Αναποτελεσματικό, άκαιρο και χωρίς μελέτη συνεχίζουν να αναφέρουν οι οδηγοί φορτηγών την απόφαση της κυβέρνησης να απαγορέψει την κίνηση των επαγγελματικών οχημάτων – άνω των 3,5 τόνων στους παράπλευρους δρόμους των Εθνικών οδών.
«Φορτώνουν» και με νέα βάρη τους επαγγελματίες, οι οποίοι – χωρίς αυτό να είναι επιλογή τους – αναγκάζονται να κυκλοφορούν στους παραδρόμους, όχι επειδή έχουν καλύτερη …θέα αλλά για λόγους οικονομίας.
«Φορτώνουν» και με νέα βάρη τους επαγγελματίες, οι οποίοι – χωρίς αυτό να είναι επιλογή τους – αναγκάζονται να κυκλοφορούν στους παραδρόμους, όχι επειδή έχουν καλύτερη …θέα αλλά για λόγους οικονομίας.
Οι παράδρομοι που σημειωτέον βρίσκονται σε κακό χάλι, με ξεχαρβαλωμένο οδόστρωμα, κακό φωτισμό, συνεχείς και επικίνδυνες στροφές, τοπίο που δεν επιτρέπει την κίνηση φορτηγών 20, 30, 40 τόνων.
Η ΟΦΑΕ, με παλαιότερη ανακοίνωση της, πιστεύει ότι πρέπει να γίνει άμεσα η αποκατάσταση της νομιμότητας και της... κοινής λογικής , προσφεύγοντας ακόμα και στα ευρωπαϊκά όργανα. Επίσης, τονίζει – η ΟΦΑΕ - ότι το συγκεκριμένο μέτρο είναι καθαρά εισπρακτικό μέτρο, το οποίο επιβάλλει ο Υπουργός μας υπερασπιζόμενος τα συμφέροντα των παραχωρησιούχων εταιριών που εκμεταλλεύονται τους εθνικούς αυτοκινητόδρομους μας.
Η συγκεκριμένη απόφασή στερείται λογικής και αντιβαίνει το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ελευθερίας της μετακίνησης, με τα πρόστιμα και τις κυρώσεις να είναι είναι δυσβάσταχτα, πέρα από άδικα. Σαφώς, υπάρχει και το θέμα της ασφάλειας. Δηλαδή, ότι, η κίνηση των φορτηγών στο παράπλευρο δίκτυο εγκυμονεί κινδύνους, αφού επιμηκύνει τον χρόνο του δρομολογίου, ενώ το αρνητικό «κοκτέιλ» με το κάκιστο οδικό δίκτυο έχει οδηγήσει στο παρελθόν σε πολλά τροχαία ατυχήματα. Καλώς ή κακώς οι παράδρομοι είναι λύση ανάγκης – και σίγουρα δεν συγκρίνονται με την ασφάλεια που προσφέρουν οι καινούργιοι αυτοκινητόδρομοι (που συμβάλλουν και στην οικονομικότερη οδήγηση!).
Η ΟΦΑΕ, με παλαιότερη ανακοίνωση της, πιστεύει ότι πρέπει να γίνει άμεσα η αποκατάσταση της νομιμότητας και της... κοινής λογικής , προσφεύγοντας ακόμα και στα ευρωπαϊκά όργανα. Επίσης, τονίζει – η ΟΦΑΕ - ότι το συγκεκριμένο μέτρο είναι καθαρά εισπρακτικό μέτρο, το οποίο επιβάλλει ο Υπουργός μας υπερασπιζόμενος τα συμφέροντα των παραχωρησιούχων εταιριών που εκμεταλλεύονται τους εθνικούς αυτοκινητόδρομους μας.
Η συγκεκριμένη απόφασή στερείται λογικής και αντιβαίνει το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ελευθερίας της μετακίνησης, με τα πρόστιμα και τις κυρώσεις να είναι είναι δυσβάσταχτα, πέρα από άδικα. Σαφώς, υπάρχει και το θέμα της ασφάλειας. Δηλαδή, ότι, η κίνηση των φορτηγών στο παράπλευρο δίκτυο εγκυμονεί κινδύνους, αφού επιμηκύνει τον χρόνο του δρομολογίου, ενώ το αρνητικό «κοκτέιλ» με το κάκιστο οδικό δίκτυο έχει οδηγήσει στο παρελθόν σε πολλά τροχαία ατυχήματα. Καλώς ή κακώς οι παράδρομοι είναι λύση ανάγκης – και σίγουρα δεν συγκρίνονται με την ασφάλεια που προσφέρουν οι καινούργιοι αυτοκινητόδρομοι (που συμβάλλουν και στην οικονομικότερη οδήγηση!).
Πηγή: fortigometafores.gr