H Black Friday ήρθε από το πουθενά και μέσα σε τρία χρόνια έχει καταφέρει και έχει ανατρέψει τις ισορροπίες στο ελληνικό εμπόριο. Με βάση τα περσινά στοιχεία – σύμφωνα με όσα είχαν αναφέρει στελέχη της αγοράς ηλεκτρικών στο News24/7 - η Μαύρη Παρασκευή μπορεί και να ανεβάσει έως και 10% τις ετήσιες πωλήσεις μίας αλυσίδας.
Το φαινόμενο δεν είναι μόνο ελληνικό καθώς όπως αναφέρει ο Guardian, η Black Friday βοήθησε στο να αυξηθούν σημαντικά οι πωλήσεις στην Βρετανία πέρυσι τον Νοέμβρίο.
Μία άλλη, διεθνής έρευνα που ήρθε πρόσφατα στο φως δείχνει ότι η Ελλάδα είναι από τις χώρες όπου οι πωλήσεις την Black Friday “εκτοξεύονται” σε σύγκριση με τις “κανονικές” Παρασκευές.
Μία άλλη, διεθνής έρευνα που ήρθε πρόσφατα στο φως δείχνει ότι η Ελλάδα είναι από τις χώρες όπου οι πωλήσεις την Black Friday “εκτοξεύονται” σε σύγκριση με τις “κανονικές” Παρασκευές.
Συγκεκριμένα ενώ ο παγκόσμιος μέσος όρος αύξησης είναι 624% στην χώρα μας φθάνει στο αστρονομικό 2.600%, νούμερο που αποδεικνύει την καταναλωτική “τρέλα” της ημέρας. Το συγκεκριμένο νούμερο κατατάσσει την Ελλάδα τέταρτη στον κόσμο και στις 55 αγορές που πραγματοποιήθηκε η έρευνα.
Πάνω από την Ελλάδα βρίσκεται το Πακιστάν ( 11.525%) , η Ουγγαρία ( 9.750%) και η γειτονική Ιταλία (4.516%). Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει, με μικρή διαφορά από την Ελλάδα, η Νότιος Αφρική με ποσοστό 2.571%. Στον αντίποδα η χώρα με την μικρότερη άνοδο είναι η Ταϊλάνδη με ποσοστό “μόλις” 46%.
- Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο black-friday.global και βασίζεται σε στοιχεία του picodi.com
Πάνω από την Ελλάδα βρίσκεται το Πακιστάν ( 11.525%) , η Ουγγαρία ( 9.750%) και η γειτονική Ιταλία (4.516%). Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει, με μικρή διαφορά από την Ελλάδα, η Νότιος Αφρική με ποσοστό 2.571%. Στον αντίποδα η χώρα με την μικρότερη άνοδο είναι η Ταϊλάνδη με ποσοστό “μόλις” 46%.
- Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο black-friday.global και βασίζεται σε στοιχεία του picodi.com