Την επιτυχία που σημείωσε στην αγορά του φρέσκου γάλακτος φιλοδοξεί να επαναλάβει ο συνεταιρισμός «ΘΕΣγάλα ΠΙΕς και στην αγορά του χυμού. Σύμφωνα με πληροφορίες, σε περίπου δυο εβδομάδες από σήμερα οι συνεταιριστές από την Θεσσαλία αναμένεται να διαθέσουν χυμό πορτοκάλι από μηχανές αυτόματης πώλησης (!), ανατρέποντας για μια ακόμη φορά νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η διάθεση του χυμού θα γίνει μέσα από τις υφιστάμενες μηχανές αυτόματης πώλησης που υπάρχουν στα καταστήματα του συνεταιρισμού και ξεκαθαρίζουν πως δεν θα χρειαστούν επενδύσεις για την αγορά πρόσθετου εξοπλισμού.
Η αρχή θα γίνει από τα καταστήματα στη Λάρισα και θα ακολουθήσουν η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα, με την ολοκλήρωση της τοποθέτησης του νέου προϊόντος να ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος Νοεμβρίου.
Πηγές με γνώση της υπόθεσης επισημαίνουν πως παρά τη δύσκολη συγκυρία το συγκεκριμένο project έχει αρκετές προοπτικές και εκφράζουν την αισιοδοξία τους για την πορεία του εγχειρήματος. Όπως λένε πρόκειται για μη συμπυκνωμένο χυμό υψηλής ποιότητας από τους πορτοκαλεώνες της Λακωνίας και της Αργολίδας που είναι ότι πιο κοντά στον φρεσκοστυμμένο.
«Η φιλοσοφία που διέπει τη νέα προσπάθεια είναι ίδια με το γάλα και θεωρούμε πως θα τύχει ανάλογης υποδοχής από το καταναλωτικό κοινό», υπογραμμίζουν χαρακτηριστικά.
Όπως και στο γάλα, έτσι και στην περίπτωση του χυμού οι τιμές θα είναι πολύ ανταγωνιστικές σε σχέση με τα αντίστοιχα προϊόντα που κυκλοφορούν στα ράφια των σούπερ μάρκετ, δίνοντας έτσι ένα επιπλέον κίνητρο στον καταναλωτή.
Ειδικότερα, ο χυμός πορτοκάλι των συνεταιριστών θα πωλείται κάτω από 2 ευρώ σε πλαστικές και γυάλινες συσκευασίες του ενός λίτρου, όταν οι αντίστοιχοι χυμοί των ανταγωνιστών κοστίζουν περίπου 2,70 ευρώ το λίτρο. Προμηθευτής του χυμού θα είναι μεγάλη ελληνική βιομηχανία που δραστηριοποιείται χρόνια στην παραγωγή χυμών, η οποία φημίζεται για την υψηλή ποιότητα των προϊόντων και τις καινοτομίες της.
Διανομή κατ’ οίκον και e–shop
Τα σχέδια των συνεταιριστών από την Θεσσαλία δεν σταματάνε εδώ, αλλά περιλαμβάνουν το λανσάρισμα και άλλων υπηρεσιών που στοχεύουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή.
Έτσι, από την επόμενη εβδομάδα ξεκινάει η διανομή προϊόντων κατ’ οίκον από την Λάρισα και από τον Δεκέμβριο στην Αθήνα ενώ την ίδια περίοδο «θα βγει στον αέρα» το ηλεκτρονικό κατάστημα του συνεταιρισμού, το οποίο αρχικά θα εξυπηρετεί την Λάρισα και την Θεσσαλονίκη και από τον επόμενο μήνα και την Αθήνα.
Με εντατικούς ρυθμούς προχωράει και η μετατροπή των καταστημάτων του δικτύου σε «μικρά παντοπωλεία» που διαθέτουν πλήρη γκάμα συνεταιριστικών προϊόντων από διάφορες περιοχές της Ελλάδας.
Ήδη, οκτώ σημεία στη συμπρωτεύουσα σε σύνολο δεκατεσσάρων έχουν υιοθετήσει το νέο concept ενώ στις αρχές Δεκεμβρίου θα ξεκινήσει η μετατροπή πέντε σημείων και στην Αθήνα (στην Ηλιούπολη, στην Αγία Παρασκευή, στον Άγιο Δημήτριο, στο Γαλάτσι και στο Μενίδι –πρόκειται για νέο σημείο). Από τη νέα χρονιά δεκαπέντε ακόμη σημεία θα πάρουν σειρά.
Να σημειωθεί πως παράλληλα με την αλλαγή της φυσιογνωμίας τους, τα παραπάνω σημεία μεταβιβάζονται σε τρίτους με την μέθοδο του Franchise. Με αυτή την μορφή σχεδιάζεται να λειτουργήσει από εδώ και πέρα το σύνολο του δικτύου.
Όσον αφορά στην πορεία των οικονομικών αποτελεσμάτων τη φετινή χρονιά, κύκλοι της διοίκησης δηλώνουν ικανοποιημένοι και κάνουν ειδική μνεία στην εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 80% που εμφανίζουν οι πωλήσεις των συσκευασμένων προϊόντων και ειδικά των σοκολατούχων.
Υπολογίζεται ότι το 2017 οι πωλήσεις του συνεταιρισμού θα κλείσουν σε περίπου 28 εκατ. ευρώ, διατηρώντας παράλληλα το θετικό πρόσημο στη γραμμή της κερδοφορίας. Επιπλέον, στη διάρκεια του τρέχοντος έτους προσλήφθηκαν 80 νέοι υπάλληλοι και πλέον ο συνεταιρισμός αριθμεί 200 άτομα προσωπικό.
Οι συνεταιριστές του ΘΕΣγάλα παρά τις προκλήσεις των καιρών δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν την αυτόνομη πορεία τους και απορρίπτουν το ενδεχόμενο εξαγοράς, παρά τις προτάσεις που δέχθηκαν κατά καιρούς κυρίως από ξένα funds.
Ο Συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα, ιδρύθηκε το 2011 από περίπου 100 παραγωγούς αγελαδινού γάλακτος της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας και ήταν ο πρώτος που λάνσαρε στην χώρα την πώληση φρέσκου γάλακτος από αυτόματες πωλητές.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η διάθεση του χυμού θα γίνει μέσα από τις υφιστάμενες μηχανές αυτόματης πώλησης που υπάρχουν στα καταστήματα του συνεταιρισμού και ξεκαθαρίζουν πως δεν θα χρειαστούν επενδύσεις για την αγορά πρόσθετου εξοπλισμού.
Η αρχή θα γίνει από τα καταστήματα στη Λάρισα και θα ακολουθήσουν η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα, με την ολοκλήρωση της τοποθέτησης του νέου προϊόντος να ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος Νοεμβρίου.
Πηγές με γνώση της υπόθεσης επισημαίνουν πως παρά τη δύσκολη συγκυρία το συγκεκριμένο project έχει αρκετές προοπτικές και εκφράζουν την αισιοδοξία τους για την πορεία του εγχειρήματος. Όπως λένε πρόκειται για μη συμπυκνωμένο χυμό υψηλής ποιότητας από τους πορτοκαλεώνες της Λακωνίας και της Αργολίδας που είναι ότι πιο κοντά στον φρεσκοστυμμένο.
«Η φιλοσοφία που διέπει τη νέα προσπάθεια είναι ίδια με το γάλα και θεωρούμε πως θα τύχει ανάλογης υποδοχής από το καταναλωτικό κοινό», υπογραμμίζουν χαρακτηριστικά.
Όπως και στο γάλα, έτσι και στην περίπτωση του χυμού οι τιμές θα είναι πολύ ανταγωνιστικές σε σχέση με τα αντίστοιχα προϊόντα που κυκλοφορούν στα ράφια των σούπερ μάρκετ, δίνοντας έτσι ένα επιπλέον κίνητρο στον καταναλωτή.
Ειδικότερα, ο χυμός πορτοκάλι των συνεταιριστών θα πωλείται κάτω από 2 ευρώ σε πλαστικές και γυάλινες συσκευασίες του ενός λίτρου, όταν οι αντίστοιχοι χυμοί των ανταγωνιστών κοστίζουν περίπου 2,70 ευρώ το λίτρο. Προμηθευτής του χυμού θα είναι μεγάλη ελληνική βιομηχανία που δραστηριοποιείται χρόνια στην παραγωγή χυμών, η οποία φημίζεται για την υψηλή ποιότητα των προϊόντων και τις καινοτομίες της.
Διανομή κατ’ οίκον και e–shop
Τα σχέδια των συνεταιριστών από την Θεσσαλία δεν σταματάνε εδώ, αλλά περιλαμβάνουν το λανσάρισμα και άλλων υπηρεσιών που στοχεύουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή.
Έτσι, από την επόμενη εβδομάδα ξεκινάει η διανομή προϊόντων κατ’ οίκον από την Λάρισα και από τον Δεκέμβριο στην Αθήνα ενώ την ίδια περίοδο «θα βγει στον αέρα» το ηλεκτρονικό κατάστημα του συνεταιρισμού, το οποίο αρχικά θα εξυπηρετεί την Λάρισα και την Θεσσαλονίκη και από τον επόμενο μήνα και την Αθήνα.
Με εντατικούς ρυθμούς προχωράει και η μετατροπή των καταστημάτων του δικτύου σε «μικρά παντοπωλεία» που διαθέτουν πλήρη γκάμα συνεταιριστικών προϊόντων από διάφορες περιοχές της Ελλάδας.
Ήδη, οκτώ σημεία στη συμπρωτεύουσα σε σύνολο δεκατεσσάρων έχουν υιοθετήσει το νέο concept ενώ στις αρχές Δεκεμβρίου θα ξεκινήσει η μετατροπή πέντε σημείων και στην Αθήνα (στην Ηλιούπολη, στην Αγία Παρασκευή, στον Άγιο Δημήτριο, στο Γαλάτσι και στο Μενίδι –πρόκειται για νέο σημείο). Από τη νέα χρονιά δεκαπέντε ακόμη σημεία θα πάρουν σειρά.
Να σημειωθεί πως παράλληλα με την αλλαγή της φυσιογνωμίας τους, τα παραπάνω σημεία μεταβιβάζονται σε τρίτους με την μέθοδο του Franchise. Με αυτή την μορφή σχεδιάζεται να λειτουργήσει από εδώ και πέρα το σύνολο του δικτύου.
Όσον αφορά στην πορεία των οικονομικών αποτελεσμάτων τη φετινή χρονιά, κύκλοι της διοίκησης δηλώνουν ικανοποιημένοι και κάνουν ειδική μνεία στην εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 80% που εμφανίζουν οι πωλήσεις των συσκευασμένων προϊόντων και ειδικά των σοκολατούχων.
Υπολογίζεται ότι το 2017 οι πωλήσεις του συνεταιρισμού θα κλείσουν σε περίπου 28 εκατ. ευρώ, διατηρώντας παράλληλα το θετικό πρόσημο στη γραμμή της κερδοφορίας. Επιπλέον, στη διάρκεια του τρέχοντος έτους προσλήφθηκαν 80 νέοι υπάλληλοι και πλέον ο συνεταιρισμός αριθμεί 200 άτομα προσωπικό.
Οι συνεταιριστές του ΘΕΣγάλα παρά τις προκλήσεις των καιρών δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν την αυτόνομη πορεία τους και απορρίπτουν το ενδεχόμενο εξαγοράς, παρά τις προτάσεις που δέχθηκαν κατά καιρούς κυρίως από ξένα funds.
Ο Συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα, ιδρύθηκε το 2011 από περίπου 100 παραγωγούς αγελαδινού γάλακτος της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας και ήταν ο πρώτος που λάνσαρε στην χώρα την πώληση φρέσκου γάλακτος από αυτόματες πωλητές.