Ο Δήμος Ερμιονίδας αποφάσισε τη σύναψη σύμβασης με εξειδικευμένη εταιρεία συμβούλων τουρισμού, με σκοπό την αποτελεσματικότερη τουριστική προβολή της περιοχής.
Η εν λόγω εταιρεία θα παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα τουριστικής ανάπτυξης, marketing και προβολής, υλοποιώντας τα εξής έργα:
-Τουριστική Ανάπτυξη
Εισηγήσεις και διερεύνηση για ενέργειες ή δράσεις που αφορούν στους τομείς τουριστικού marketing και προβολής για τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος, καθώς και μελέτη πρόσθετων δυνατοτήτων που μπορεί να διαθέτει η περιοχή ανάλογα και με τη διεθνή ζήτηση.
- Δημιουργία και συντήρηση «ταυτότητας» με ενιαιοποίηση του συνόλου των προσφερόμενων υπηρεσιών και αξιολόγηση υφιστάμενων και νέων αγορών.
-Μεθοδολογία προσέγγισης αγορών: Προτάσεις σχετικά με τον τρόπο «επικοινωνίας» με εξειδικευμένες ομάδες όπως είναι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, οι δημοσιογράφοι και οι υποψήφιοι τουρίστες, με τρόπους εκτός της κλασικής διαφήμισης.
-Προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με το παραγόμενο διαφημιστικό υλικό, το concept, το branding και θέματα στρατηγικής μάρκετινγκ.
-Προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με την αναγκαιότητα ή μη χρήσης μεθόδων άμεσης προβολής.
- Συμβουλευτική υποστήριξη σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων.
-Προτάσεις ή εισηγήσεις για την οργάνωση εκδηλώσεων, φιλοξενιών δημοσιογράφων και ταξιδιωτικών πρακτόρων
-Διαχείριση κρίσεων.
Η εν λόγω εταιρεία θα παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα τουριστικής ανάπτυξης, marketing και προβολής, υλοποιώντας τα εξής έργα:
-Τουριστική Ανάπτυξη
Εισηγήσεις και διερεύνηση για ενέργειες ή δράσεις που αφορούν στους τομείς τουριστικού marketing και προβολής για τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος, καθώς και μελέτη πρόσθετων δυνατοτήτων που μπορεί να διαθέτει η περιοχή ανάλογα και με τη διεθνή ζήτηση.
- Δημιουργία και συντήρηση «ταυτότητας» με ενιαιοποίηση του συνόλου των προσφερόμενων υπηρεσιών και αξιολόγηση υφιστάμενων και νέων αγορών.
-Μεθοδολογία προσέγγισης αγορών: Προτάσεις σχετικά με τον τρόπο «επικοινωνίας» με εξειδικευμένες ομάδες όπως είναι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, οι δημοσιογράφοι και οι υποψήφιοι τουρίστες, με τρόπους εκτός της κλασικής διαφήμισης.
-Προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με το παραγόμενο διαφημιστικό υλικό, το concept, το branding και θέματα στρατηγικής μάρκετινγκ.
-Προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με την αναγκαιότητα ή μη χρήσης μεθόδων άμεσης προβολής.
- Συμβουλευτική υποστήριξη σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων.
-Προτάσεις ή εισηγήσεις για την οργάνωση εκδηλώσεων, φιλοξενιών δημοσιογράφων και ταξιδιωτικών πρακτόρων
-Διαχείριση κρίσεων.