Ευρύ επενδυτικό πρόγραμμα με έμφαση στην υλοποίηση νέων ξενοδοχειακών μονάδων, ανακοίνωσε ο διεθνής τουριστικός οργανισμός (tour operator) TUI Group, δια στόματος του διευθύνοντος συμβούλου Φρίντριχ Γιούσεν, σε συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, παρουσία της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά. Με αντιπροσωπεία της TUI συναντήθηκε ο Πρωθυπουργός.
Υποδομές και διεύρυνση τουριστικής περιόδου
Με τον διευθύνοντα σύμβουλο και αντιπροσωπεία της γερμανικής εταιρείας τουρισμού TUI συναντήθηκε την Παρασκευή ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στο Μέγαρο Μαξίμου.
Όπως δήλωσε μετά τη συνάντηση ο Φρίντριχ Γιούσεν, «όταν επενδύουμε μας ενδιαφέρει οι συνθήκες να παραμένουν σταθερές, είχαμε τη δέσμευσή του ότι αυτό δεν θα αλλάξει».
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν και οι υποδομές, ενώ διατυπώθηκε και ο στόχος επιμήκυνσης της τουριστικής σεζόν.
Σχέδιο για 10 νέες ξενοδοχειακές μονάδες
Όπως είπε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο κ. Γιούσεν, εκφράζοντας την πίστη του στο ελληνικό τουριστικό προϊόν, η TUI σχεδιάζει να προσθέσει στο ξενοδοχειακό της χαρτοφυλάκιο επιπλέον 10 νέες ξενοδοχειακές μονάδες, με στόχο να ανέλθουν σε 42 συνολικά στην Ελλάδα.
Το επόμενο διάστημα τα στελέχη του διεθνούς ομίλου ουσιαστικά θα «σκανάρουν» τη νησιωτική Ελλάδα, προκειμένου να αποφασίσουν τα σημεία εκείνα όπου θα πραγματοποιηθούν οι εν λόγω μονάδες.
Την ίδια στιγμή, και η Πελοπόννησος μπαίνει στο μικροσκόπιο, χωρίς ωστόσο να είναι και η απόλυτη προτεραιότητα για τον Όμιλο.
Σε κάθε περίπτωση, το ζητούμενο για την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας, όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος, είναι η δημιουργία ενός σταθερού περιβάλλοντος, όπου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των υποδομών σε λιμάνια, αεροδρόμια κλπ, η Ελλάδα θα συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στα τουριστικά δρώμενα.
Προχωρώντας ένα βήμα παραπάνω, ανέφερε, ότι με τον τρόπο αυτό η TUI θα μπορεί να συμβάλλει στον στρατηγικό στόχο του υπουργείου που είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου: «Η TUI μπορεί να φέρει και πτήσεις με επισκέπτες στη μέση του χειμώνα, αρκεί οι τουριστικοί προορισμοί να έχουν ανοικτά μουσεία, μαγαζιά κλπ».
Για τη νέα χρονιά εκτιμάται ότι οι επισκέπτες μέσω της TUI θα ξεπεράσουντα 2,5 εκατομμύρια, αριθμός στον οποίο θα ανέλθουν το 2017, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό, όπως εκτίμησε και η αρμόδια υπουργός Έλενα Κουντουρά, η οποία στάθηκε στο στρατηγικό σχέδιο που συνέταξε το υπουργείο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και ενστερνίστηκε ο διεθνής τουριστικός όμιλος.
Με 40 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, ο όμιλος της TUI, ανέφερε ο κ. Γιούσεν, θα συνεχίζει να δραστηριοποιείται και τα επόμενα 40, όπως χαρακτηριστικά είπε, δίνοντας έτσι σαφές στίγμα για το ρόλο της χώρας μας στα πλάνα του ομίλου.
Όπως εξήγησε, οι πελάτες της TUI δεν έρχονται Ελλάδα απλά για να επισκεφτούν αξιοθέατα, αλλά για να ζήσουν μια ελληνική εμπειρία. Υπό το πρίσμα αυτό, εκτίμησε ότι το ελληνικό τουριστικό προϊόν δεν είναι τυχαία σε τροχιά ανόδου και για τον λόγο αυτό θα συνεχίσει να αναπτύσσεται.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Υποδομές και διεύρυνση τουριστικής περιόδου
Με τον διευθύνοντα σύμβουλο και αντιπροσωπεία της γερμανικής εταιρείας τουρισμού TUI συναντήθηκε την Παρασκευή ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στο Μέγαρο Μαξίμου.
Όπως δήλωσε μετά τη συνάντηση ο Φρίντριχ Γιούσεν, «όταν επενδύουμε μας ενδιαφέρει οι συνθήκες να παραμένουν σταθερές, είχαμε τη δέσμευσή του ότι αυτό δεν θα αλλάξει».
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν και οι υποδομές, ενώ διατυπώθηκε και ο στόχος επιμήκυνσης της τουριστικής σεζόν.
Σχέδιο για 10 νέες ξενοδοχειακές μονάδες
Όπως είπε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο κ. Γιούσεν, εκφράζοντας την πίστη του στο ελληνικό τουριστικό προϊόν, η TUI σχεδιάζει να προσθέσει στο ξενοδοχειακό της χαρτοφυλάκιο επιπλέον 10 νέες ξενοδοχειακές μονάδες, με στόχο να ανέλθουν σε 42 συνολικά στην Ελλάδα.
Το επόμενο διάστημα τα στελέχη του διεθνούς ομίλου ουσιαστικά θα «σκανάρουν» τη νησιωτική Ελλάδα, προκειμένου να αποφασίσουν τα σημεία εκείνα όπου θα πραγματοποιηθούν οι εν λόγω μονάδες.
Την ίδια στιγμή, και η Πελοπόννησος μπαίνει στο μικροσκόπιο, χωρίς ωστόσο να είναι και η απόλυτη προτεραιότητα για τον Όμιλο.
Σε κάθε περίπτωση, το ζητούμενο για την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας, όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος, είναι η δημιουργία ενός σταθερού περιβάλλοντος, όπου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των υποδομών σε λιμάνια, αεροδρόμια κλπ, η Ελλάδα θα συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στα τουριστικά δρώμενα.
Προχωρώντας ένα βήμα παραπάνω, ανέφερε, ότι με τον τρόπο αυτό η TUI θα μπορεί να συμβάλλει στον στρατηγικό στόχο του υπουργείου που είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου: «Η TUI μπορεί να φέρει και πτήσεις με επισκέπτες στη μέση του χειμώνα, αρκεί οι τουριστικοί προορισμοί να έχουν ανοικτά μουσεία, μαγαζιά κλπ».
Για τη νέα χρονιά εκτιμάται ότι οι επισκέπτες μέσω της TUI θα ξεπεράσουντα 2,5 εκατομμύρια, αριθμός στον οποίο θα ανέλθουν το 2017, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό, όπως εκτίμησε και η αρμόδια υπουργός Έλενα Κουντουρά, η οποία στάθηκε στο στρατηγικό σχέδιο που συνέταξε το υπουργείο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και ενστερνίστηκε ο διεθνής τουριστικός όμιλος.
Με 40 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, ο όμιλος της TUI, ανέφερε ο κ. Γιούσεν, θα συνεχίζει να δραστηριοποιείται και τα επόμενα 40, όπως χαρακτηριστικά είπε, δίνοντας έτσι σαφές στίγμα για το ρόλο της χώρας μας στα πλάνα του ομίλου.
Όπως εξήγησε, οι πελάτες της TUI δεν έρχονται Ελλάδα απλά για να επισκεφτούν αξιοθέατα, αλλά για να ζήσουν μια ελληνική εμπειρία. Υπό το πρίσμα αυτό, εκτίμησε ότι το ελληνικό τουριστικό προϊόν δεν είναι τυχαία σε τροχιά ανόδου και για τον λόγο αυτό θα συνεχίσει να αναπτύσσεται.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ