Στις 22 Ιουνίου κάθε χρόνο, οι φανατικοί φίλοι του «Σκαραβαίου», του δημοφιλούς μοντέλου της Volkswagen «Beetle» που ανακηρύχθηκε το αυτοκίνητο του αιώνα, γιορτάζουν το αντικείμενο της λατρείας τους.
Για ακόμα μια χρονιά στην πλατεία Ηφαίστου στην πόλη του Άργους στο beetle οι λάτρεις και κάτοχοι των θρυλικών σκαραβαίων μαζεύτηκαν με τα αυτοκίνητα τους για να γιορτάσουν την παγκόσμια ημέρα του αγαπημένου συνοδοιπόρου στην καθημερινότητα τους
Η ημερομηνία αυτή επιλέχθηκε γιατί στις 22 Ιουνίου 1934 ο Αδόλφος Χίτλερ υπέγραψε συμβόλαιο με τον Φέρντιναντ Πόρσε για την κατασκευή του «σκαραβαίου», που αποδείχθηκε με το πέρασμα των ετών, ένα από τα μπεστ-σέλερ της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το αυτοκίνητο του λαού
Η ιστορία του Σκαραβαίου ταυτίζεται με αυτή της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen κι αρχίζει κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 1930, στη Ναζιστική Γερμανία. Η ιδέα για τη δημιουργία του ανήκει στον Αδόλφο Χίτλερ, ο οποίος οραματίστηκε ένα φθηνό αυτοκίνητο, που θα μπορούσε να το αποκτήσει σχεδόν ο καθένας με τις οικονομίες του.
O σχεδιαστής αυτοκινήτων Φέρντιναντ Πόρσε.
Στις 22 Ιουνίου 1934 η German Automobilistic Industry National Association υπέγραψε συμβόλαιο με τον σχεδιαστής αυτοκινήτων Φέρντιναντ Πόρσε. Σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά, στις 15 Φεβρουαρίου 1936, ο Χίτλερ ανακοίνωσε επισήμως την κατασκευή του Σκαραβαίου και ο Πόρσε παρουσίασε τα σχέδιά του, που ήταν βασισμένα κατά πολύ στα προηγμένης τεχνολογίας Tatra.
Ο πρώτος Σκαραβαίος κατασκευάστηκε την ίδια χρονιά στη Στουτγκάρδη και είχε την ίδια μορφή με την οποίο τον γνωρίζουμε και σήμερα.
Παρότι σχεδιάστηκε ως το «λαϊκό αυτοκίνητο», το θρυλικό κατσαριδάκι διέψευσε κάθε πρόβλεψη. Έγινε διαχρονικό, κυρίως μετά τη δεκαετία του '60, οπότε «υιοθετήθηκε» από τους χίπις.
Τέλος εποχής
Στις 21 Ιουλίου του 2003 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Μεξικό ο τελευταίος κλασσικός Σκαραβαίος, ο οποίος τοποθετήθηκε στο μουσείο της εταιρίας στο Βόλφσμπαργκ της Γερμανίας. Έως τότε είχαν πωληθεί περισσότερα από 21,5 εκατομμύρια μοντέλα.
Για ακόμα μια χρονιά στην πλατεία Ηφαίστου στην πόλη του Άργους στο beetle οι λάτρεις και κάτοχοι των θρυλικών σκαραβαίων μαζεύτηκαν με τα αυτοκίνητα τους για να γιορτάσουν την παγκόσμια ημέρα του αγαπημένου συνοδοιπόρου στην καθημερινότητα τους
Η ημερομηνία αυτή επιλέχθηκε γιατί στις 22 Ιουνίου 1934 ο Αδόλφος Χίτλερ υπέγραψε συμβόλαιο με τον Φέρντιναντ Πόρσε για την κατασκευή του «σκαραβαίου», που αποδείχθηκε με το πέρασμα των ετών, ένα από τα μπεστ-σέλερ της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το αυτοκίνητο του λαού
Η ιστορία του Σκαραβαίου ταυτίζεται με αυτή της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen κι αρχίζει κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 1930, στη Ναζιστική Γερμανία. Η ιδέα για τη δημιουργία του ανήκει στον Αδόλφο Χίτλερ, ο οποίος οραματίστηκε ένα φθηνό αυτοκίνητο, που θα μπορούσε να το αποκτήσει σχεδόν ο καθένας με τις οικονομίες του.
O σχεδιαστής αυτοκινήτων Φέρντιναντ Πόρσε.
Στις 22 Ιουνίου 1934 η German Automobilistic Industry National Association υπέγραψε συμβόλαιο με τον σχεδιαστής αυτοκινήτων Φέρντιναντ Πόρσε. Σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά, στις 15 Φεβρουαρίου 1936, ο Χίτλερ ανακοίνωσε επισήμως την κατασκευή του Σκαραβαίου και ο Πόρσε παρουσίασε τα σχέδιά του, που ήταν βασισμένα κατά πολύ στα προηγμένης τεχνολογίας Tatra.
Ο πρώτος Σκαραβαίος κατασκευάστηκε την ίδια χρονιά στη Στουτγκάρδη και είχε την ίδια μορφή με την οποίο τον γνωρίζουμε και σήμερα.
Παρότι σχεδιάστηκε ως το «λαϊκό αυτοκίνητο», το θρυλικό κατσαριδάκι διέψευσε κάθε πρόβλεψη. Έγινε διαχρονικό, κυρίως μετά τη δεκαετία του '60, οπότε «υιοθετήθηκε» από τους χίπις.
Τέλος εποχής
Στις 21 Ιουλίου του 2003 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Μεξικό ο τελευταίος κλασσικός Σκαραβαίος, ο οποίος τοποθετήθηκε στο μουσείο της εταιρίας στο Βόλφσμπαργκ της Γερμανίας. Έως τότε είχαν πωληθεί περισσότερα από 21,5 εκατομμύρια μοντέλα.