Οι δράσεις για το περιβάλλον στην Αργολίδα, με την ονομασία «Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές», ξεκίνησαν με την συνεργασία της Εφορείας Αρχαιοτήτων Αργολίδας, της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας ,την Εφορεία Αρχαιοτήτων Αργολίδος και το κέντρο Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Νέας Κίου.
Την Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018 Με τη συμμετοχή 174 μαθητών/-τριων και 13 συνοδών εκπαιδευτικών από τα Δημοτικά σχολεία: 6ο Δ.Σ. Ναυπλίου, Δ.Σ. Aσκληπιείου, Δ. Σ. Κουτσοποδίου και Δ.Σ. Δρεπάνου ξεναγήθηκαν και ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με θέμα «Γνωριμία με τον αρχαιολογικό χώρο της Ασίνης, αναγνώριση φυτών, κατασκευή φυτολογίων και αγγείων» .
Τους μαθητές και τους δασκάλους τους υποδέχθηκε και ενημέρωσε ο Χαράλαμπος Αντωνιάδης υπάλληλος της Αρχαιολογικής υπηρεσίας Ναυπλίου.
Στόχος είναι να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές σε θέματα προστασίας και ανάδειξης του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, να ενημερωθούν για τον πολιτιστικό πλούτο του τόπου τους, επισκεπτόμενοι αρχαιολογικούς χώρους, όπως της Ασίνης και της Λέρνας, να συνειδητοποιήσουν την αξία του νερού στη δημιουργία πολιτισμών διαχρονικά, να αναγνωρίσουν είδη χλωρίδας και να συζητήσουν για τη σημασία τους δημιουργώντας φυτολόγια, και τέλος με το συμβολικό καθαρισμό της ακτής να συνειδητοποιήσουν την αξία των καθαρών ακτών.
Την Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018 Με τη συμμετοχή 174 μαθητών/-τριων και 13 συνοδών εκπαιδευτικών από τα Δημοτικά σχολεία: 6ο Δ.Σ. Ναυπλίου, Δ.Σ. Aσκληπιείου, Δ. Σ. Κουτσοποδίου και Δ.Σ. Δρεπάνου ξεναγήθηκαν και ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με θέμα «Γνωριμία με τον αρχαιολογικό χώρο της Ασίνης, αναγνώριση φυτών, κατασκευή φυτολογίων και αγγείων» .
Τους μαθητές και τους δασκάλους τους υποδέχθηκε και ενημέρωσε ο Χαράλαμπος Αντωνιάδης υπάλληλος της Αρχαιολογικής υπηρεσίας Ναυπλίου.
Στόχος είναι να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές σε θέματα προστασίας και ανάδειξης του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, να ενημερωθούν για τον πολιτιστικό πλούτο του τόπου τους, επισκεπτόμενοι αρχαιολογικούς χώρους, όπως της Ασίνης και της Λέρνας, να συνειδητοποιήσουν την αξία του νερού στη δημιουργία πολιτισμών διαχρονικά, να αναγνωρίσουν είδη χλωρίδας και να συζητήσουν για τη σημασία τους δημιουργώντας φυτολόγια, και τέλος με το συμβολικό καθαρισμό της ακτής να συνειδητοποιήσουν την αξία των καθαρών ακτών.