«Η τόλμη μας είχε ως αποτέλεσμα την ευρεία συναίνεση των μελών του Περιφερειακού Συμβουλίου σε ότι αφορά την πολιτική για την ανάπτυξη και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου» τόνισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης κατά την έγκριση του προγράμματος προβολής και προώθησης του τουριστικού τομέα της Πελοποννήσου από το Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017.
Σε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα για τον τουρισμό της Πελοποννήσου αναγνωρίζεται η μεγάλη συμβολή όλων των μελών του Περιφερειακού Συμβουλίου, σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, ο οποίος επεσήμανε ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου ήταν η πρώτη που τόλμησε να ανοίξει το δρόμο για τη χρηματοδότηση της προώθησης του τουριστικού προϊόντος μέσα από τους πόρους της προγραμματικής περιόδου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
«Δεχθήκαμε μεγάλη κριτική, κυρίως λόγω άγνοιας, πετύχαμε ωστόσο να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα για την προώθηση του τουρισμού, το οποίο το έχουν πλέον αντιγράψει όλες οι Περιφέρειες της χώρας» δήλωσε ο κ. Τατούλης και σημείωσε την ιδιαίτερη δυναμική προοπτική του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου, η οποία σε 5-10 χρόνια θα αποτελεί κυρίαρχο προορισμό, με εμβληματικά στοιχεία την προστασία του φυσικού, πολιτισμικού, ιστορικού και κοινωνικού περιβάλλοντος, σύμφωνα με τις αρχές της αειφορίας.
«Αναπτύσσουμε διαρκώς νέα θεματικά τουριστικά προϊόντα και έχουμε επιτυχώς εδραιώσει στις διεθνείς αγορές το brand name Mythical Peloponnese» δήλωσε ακόμη ο κ. Τατούλης και πρόσθεσε ότι «η νέα μας επιτυχία είναι ότι πείσαμε το Υπουργείο Ανάπτυξης ότι μπορούμε να αξιοποιήσουμε τους πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και να μοχλεύσουμε υπηρεσίες προώθησης του τουριστικού προϊόντος».
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου σημείωσε επίσης την αλλαγή στρατηγικής σε ότι αφορά την προώθηση του τουριστικού προϊόντος. «Παραμένουμε πιστοί στη στρατηγική μας σε ότι αφορά την παρουσία μας στις παραδοσιακές διεθνείς αγορές, δίνουμε ωστόσο ιδιαίτερη έμφαση στην εσωτερική αγορά. Επιλέξαμε στρατηγικά την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να αναπτύξουμε τη συνεργασία μας, γιατί εκεί βρίσκεται η συμπρωτεύουσα και μεγάλη πόλη του Βορρά της χώρας. Εκεί θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα μόνιμο εκθεσιακό χώρο της Πελοποννήσου».
Η Πελοπόννησος Α.Ε., στο επίπεδο του μάρκετινγκ, σύμφωνα με τον κ. Τατούλη, θα δημιουργήσει τα πρώτα περιφερειακά καταστήματα για την προώθηση των προϊόντων υπό τη διακριτή ταυτότητα Mythical Peloponnese στη χώρα, σύμφωνα με το μοντέλο των καταστημάτων της μαστίχας. Χαρακτήρισε ακόμη το σύμφωνο ποιότητας ως το σημαντικότερο εργαλείο για τη σύνδεση της Πελοποννησιακής γαστρονομίας με το τουριστικό προϊόν και ανακοίνωσε τη δημιουργία παρατηρητηρίου τουρισμού «για να δημιουργούμε σύγχρονες πολιτικές ανάπτυξης του τουριστικού μας προϊόντος».
Σε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα για τον τουρισμό της Πελοποννήσου αναγνωρίζεται η μεγάλη συμβολή όλων των μελών του Περιφερειακού Συμβουλίου, σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, ο οποίος επεσήμανε ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου ήταν η πρώτη που τόλμησε να ανοίξει το δρόμο για τη χρηματοδότηση της προώθησης του τουριστικού προϊόντος μέσα από τους πόρους της προγραμματικής περιόδου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
«Δεχθήκαμε μεγάλη κριτική, κυρίως λόγω άγνοιας, πετύχαμε ωστόσο να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα για την προώθηση του τουρισμού, το οποίο το έχουν πλέον αντιγράψει όλες οι Περιφέρειες της χώρας» δήλωσε ο κ. Τατούλης και σημείωσε την ιδιαίτερη δυναμική προοπτική του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου, η οποία σε 5-10 χρόνια θα αποτελεί κυρίαρχο προορισμό, με εμβληματικά στοιχεία την προστασία του φυσικού, πολιτισμικού, ιστορικού και κοινωνικού περιβάλλοντος, σύμφωνα με τις αρχές της αειφορίας.
«Αναπτύσσουμε διαρκώς νέα θεματικά τουριστικά προϊόντα και έχουμε επιτυχώς εδραιώσει στις διεθνείς αγορές το brand name Mythical Peloponnese» δήλωσε ακόμη ο κ. Τατούλης και πρόσθεσε ότι «η νέα μας επιτυχία είναι ότι πείσαμε το Υπουργείο Ανάπτυξης ότι μπορούμε να αξιοποιήσουμε τους πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και να μοχλεύσουμε υπηρεσίες προώθησης του τουριστικού προϊόντος».
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου σημείωσε επίσης την αλλαγή στρατηγικής σε ότι αφορά την προώθηση του τουριστικού προϊόντος. «Παραμένουμε πιστοί στη στρατηγική μας σε ότι αφορά την παρουσία μας στις παραδοσιακές διεθνείς αγορές, δίνουμε ωστόσο ιδιαίτερη έμφαση στην εσωτερική αγορά. Επιλέξαμε στρατηγικά την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να αναπτύξουμε τη συνεργασία μας, γιατί εκεί βρίσκεται η συμπρωτεύουσα και μεγάλη πόλη του Βορρά της χώρας. Εκεί θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα μόνιμο εκθεσιακό χώρο της Πελοποννήσου».
Η Πελοπόννησος Α.Ε., στο επίπεδο του μάρκετινγκ, σύμφωνα με τον κ. Τατούλη, θα δημιουργήσει τα πρώτα περιφερειακά καταστήματα για την προώθηση των προϊόντων υπό τη διακριτή ταυτότητα Mythical Peloponnese στη χώρα, σύμφωνα με το μοντέλο των καταστημάτων της μαστίχας. Χαρακτήρισε ακόμη το σύμφωνο ποιότητας ως το σημαντικότερο εργαλείο για τη σύνδεση της Πελοποννησιακής γαστρονομίας με το τουριστικό προϊόν και ανακοίνωσε τη δημιουργία παρατηρητηρίου τουρισμού «για να δημιουργούμε σύγχρονες πολιτικές ανάπτυξης του τουριστικού μας προϊόντος».