Στη Σουηδία ταξίδεψε η Πελοπόννησος, δίνοντας δυναμικό «παρών» στην έκθεση τουρισμού της Στοκχόλμης. Η έκθεση ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία για την Ελλάδα, αφού η χώρα μας συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους Σουηδούς επισκέπτες, όπως και αντίστοιχα μεγάλη υπήρξε η συμμετοχή των Ελλήνων εκθετών.
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στο φιλόξενο εκθεσιακό κέντρο στην Stockholmsmässan, στις 17 και 18 Φεβρουαρίου 2018, με σημαντικές παράλληλες εκδηλώσεις την ημέρα των επαγγελματιών στις 16 Φεβρουαρίου, όσο όμως και εντός των έκθεσης όπου η γαστρονομία και οι πολιτιστικές επιδείξεις είχαν τον κύριο λόγο.
Μεταξύ των σημαντικότερων ελληνικών προορισμών που είχαν δυναμική παρουσία και μεγάλη συμμετοχή ξεχώρισε η Περιφέρεια Πελοποννήσου, η οποία ενθουσίασε το κοινό και κέρδισε τις εντυπώσεις. Στο περίπτερο της συμμετείχαν εκπρόσωποι τουριστικών φορέων και επαγγελματίες τουρισμού από όλη την Πελοπόννησο. Στο πλαίσιο της έκθεσης οι επιχειρηματίες, οι οποίοι φιλοξενήθηκαν στο περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, πραγματοποίησαν προγραμματισμένες B2B συναντήσεις με επαγγελματίες του τουρισμού από χώρες του εξωτερικού.
Την Περιφέρεια Πελοποννήσου εκπροσώπησε στην έκθεση ο Εντεταλμένος σύμβουλος της Περιφέρειας Δρ. Απόστολος Ε. Παπαφωτίου, ο οποίος συναντήθηκε με εκπροσώπους μεγάλων τουριστικών γραφείων, τα οποία έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Περιφέρεια Πελοποννήσου ζητώντας τη στήριξη για τη συνδιοργάνωση εκδηλώσεων. Σε δηλώσεις του επεσήμαινε χαρακτηριστικά ότι «βασική αρχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρου Τατούλη είναι ότι σε μια δύσκολη για τη χώρα μας περίοδο μόνο με δυναμικές δράσεις εξωστρέφειας μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τη κρίση». Ακόμα αναφέρθηκε στη μεγάλη προσπάθεια που καταβάλει η Περιφέρεια Πελοποννήσου καθώς και στην καλή συνεργασία που έχει με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και άλλους φορείς. Τέλος υπογράμμισε ότι τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα και η εξαιρετική παρουσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου μας δίνουν ακόμη μεγαλύτερη δύναμη, στην προσπάθεια μας να επιτύχουμε, μέσω της συνεργασίας μας με τις παραγωγικές τάξεις, την ανάπτυξη.
Από την έκθεση δεν έλειπαν οι συμμετοχές από τον ιδιωτικό τουριστικό τομέα της Ελλάδας, όπως αλυσίδες ξενοδοχείων και μεγάλες μονάδες σε σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς.
Την ημέρα των επαγγελματιών, την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου, πραγματοποιήθηκαν δύο παράλληλες εκδηλώσεις, μία για τον τουρισμό και μία για τη γαστρονομία και τα εξαγώγιμα προϊόντα της Ελλάδας με σημαντική επιτυχία.
Και στις δύο εκδηλώσεις απεύθυνε χαιρετισμό ο Διευθυντής του Γραφείου ΕΟΤ Σκανδιναβίας κος Παύλος Μούρμας συνδέοντας άρρηκτα τη γαστρονομία με την ταυτότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, και την προσέλκυση ποιοτικών επισκεπτών στην χώρα μας.
Η έκθεση Panorama World Festival είχε συμμετοχές και από τις χώρες της Κύπρου, της Τυνησίας, της Ισπανίας, του Μαυροβουνίου, της Κροατίας, του Ισραήλ, της Ιταλίας και από τις Φιλιππίνες.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου στο πλαίσιο των δράσεων εξωστρέφειας έχει σταθερή παρουσία στα μεγάλα τουριστικά γεγονότα, εντός και εκτός Ελλάδας, με σημαντικές ενέργειες προώθησης του τουριστικού της προϊόντος και της γαστρονομίας. Βασικός στόχος μας αποτελεί η ανάδειξη της Πελοποννήσου, του πολιτιστικού αποθέματος, της κουλτούρας μας και της Πελοποννησιακής Γαστρονομίας, έτσι ώστε να γίνουν σημαντικούς παράγοντες, οι οποίοι προσθέτουν υπεραξία στο σύνολο της τοπικής οικονομίας μας.
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στο φιλόξενο εκθεσιακό κέντρο στην Stockholmsmässan, στις 17 και 18 Φεβρουαρίου 2018, με σημαντικές παράλληλες εκδηλώσεις την ημέρα των επαγγελματιών στις 16 Φεβρουαρίου, όσο όμως και εντός των έκθεσης όπου η γαστρονομία και οι πολιτιστικές επιδείξεις είχαν τον κύριο λόγο.
Μεταξύ των σημαντικότερων ελληνικών προορισμών που είχαν δυναμική παρουσία και μεγάλη συμμετοχή ξεχώρισε η Περιφέρεια Πελοποννήσου, η οποία ενθουσίασε το κοινό και κέρδισε τις εντυπώσεις. Στο περίπτερο της συμμετείχαν εκπρόσωποι τουριστικών φορέων και επαγγελματίες τουρισμού από όλη την Πελοπόννησο. Στο πλαίσιο της έκθεσης οι επιχειρηματίες, οι οποίοι φιλοξενήθηκαν στο περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, πραγματοποίησαν προγραμματισμένες B2B συναντήσεις με επαγγελματίες του τουρισμού από χώρες του εξωτερικού.
Την Περιφέρεια Πελοποννήσου εκπροσώπησε στην έκθεση ο Εντεταλμένος σύμβουλος της Περιφέρειας Δρ. Απόστολος Ε. Παπαφωτίου, ο οποίος συναντήθηκε με εκπροσώπους μεγάλων τουριστικών γραφείων, τα οποία έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Περιφέρεια Πελοποννήσου ζητώντας τη στήριξη για τη συνδιοργάνωση εκδηλώσεων. Σε δηλώσεις του επεσήμαινε χαρακτηριστικά ότι «βασική αρχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρου Τατούλη είναι ότι σε μια δύσκολη για τη χώρα μας περίοδο μόνο με δυναμικές δράσεις εξωστρέφειας μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τη κρίση». Ακόμα αναφέρθηκε στη μεγάλη προσπάθεια που καταβάλει η Περιφέρεια Πελοποννήσου καθώς και στην καλή συνεργασία που έχει με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και άλλους φορείς. Τέλος υπογράμμισε ότι τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα και η εξαιρετική παρουσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου μας δίνουν ακόμη μεγαλύτερη δύναμη, στην προσπάθεια μας να επιτύχουμε, μέσω της συνεργασίας μας με τις παραγωγικές τάξεις, την ανάπτυξη.
Από την έκθεση δεν έλειπαν οι συμμετοχές από τον ιδιωτικό τουριστικό τομέα της Ελλάδας, όπως αλυσίδες ξενοδοχείων και μεγάλες μονάδες σε σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς.
Την ημέρα των επαγγελματιών, την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου, πραγματοποιήθηκαν δύο παράλληλες εκδηλώσεις, μία για τον τουρισμό και μία για τη γαστρονομία και τα εξαγώγιμα προϊόντα της Ελλάδας με σημαντική επιτυχία.
Και στις δύο εκδηλώσεις απεύθυνε χαιρετισμό ο Διευθυντής του Γραφείου ΕΟΤ Σκανδιναβίας κος Παύλος Μούρμας συνδέοντας άρρηκτα τη γαστρονομία με την ταυτότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, και την προσέλκυση ποιοτικών επισκεπτών στην χώρα μας.
Η έκθεση Panorama World Festival είχε συμμετοχές και από τις χώρες της Κύπρου, της Τυνησίας, της Ισπανίας, του Μαυροβουνίου, της Κροατίας, του Ισραήλ, της Ιταλίας και από τις Φιλιππίνες.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου στο πλαίσιο των δράσεων εξωστρέφειας έχει σταθερή παρουσία στα μεγάλα τουριστικά γεγονότα, εντός και εκτός Ελλάδας, με σημαντικές ενέργειες προώθησης του τουριστικού της προϊόντος και της γαστρονομίας. Βασικός στόχος μας αποτελεί η ανάδειξη της Πελοποννήσου, του πολιτιστικού αποθέματος, της κουλτούρας μας και της Πελοποννησιακής Γαστρονομίας, έτσι ώστε να γίνουν σημαντικούς παράγοντες, οι οποίοι προσθέτουν υπεραξία στο σύνολο της τοπικής οικονομίας μας.
Πηγή: zougla.gr