Ερωτήματα του Γιάννη Γκιόλα προς τον συνήγορο του καταναλωτή στην διαρκή επιτροπή παράγωγης και εμπορίου - θεσμών και διαφάνειας.
Πως προστατεύεται ο καταναλωτής από την επιθετική τακτική των εισπρακτικών εταιριών και την παραβίαση του κώδικα καταναλωτικής δεοντολογίας.
Ποιοι είναι οι παράγοντες που σχετίζονται με την αύξηση των αναφορών από τους πολίτες; Σε ποιες περιπτώσεις επιστρέφονται χρήματα;
Ποια είναι τα πρώτα αποτελέσματα και οι ποιες δυνατότητες του «Συνήγορου του Καταναλωτή», σε περιπτώσεις παραβίασης του Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας;
Οι Επιτροπές φιλικού διακανονισμού, είναι κοντά στα προβλήματα των καταναλωτών;
Ποια είναι η σχέση με τις Εταιρίες τηλεπικοινωνιών;
Πως αντιμετωπίζεται η επιθετική τακτική των Εισπρακτικών εταιριών;;
Δείτε τις ερωτήσεις του Γιάννη Γκιόλα και τις απαντήσεις του Συνηγόρου του Καταναλωτή, Λευτέρη Ζαγορίτη, στο βίντεο που ακολουθεί.: