Ο αν. Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Βουλευτής Αργολίδας της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός παρευρέθη στην εκδήλωση που διοργανώθηκε στα εκπαιδευτήρια Γείτονα για τη βράβευση σχολείων και μαθητών, μεταξύ των οποίων και το 4ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου και ατομικά μαθητές του, που διακρίθηκαν στον διαγωνισμό “Βιβλιοδρομίες” για την προαγωγή της λογοτεχνικής ανάγνωσης.
Ο κ. Ανδριανός μεταξύ άλλων είπε τα εξής:
“Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά, στους μαθητές και τις μαθήτριες που διακρίθηκαν στις Βιβλιοδρομίες. Και βεβαίως συγχαρητήρια αξίζουν και στα εκπαιδευτήρια Γείτονα γιατί ενθάρρυναν τα παιδιά να συμμετάσχουν σ' αυτόν τον διαγωνισμό, αλλά και για το ευρύτερο εκπαιδευτικό έργο που με συνέπεια επιτελούν όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και στους γονείς και τις οικογένειες των παιδιών που τα στηρίζουν στον καθημερινό τους αγώνα για τη μάθηση και την προκοπή.
Οι Bιβλιοδρομίες είναι ένας αξιόλογος θεσμός καθώς βάζει τα παιδιά στην καλή συνήθεια της ανάγνωσης λογοτεχνικών έργων, στην κρίσιμη ηλικία του Δημοτικού Σχολείου. Τα παιδιά που μαθαίνουν να διαβάζουν βιβλία στα σχολικά τους χρόνια είναι πολύ πιθανό να συνεχίζουν να το κάνουν και στη συνέχεια, αλλά και να αποτελέσουν – γιατί όχι;- τη δεξαμενή από την οποία θα αναδειχθεί η νέα γενιά των λογοτεχνών μας.
Αυτή ακριβώς η λογική, η παροχή διδαγμάτων για ολόκληρη τη ζωή σε όλα τα παιδιά, αλλά και η ενθάρρυνση της αξιοποίησης των ιδιαίτερων ταλέντων και κλίσεων του καθενός και της καθεμιάς, είναι ο γνώμονας για κάθε πετυχημένη εκπαιδευτική προσπάθεια.
Και αυτός ο στόχος είναι σαφές ότι δεν προωθείται από μια εκπαιδευτική πολιτική που βασίζεται σε παρωχημένες ιδεοληψίες, που επιδιώκει διακηρυκτικά την ήσσονα προσπάθεια και την ισοπέδωση προς τα κάτω.
Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο είναι σημαντικό να στηρίξουμε ως πολιτεία και κοινωνία τους πυρήνες της ποιότητας και να τους καταστήσουμε παραδείγματα προς μίμηση ώστε όλα τα παιδιά μας να έχουν τη δυνατότητα να λάβουν την παιδεία εκείνη που θα τα αναπτύξει πολύπλευρα ως χαρακτήρες και θα τους προσφέρει τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να κυνηγήσουν με αξιώσεις τα όνειρά τους στον σημερινό ανταγωνιστικό κόσμο.
Μ' αυτές τις σκέψεις, εύχομαι ολόψυχα καλή συνέχεια στις σπουδές των παιδιών που βραβεύονται σήμερα και στην προσπάθεια των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα”.
“Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά, στους μαθητές και τις μαθήτριες που διακρίθηκαν στις Βιβλιοδρομίες. Και βεβαίως συγχαρητήρια αξίζουν και στα εκπαιδευτήρια Γείτονα γιατί ενθάρρυναν τα παιδιά να συμμετάσχουν σ' αυτόν τον διαγωνισμό, αλλά και για το ευρύτερο εκπαιδευτικό έργο που με συνέπεια επιτελούν όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και στους γονείς και τις οικογένειες των παιδιών που τα στηρίζουν στον καθημερινό τους αγώνα για τη μάθηση και την προκοπή.
Οι Bιβλιοδρομίες είναι ένας αξιόλογος θεσμός καθώς βάζει τα παιδιά στην καλή συνήθεια της ανάγνωσης λογοτεχνικών έργων, στην κρίσιμη ηλικία του Δημοτικού Σχολείου. Τα παιδιά που μαθαίνουν να διαβάζουν βιβλία στα σχολικά τους χρόνια είναι πολύ πιθανό να συνεχίζουν να το κάνουν και στη συνέχεια, αλλά και να αποτελέσουν – γιατί όχι;- τη δεξαμενή από την οποία θα αναδειχθεί η νέα γενιά των λογοτεχνών μας.
Αυτή ακριβώς η λογική, η παροχή διδαγμάτων για ολόκληρη τη ζωή σε όλα τα παιδιά, αλλά και η ενθάρρυνση της αξιοποίησης των ιδιαίτερων ταλέντων και κλίσεων του καθενός και της καθεμιάς, είναι ο γνώμονας για κάθε πετυχημένη εκπαιδευτική προσπάθεια.
Και αυτός ο στόχος είναι σαφές ότι δεν προωθείται από μια εκπαιδευτική πολιτική που βασίζεται σε παρωχημένες ιδεοληψίες, που επιδιώκει διακηρυκτικά την ήσσονα προσπάθεια και την ισοπέδωση προς τα κάτω.
Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο είναι σημαντικό να στηρίξουμε ως πολιτεία και κοινωνία τους πυρήνες της ποιότητας και να τους καταστήσουμε παραδείγματα προς μίμηση ώστε όλα τα παιδιά μας να έχουν τη δυνατότητα να λάβουν την παιδεία εκείνη που θα τα αναπτύξει πολύπλευρα ως χαρακτήρες και θα τους προσφέρει τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να κυνηγήσουν με αξιώσεις τα όνειρά τους στον σημερινό ανταγωνιστικό κόσμο.
Μ' αυτές τις σκέψεις, εύχομαι ολόψυχα καλή συνέχεια στις σπουδές των παιδιών που βραβεύονται σήμερα και στην προσπάθεια των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα”.