"Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ, απευθύνομαι σ’ εσάς γιατί είστε πραγματικά η τελευταία μας ελπίδα. Στο Λύκειο Ύδρας υπάρχει έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού σε βασικές ειδικότητες, που έχουν σχέση με τους προσανατολισμούς και κατά συνέπεια με τις πανελλήνιες εξετάσεις.
Ένα μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ενώ θα έπρεπε να τοποθετηθεί στο σχολείο μας φυσικός μας έστειλαν βιολόγο, για να διδάξει μαθήματα θετικής κατεύθυνσης, δηλαδή φυσική και χημεία. Δε φτάνει μόνο αυτό, δυστυχώς η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός δεν έχει γνώσεις φυσικής και χημείας και απ’ ότι μας έχουν ενημερώσει οι μαθητές, η παράδοση του μαθήματος γίνεται με ανάγνωση από το βιβλίο χωρίς να μπορεί να λύσει ενδεχόμενες απορίες. Τα παιδιά μας τα οποία χωρίς υπερβολή και κατά κοινή ομολογία είναι εξαιρετικοί μαθητές, αδυνατούν παρά τις φιλότιμες προσπάθειές τους να παρακολουθήσουν το μάθημά της.
Επίσης, πρέπει να σας επισημάνουμε ότι είναι ήδη 2 Δεκεμβρίου και ακόμα δεν έχει τοποθετηθεί Οικονομολόγος στο σχολείο μας και ο καθηγητής της πληροφορικής έρχεται κάθε Παρασκευή από το Γαλατά, αν το επιτρέψει ο καιρός, ειδικότητες στα μαθήματα των οποίων οι μαθητές θα εξετασθούν πανελληνίως.
Επανειλημμένως έχουμε απευθυνθεί γραπτά και τηλεφωνικά, στο διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Πειραιά, στο σύμβουλο φυσικής, στη σχολικό σύμβουλο, στους βουλευτές της περιφέρειας, στο γραφείο του Υπουργού Παιδείας, ακόμα και στο δικό σας γραφείο, χορτάσαμε από υποσχέσεις, αλλά κανείς δεν μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημά μας.
Οι γονείς, οι περισσότεροι άνθρωποι του μεροκάματου, αναγκάζονται να καταβάλλουν υπέρογκα ποσά σε μαθήματα εκτός σχολείου, τα οποία όμως δεν αρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες των μαθητών.
Οι νησιωτικές περιοχές πρέπει να ενισχύονται κατά τους χειμερινούς μήνες και όχι να είναι μόνο οικονομικοί τροφοδότες το καλοκαίρι.
Τελικά τείνουμε να πιστέψουμε ότι οι τα παιδιά μας αντιμετωπίζονται ως μαθητές δεύτερης κατηγορίας. Εξηγήστε μας πώς είναι δυνατόν, με όλη αυτή την κατάσταση που επικρατεί, να μπορέσουν να συναγωνιστούν τους μαθητές που από την αρχή της σχολικής χρονιάς διδάσκονται κανονικά τα συγκεκριμένα μαθήματα;
Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να συνεχιστεί αυτή η αδικία εις βάρος των παιδιών μας, είναι επώδυνο για εμάς να βλέπουμε τα παιδιά μας με πεσμένα τα φτερά και απογοητευμένα, γιατί αντιλαμβάνονται ότι τα όνειρα και τα σχέδια τους για το μέλλον κινδυνεύουν να μην υλοποιηθούν.
Το λιγότερο που μπορεί να άρει αυτή την αδικία, είναι η άμεση τοποθέτηση καθηγητών και η μοριοδότησή τους, όπως γίνεται και σε άλλες κατηγορίες μαθητών.
Περιμένουμε από έναν πρωθυπουργό αριστερής κυβέρνησης να δείξει ευαισθησία για το δικαίωμα των μαθητών σε ίσες ευκαιρίες.
Παρακαλούμε να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα μας με το ανάλογο ενδιαφέρον".
Για το Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων Λυκείου Ύδρας
Η Πρόεδρος
Ελένη Μεθενίτη Γιαννίμπα
Ένα μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ενώ θα έπρεπε να τοποθετηθεί στο σχολείο μας φυσικός μας έστειλαν βιολόγο, για να διδάξει μαθήματα θετικής κατεύθυνσης, δηλαδή φυσική και χημεία. Δε φτάνει μόνο αυτό, δυστυχώς η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός δεν έχει γνώσεις φυσικής και χημείας και απ’ ότι μας έχουν ενημερώσει οι μαθητές, η παράδοση του μαθήματος γίνεται με ανάγνωση από το βιβλίο χωρίς να μπορεί να λύσει ενδεχόμενες απορίες. Τα παιδιά μας τα οποία χωρίς υπερβολή και κατά κοινή ομολογία είναι εξαιρετικοί μαθητές, αδυνατούν παρά τις φιλότιμες προσπάθειές τους να παρακολουθήσουν το μάθημά της.
Επίσης, πρέπει να σας επισημάνουμε ότι είναι ήδη 2 Δεκεμβρίου και ακόμα δεν έχει τοποθετηθεί Οικονομολόγος στο σχολείο μας και ο καθηγητής της πληροφορικής έρχεται κάθε Παρασκευή από το Γαλατά, αν το επιτρέψει ο καιρός, ειδικότητες στα μαθήματα των οποίων οι μαθητές θα εξετασθούν πανελληνίως.
Επανειλημμένως έχουμε απευθυνθεί γραπτά και τηλεφωνικά, στο διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Πειραιά, στο σύμβουλο φυσικής, στη σχολικό σύμβουλο, στους βουλευτές της περιφέρειας, στο γραφείο του Υπουργού Παιδείας, ακόμα και στο δικό σας γραφείο, χορτάσαμε από υποσχέσεις, αλλά κανείς δεν μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημά μας.
Οι γονείς, οι περισσότεροι άνθρωποι του μεροκάματου, αναγκάζονται να καταβάλλουν υπέρογκα ποσά σε μαθήματα εκτός σχολείου, τα οποία όμως δεν αρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες των μαθητών.
Οι νησιωτικές περιοχές πρέπει να ενισχύονται κατά τους χειμερινούς μήνες και όχι να είναι μόνο οικονομικοί τροφοδότες το καλοκαίρι.
Τελικά τείνουμε να πιστέψουμε ότι οι τα παιδιά μας αντιμετωπίζονται ως μαθητές δεύτερης κατηγορίας. Εξηγήστε μας πώς είναι δυνατόν, με όλη αυτή την κατάσταση που επικρατεί, να μπορέσουν να συναγωνιστούν τους μαθητές που από την αρχή της σχολικής χρονιάς διδάσκονται κανονικά τα συγκεκριμένα μαθήματα;
Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να συνεχιστεί αυτή η αδικία εις βάρος των παιδιών μας, είναι επώδυνο για εμάς να βλέπουμε τα παιδιά μας με πεσμένα τα φτερά και απογοητευμένα, γιατί αντιλαμβάνονται ότι τα όνειρα και τα σχέδια τους για το μέλλον κινδυνεύουν να μην υλοποιηθούν.
Το λιγότερο που μπορεί να άρει αυτή την αδικία, είναι η άμεση τοποθέτηση καθηγητών και η μοριοδότησή τους, όπως γίνεται και σε άλλες κατηγορίες μαθητών.
Περιμένουμε από έναν πρωθυπουργό αριστερής κυβέρνησης να δείξει ευαισθησία για το δικαίωμα των μαθητών σε ίσες ευκαιρίες.
Παρακαλούμε να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα μας με το ανάλογο ενδιαφέρον".
Για το Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων Λυκείου Ύδρας
Η Πρόεδρος
Ελένη Μεθενίτη Γιαννίμπα