ. TV
Δ. Digital Media
Grand Awards
Grand βραβείο απονεμήθηκε στο Μέσο εκείνο που συγκέντρωσε την μεγαλύτερη βαθμολογία από τους πόντους που προέκυψαν από το σύνολο των βραβείων που θα έχει συγκεντρώσει στις διαφορετικές κατηγορίες υποψηφιότητας.
Η κριτική επιτροπή
Tην κριτική επιτροπή αποτελούσαν οι Κωνσταντίνος Καμάρας (Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων), Πέτρος Αλβέρτος (Deputy General Manager, Mindshare Athens), Δημήτρης Βέργαδος (Διευθυντής Τομέα Επικοινωνίας, ΣΕΒ), Αντιγόνη Γαλάνη (Deputy General Manager, Zenith Optimedia), Τζωρτζίνα Γεωργίλη (Μedia Manager, Wind Hellas), Σταμάτης Δαυίδ (Marketing Manager, Μασούτης), Eιρήνη Δούζη (Digital Marketing Manager, Attica Publications Group), Γιώργος Ζαλοκώστας (Media Expert), Δημήτρης Ζήσης (Διευθύνων Σύμβουλος, Red Lemmon), Αλέξης Καρακατσάνης (Γενικός Διευθυντής Easy 97,2, Ρυθμός 9,49, Όμιλος ΑΝΤ1), Φλώρα Κοκκινάκη (Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), Ξένια Κούρτογλου (Founder & Managing Partner, Focus Bari), Θεόφιλος Κωτσίδης
Media & Digital Strategist, Founder Oyster Media), Αντώνης Μαλανδρίνος (Γενικός Διευθυντής, Mave Media Specialist), Μιχάλης Μεϊμάρης (Kαθηγητής Νέων Τεχνολογιών και Μ.Μ.Ε., Επικοινωνίας και Εκπαίδευσης, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών), Λυδία Παπαδάτου (Regional Media Partner, Global Communication), Αλέξης Παπαμάργαρης (Account Director, BGM OMD), Κώστας Σταματάκης
(Chief Marketing & Customer Officer, Dixons/Κωτσόβολος), Κυριακή Σουτζή (Media Manager, ΑΒ Βασιλόπουλος), Λίνα Χανιώτη (ΤV Director, UM), Μιχάλης Τζαγκαράκης (Διευθυντής Marketing, Super Market Χαλκιαδάκης)
Αξίζει να αναφερθεί ότι στη φετινή διοργάνωση υπήρχε και δεύτερο Grand TV Award το οποίο απονεμήθηκε στο ΚΡΗΤΗ TV (λόγω ισοψηφίας αφού συγκέντρωσε την ίδια βαθμολογία από τους πόντους που προέκυψαν από το σύνολο των βραβείων που συγκέντρωσε στις διαφορετικές κατηγορίες υποψηφιότητας).
Η επιτυχία είναι μεγάλη για το IONIAN, το οποίο συνεχίζει τα τελευταία χρόνια την σταθερή του πορεία στην περιφέρεια, έχοντας καταφέρει να αποτελέσει τον πρωταγωνιστή με την εγκυρότητα και την αμεσότητα του σε όλους τους τομείς, με τα δελτία ειδήσεων, τις ενημερωτικές του εκπομπές, την στήριξη του πολιτισμού και το ψυχαγωγικό του πρόγραμμα. Μια προσπάθεια που του προσφέρει σοβαρές πανελλαδικές διακρίσεις, όπως τα φετινά βραβεία που μπορεί να αποτελούν επιβράβευση, ωστόσο είναι και πολύ μεγάλη ευθύνη για όλους τους ανθρώπους του ΙΟΝΙΑΝ, ώστε να συνεχίσουν τον αγώνα που όλα αυτά τα χρόνια κάνουν.
Οι επτά ενότητες βράβευσης του ΙΟΝΙΑΝ:
-Gold Βραβείο στην ενότητα TV, κατηγορία: Content/Vertical Content – Ποικιλια στην θεματολογια του προγραμματος με την ενσωματωση εξειδικευμενων εκπομπων
-Gold Βραβείο στην ενότητα TV, κατηγορία: Advertising/Multiplatform - Patras IQ... στο δρομο της καινοτομιας
-Gold Βραβείο στην ενότητα TV, κατηγορία: Advertising/Below the Line Communication - Τηλεοπτικη καλυψη του 8ου PICK ΛΟΥΞ COLA
-Silver Βραβείο στην ενότητα TV, κατηγορία: Content/Best Original Reporting - Πάτρα | Αθώες ψυχές... σε αναμονή για το όνειρο
-Silver Βραβείο στην ενότητα TV, κατηγορία: Content/Best Public Interest - Ζωντανη καλυψη των εκδηλωσεων "ΠΑΤΡΙΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ" 2017
-Silver Βραβείο στην ενότητα TV, κατηγορία: Advertising/ Creative - LIVE EVENT: Ζήσε το... μαζί μας...
-Silver Βραβείο στην ενότητα TV, κατηγορία: Communication & Marketing/Κοινωνική Προσφορά / CSR - Δράσεις με εταιρική κοινωνική ευθύνη - "'Όλοι μαζί... μια Αγκαλιά"
-Ο πανελλαδικός τίτλος Grand TV Awards στο ΙΟΝΙΑΝ για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ήταν η έκπληξη της βραδιάς!
Τα Regional Media Adwards
Με πρωταγωνιστές τα Περιφερειακά και Τοπικά Μέσα (Εφημερίδες, Περιοδικά, Τηλεόραση, Ραδιόφωνο & sites) την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου, στις 19:30, στην καρδιά της Αθήνας και στον πολυχώρο Gazarte, ολοκληρώθηκε η διοργάνωση των Regional Media Awards όπου, για δεύτερη συνεχόμενη φορά, η Περιφέρεια και τα Τοπικά Μέσα είχαν την μοναδική ευκαιρία να αναδείξουν την δυναμική τους στην ευρύτερη αγορά της Επικοινωνίας.
Tην εκδήλωση άνοιξε ο Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής των βραβείων, Κωνσταντίνος Καμάρας, ο οποίος επεσήμανε ότι στις υποψηφιότητες που κατατέθηκαν υπήρχαν εξαιρετικές δουλειές, που χαρακτηρίζουν το σπουδαίο έργο που επιτελείται από τα τοπικά και περιφερειακά μέσα. Απώτερος στόχος της βραδιάς που διοργάνωσε η Boussias Communications, ήταν να αναδειχθεί με τον πιο χαρακτηριστικό και απόλυτο τρόπο που αξίζει το σημαντικό έργο των Τοπικών και Περιφερειακών Μέσων στη χώρα μας.
Στόχος των βραβείων είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου, μέσω της ανάδειξης case studies, τα οποία θα αποτελέσουν οδηγό για τους υπόλοιπους παρόχους περιεχομένου, καθώς και η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ των Μέσων και του κοινού, και μεταξύ των Μέσων και των διαφημιζομένων.
Οι Ενότητες
Οι ενότητες περιελάμβαναν:
Α. Press (Εφημερίδες – Περιοδικά)
B. Radio
Γ. TV
Δ. Digital Media
Grand Awards
Grand βραβείο απονεμήθηκε στο Μέσο εκείνο που συγκέντρωσε την μεγαλύτερη βαθμολογία από τους πόντους που προέκυψαν από το σύνολο των βραβείων που θα έχει συγκεντρώσει στις διαφορετικές κατηγορίες υποψηφιότητας.
Η κριτική επιτροπή
Tην κριτική επιτροπή αποτελούσαν οι Κωνσταντίνος Καμάρας (Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων), Πέτρος Αλβέρτος (Deputy General Manager, Mindshare Athens), Δημήτρης Βέργαδος (Διευθυντής Τομέα Επικοινωνίας, ΣΕΒ), Αντιγόνη Γαλάνη (Deputy General Manager, Zenith Optimedia), Τζωρτζίνα Γεωργίλη (Μedia Manager, Wind Hellas), Σταμάτης Δαυίδ (Marketing Manager, Μασούτης), Eιρήνη Δούζη (Digital Marketing Manager, Attica Publications Group), Γιώργος Ζαλοκώστας (Media Expert), Δημήτρης Ζήσης (Διευθύνων Σύμβουλος, Red Lemmon), Αλέξης Καρακατσάνης (Γενικός Διευθυντής Easy 97,2, Ρυθμός 9,49, Όμιλος ΑΝΤ1), Φλώρα Κοκκινάκη (Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), Ξένια Κούρτογλου (Founder & Managing Partner, Focus Bari), Θεόφιλος Κωτσίδης
Media & Digital Strategist, Founder Oyster Media), Αντώνης Μαλανδρίνος (Γενικός Διευθυντής, Mave Media Specialist), Μιχάλης Μεϊμάρης (Kαθηγητής Νέων Τεχνολογιών και Μ.Μ.Ε., Επικοινωνίας και Εκπαίδευσης, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών), Λυδία Παπαδάτου (Regional Media Partner, Global Communication), Αλέξης Παπαμάργαρης (Account Director, BGM OMD), Κώστας Σταματάκης
(Chief Marketing & Customer Officer, Dixons/Κωτσόβολος), Κυριακή Σουτζή (Media Manager, ΑΒ Βασιλόπουλος), Λίνα Χανιώτη (ΤV Director, UM), Μιχάλης Τζαγκαράκης (Διευθυντής Marketing, Super Market Χαλκιαδάκης)