Εντός μιας ώρας είναι θα είναι υποχρεωμένες οι εταιρίες οδικής βοήθειας να βρίσκονται στο σημείο που καλεί ο πελάτης ειδάλλως θα πληρώνουν πρόστιμο.
Το πολυνομοσχέδιο προβλέπει σημαντικές αλλαγές για την οδική βοήθεια, όπου με διατάξεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών πραγματοποιείται αναθεώρηση του πλαισίου λειτουργίας των εταιρειών οδικής βοήθειας.
Πλέον, μεταξύ των αλλαγών που επέρχονται είναι και η υποχρέωση της εταιρείας οδικής βοήθειας να πηγαίνει στο σημείο που καλεί ο πελάτης της το αργότερο εντός μίας ώρας απ’ τη στιγμή που θα ειδοποιηθεί.
Μάλιστα υπάρχει η πρόβλεψη για πρόστιμα από 5.000 ως 20.000 για τις εταιρείες που δεν εκπληρώνουν τις κατά τον νόμο υποχρεώσεις τους ή τις εκπληρώνουν με τρόπο πλημμελή.
Οι εταιρίες καλούνται μέσα στο διάστημα των έξι μηνών να προσαρμοστούν στις νέες ρυθμίσεις. Η νέα ρύθμιση ορίζει με ακρίβεια τα οχήματα και το προσωπικό, που πρέπει να έχουν οι εταιρείες ανά νομό και γεωγραφική περιοχή, αλλά και τι θα διαθέτουν οι σταθμοί μεταμόρφωσης και μεταφοράς.
Πηγή: news.in.gr
Το πολυνομοσχέδιο προβλέπει σημαντικές αλλαγές για την οδική βοήθεια, όπου με διατάξεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών πραγματοποιείται αναθεώρηση του πλαισίου λειτουργίας των εταιρειών οδικής βοήθειας.
Πλέον, μεταξύ των αλλαγών που επέρχονται είναι και η υποχρέωση της εταιρείας οδικής βοήθειας να πηγαίνει στο σημείο που καλεί ο πελάτης της το αργότερο εντός μίας ώρας απ’ τη στιγμή που θα ειδοποιηθεί.
Μάλιστα υπάρχει η πρόβλεψη για πρόστιμα από 5.000 ως 20.000 για τις εταιρείες που δεν εκπληρώνουν τις κατά τον νόμο υποχρεώσεις τους ή τις εκπληρώνουν με τρόπο πλημμελή.
Οι εταιρίες καλούνται μέσα στο διάστημα των έξι μηνών να προσαρμοστούν στις νέες ρυθμίσεις. Η νέα ρύθμιση ορίζει με ακρίβεια τα οχήματα και το προσωπικό, που πρέπει να έχουν οι εταιρείες ανά νομό και γεωγραφική περιοχή, αλλά και τι θα διαθέτουν οι σταθμοί μεταμόρφωσης και μεταφοράς.
Πηγή: news.in.gr