Μετά την ψήφιση του νέου οργανογράμματος του ΥΠΠΕΘ κλήθηκαν οι περιφερειακοί δ/ντές εκπαίδευσης να τοποθετήσουν προσωρινά προϊσταμένους τμημάτων διευθύνσεων.
Κατά την διαδικασία αυτή διεφάνη ο κίνδυνος παραγκωνισμού των εκπαιδευτικών από θέσεις Διοίκησης της Εκπαίδευσης.
Ειδικότερα για την προσωρινή τοποθέτηση προϊσταμένων τμημάτων, που έγινε πανελλαδικά χωρίς την εφαρμογή ξεκάθαρης διάταξης, υπήρξαν διαμαρτυρίες εκπαιδευτικών διότι δεν προκηρύχθηκαν οι θέσεις, η δε επιλογή έγινε χωρίς την εφαρμογή συγκεκριμένου πλαισίου με αξιοκρατικά κριτήρια και αποκλείστηκαν από τις τοποθετήσεις οι εκπαιδευτικοί..
Επιπλέον υπάρχει σοβαρός προβληματισμός για την αναγκαιότητα δημιουργίας όλων αυτών των διευθύνσεων ακόμα και σε ΔΔΕ με πολύ μικρό αριθμό υπαλλήλων.
Με βάση τα πιο πάνω
Ζητάμε:
-Θέσπιση συγκεκριμένου θεσμικού πλαισίου για τις τοποθετήσεις
-Άμεσες κρίσεις στις οποίες να μετέχουν οι εκπαιδευτικοί ισότιμα με τους διοικητικούς
-Αναβαθμισμένο ρόλο των υπηρεσιακών συμβουλίων κατά την διαδικασία των κρίσεων
Κατά την διαδικασία αυτή διεφάνη ο κίνδυνος παραγκωνισμού των εκπαιδευτικών από θέσεις Διοίκησης της Εκπαίδευσης.
Ειδικότερα για την προσωρινή τοποθέτηση προϊσταμένων τμημάτων, που έγινε πανελλαδικά χωρίς την εφαρμογή ξεκάθαρης διάταξης, υπήρξαν διαμαρτυρίες εκπαιδευτικών διότι δεν προκηρύχθηκαν οι θέσεις, η δε επιλογή έγινε χωρίς την εφαρμογή συγκεκριμένου πλαισίου με αξιοκρατικά κριτήρια και αποκλείστηκαν από τις τοποθετήσεις οι εκπαιδευτικοί..
Επιπλέον υπάρχει σοβαρός προβληματισμός για την αναγκαιότητα δημιουργίας όλων αυτών των διευθύνσεων ακόμα και σε ΔΔΕ με πολύ μικρό αριθμό υπαλλήλων.
Με βάση τα πιο πάνω
Ζητάμε:
-Θέσπιση συγκεκριμένου θεσμικού πλαισίου για τις τοποθετήσεις
-Άμεσες κρίσεις στις οποίες να μετέχουν οι εκπαιδευτικοί ισότιμα με τους διοικητικούς
-Αναβαθμισμένο ρόλο των υπηρεσιακών συμβουλίων κατά την διαδικασία των κρίσεων