V.STAMATIS
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΙΚΑΗ ΔΥΝΑΜΗ

Σελίδες

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Τελικά τι θα διδάσκονται τα παιδιά;

Τελικά τι θα διδάσκονται τα παιδιά;
«Σκοπός των σχεδιαζόμενων αλλαγών στον ιδρυτικό νόμο για τα σχολεία αυτά δεν είναι άλλος από την βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας τους, ώστε να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες συνθήκες και τις ανάγκες των σχολείων και των μαθητών/μαθητριών του σήμερα».

Με το παραπάνω επιχείρημα το υπουργείο Παιδείας υποστηρίζει την απόφασή του να προχωρήσει σε ριζικές αλλαγές στην εκπαιδευτική και διοικητική λειτουργία των Μουσικών Σχολείων της χώρας, παρά τις έντονες αντιδράσεις που συναντά από γονείς και μαθητές.

Το υπουργείο εμμένει στην απόφασή του να καταργήσει την Καλλιτεχνική Επιτροπή των Μουσικών Σχολείων, την οποία θα διαδεχθεί επιτροπή ειδική σε θέματα μουσικών και καλλιτεχνικών σπουδών, με αποκλειστικό έργο τις εισηγήσεις για θέματα της μουσικής και των τεχνών (βιβλία μουσικών και καλλιτεχνικών γυμνασίων και λυκείων, επιμορφώσεις, συνέδρια, εκδηλώσεις).

Όπως καταγγέλλουν οι μαθητές, στο βίντεο που θα δείτε στο τέλος, το άρθρο 40 του σχετικού σχεδίου νόμου της κυβέρνησης, μεταξύ άλλων:

Καταργεί την καλλιτεχνική επιτροπή που αποτελείται από μουσικούς. Οι αποφάσεις δεν θα παίρνονται πλέον από αυτό το συμβουλευτικό σώμα.

Καταργείται η χρηματοδότηση για τα μουσικά όργανα. Δεν θα υπάρχουν μουσικά όργανα και εξοπλισμός.

Αλλάζει εντελώς η λειτουργία του σχολείου. Δεν θα γίνονται πλέον ατομικά μαθήματα. Θα γίνονται όλα ομαδικά και ουσιαστικά το παιδί δεν θα έχει την ευκαιρία να μαθαίνει εξατομικευμένα, το όργανο που επιθυμεί.

Συνεπώς δεν θα διδάσκεται πλέον μουσική, έτσι όπως την ξέρουμε τώρα.
Πως θα γίνει λοιπόν η μουσική; Κανείς δεν θα έχει δικαίωμα να αναδείξει το ταλέντο του, ούτε εκεί;

Μήπως θα δίνονται κεντρικές οδηγίες από την «νέα ειδική επιτροπή» για το ποια τραγούδια θα παίζονται;

Μετά από ιστορία, γλώσσα, πίστη και μαθηματικά  «χτυπούν» και την μουσική, με ό,τι αυτό συνεπάγεται;

Καθηγητές, δάσκαλοι και μαθητές ζητούν την απόσυρση του άρθρου 40 από το σχέδιο νόμου, καθώς, όπως καταγγέλλουν, αλλοιώνεται ο σκοπός ύπαρξης των μουσικών σχολείων.

Αν προτίθεται να τροποποιήσει «τις διατάξεις που αφορούν στα μουσικά σχολεία, στο υπό συζήτηση νομοσχέδιο για τις συνέργειες στα εκπαιδευτικά ιδρύματα -όπως ζητούν εκπαιδευτικοί και γονείς των μουσικών σχολείων- ώστε να μην αλλοιωθεί η φυσιογνωμία και η στόχευση των συγκεκριμένων σχολείων», ρώτησε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, τον υπουργό Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Κέντρο Βιολογικής Γεωργίας
ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ