Στο πλαίσιο του προγράμματος Άνθρωπος και Βιόσφαιρα (Man and the Biosphere MAB) της UNESCO, ανακοινώνεται ότι θα υλοποιηθεί Θερινό Σχολείο για τον χαρακτηρισμό και τη λειτουργία των αποθεμάτων βιόσφαιρας (BR) με θέμα “Integrated Approaches for Sustainable Development Management, Tourism and Local Products in Biosphere Reserves (BRs)”.
Το Θερινό Σχολείο θα πραγματοποιηθεί στην ευρύτερη περιοχή του Πάρνωνα (Λεωνίδιο, Μολάοι), από τις 8 έως τις 15 Ιουλίου 2018 και απευθύνεται κυρίως σε μεταπτυχιακούς φοιτητές, νέους ερευνητές και διαχειριστές αποθεμάτων βιόσφαιρας.
Ακολουθώντας την επιτυχημένη διοργάνωση αντιστοίχων Θερινών Σχολείων στην Άμφισσα (2014), τη Σαμοθράκη (2016) και την Σαρδηνία (2017), το 4ο Θερινό Σχολείο θα παρέχει υπηρεσίες για την ανάπτυξη ικανοτήτων γύρω από μια σειρά ακαδημαϊκών θεμάτων όπως είναι η διαχείριση, η τοπική ανάπτυξη, η προστασία και η διατήρηση.
Ακολουθώντας την επιτυχημένη διοργάνωση αντιστοίχων Θερινών Σχολείων στην Άμφισσα (2014), τη Σαμοθράκη (2016) και την Σαρδηνία (2017), το 4ο Θερινό Σχολείο θα παρέχει υπηρεσίες για την ανάπτυξη ικανοτήτων γύρω από μια σειρά ακαδημαϊκών θεμάτων όπως είναι η διαχείριση, η τοπική ανάπτυξη, η προστασία και η διατήρηση.
Όλοι οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο Θερινό Σχολείο θα πρέπει να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά την αίτηση εγγραφής https://www.eventora.com/en/Events/summer-school-parnon-2018 αποστέλλοντας σύντομο βιογραφικό σημείωμα και επιστολή υποστήριξης της αίτησής τους.
Το Θερινό Σχολείο διοργανώνεται και υποστηρίζεται από:
The UNESCO Regional Bureau for Science and Culture in Europe
The Greek National Committee of Man and the Bioshere Program of UNESCO
The UNESCO Chair and Network on Sustainable Development Management and Education in the Mediterranean of the University of Athens
Το Θερινό Σχολείο διοργανώνεται και υποστηρίζεται από:
The UNESCO Regional Bureau for Science and Culture in Europe
The Greek National Committee of Man and the Bioshere Program of UNESCO
The UNESCO Chair and Network on Sustainable Development Management and Education in the Mediterranean of the University of Athens