Οι εκπαιδευτικοί του 1ου Γυμνασίου Ναυπλίου Σοφία Γκιόλα και Μαρία Νομικού επέστρεψαν από την επιμόρφωση που είχαν στο Ελσίνκι και στο Ταλίν στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο «Διεθνοποίηση και Καινοτομία».
Ο τίτλος του σεμιναρίου ήταν «Best Practices Benchmarking in Finland and Estonia» (Συγκριτική Αξιολόγηση Βέλτιστων Πρακτικών στην Φινλανδία και Εσθονία) από τον εκπαιδευτικό οργανισμό Euneos. Το σεμινάριο διήρκεσε 9 μέρες και κατά τη διάρκειά του οι συνάδελφοι επισκέφτηκαν φινλανδικά και εσθονικά σχολεία.
Οι χώρες αυτές επιλέχθηκαν διότι είναι οι κορυφαίες χώρες στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης μέχρι σήμερα. Η Φινλανδία έχει καλή φήμη ως χώρα με τα άριστα αποτελέσματα στο διαγωνισμό PISA επί πολλά έτη. Σύμφωνα με τη μελέτη του ΟΟΣΑ το 2014 τα σχολεία στη Φινλανδία ήταν τα παραγωγικότερα στον κόσμο. Και επίσης στην «Ετήσια Έκθεση για την εκπαίδευση 2015″ του ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ η Εσθονία και η Φινλανδία είναι πρώτη και δεύτερη αντίστοιχα στην κατάταξη βάσει 34 δεικτών ποιότητας για την επένδυση πόρων και χρόνου στην εκπαίδευση.
Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχαν 25 εκπαιδευτικοί από όλη την Ευρώπη. Οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν ομιλίες και μαθήματα από καθηγητές πανεπιστημίου, επιμορφωτές ενηλίκων και από τους διευθυντές σχολικών μονάδων της Φινλανδίας και της Εσθονίας. Οι σχολικές μονάδες που επισκέφτηκαν ήταν καινοτόμες στην εκπαίδευση και στην χρήση της τεχνολογίας.
Ο τίτλος του σεμιναρίου ήταν «Best Practices Benchmarking in Finland and Estonia» (Συγκριτική Αξιολόγηση Βέλτιστων Πρακτικών στην Φινλανδία και Εσθονία) από τον εκπαιδευτικό οργανισμό Euneos. Το σεμινάριο διήρκεσε 9 μέρες και κατά τη διάρκειά του οι συνάδελφοι επισκέφτηκαν φινλανδικά και εσθονικά σχολεία.
Οι χώρες αυτές επιλέχθηκαν διότι είναι οι κορυφαίες χώρες στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης μέχρι σήμερα. Η Φινλανδία έχει καλή φήμη ως χώρα με τα άριστα αποτελέσματα στο διαγωνισμό PISA επί πολλά έτη. Σύμφωνα με τη μελέτη του ΟΟΣΑ το 2014 τα σχολεία στη Φινλανδία ήταν τα παραγωγικότερα στον κόσμο. Και επίσης στην «Ετήσια Έκθεση για την εκπαίδευση 2015″ του ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ η Εσθονία και η Φινλανδία είναι πρώτη και δεύτερη αντίστοιχα στην κατάταξη βάσει 34 δεικτών ποιότητας για την επένδυση πόρων και χρόνου στην εκπαίδευση.
Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχαν 25 εκπαιδευτικοί από όλη την Ευρώπη. Οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν ομιλίες και μαθήματα από καθηγητές πανεπιστημίου, επιμορφωτές ενηλίκων και από τους διευθυντές σχολικών μονάδων της Φινλανδίας και της Εσθονίας. Οι σχολικές μονάδες που επισκέφτηκαν ήταν καινοτόμες στην εκπαίδευση και στην χρήση της τεχνολογίας.
Κατά τη διάρκεια των επισκέψεων αυτών οι εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με τους συναδέλφους και τους μαθητές των σχολείων και να εμβαθύνουν στα εκπαιδευτικά συστήματα, να κάνουν συγκρίσεις με την Ελλάδα αλλά και με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, να πάρουν νέες ιδέες για προσαρμογή στη εκπαιδευτική διαδικασία.
Επίσης ξεκίνησαν τη δημιουργία ενός δικτύου εκπαιδευτικών από την Ευρώπη με σκοπό την κοινή εργασία αλλά και τη συνεργασία όλων μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων, όπως το etwinning και τα προγράμματα Erasmus+ KA2 για τη συνεργασία σχολικών μονάδων.
Οι δυο εκπαιδευτικοί με την επιστροφή τους θα δράσουν πολλαπλασιαστικά μέσα στο σχολείο ενημερώνοντας τους υπόλοιπους συναδέλφους για τις εμπειρίες τους έτσι ώστε όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό να εκμεταλλευτεί τις νέες γνώσεις και τις νέες γνωριμίες που έγιναν στην Φινλανδία.
Επίσης ξεκίνησαν τη δημιουργία ενός δικτύου εκπαιδευτικών από την Ευρώπη με σκοπό την κοινή εργασία αλλά και τη συνεργασία όλων μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων, όπως το etwinning και τα προγράμματα Erasmus+ KA2 για τη συνεργασία σχολικών μονάδων.
Οι δυο εκπαιδευτικοί με την επιστροφή τους θα δράσουν πολλαπλασιαστικά μέσα στο σχολείο ενημερώνοντας τους υπόλοιπους συναδέλφους για τις εμπειρίες τους έτσι ώστε όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό να εκμεταλλευτεί τις νέες γνώσεις και τις νέες γνωριμίες που έγιναν στην Φινλανδία.