Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου: «Η “Αυθεντική Ελλάδα” είναι μια καινοτόμος εταιρεία εμπορίας τροφίμων και γαστροτουρισμού, που αναπτύσσει συνεργασίες μεταξύ παραγωγών τροφίμων και ξενοδοχείων - εστιατορίων, επιτυγχάνοντας την από κοινού προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους στους καταναλωτές των καταστημάτων τροφίμων με πολύ αποδοτικό τρόπο.
Είναι ίσως η μόνη εταιρεία, που εφαρμόζει πρακτικά τη σύνδεση επώνυμων τυποποιημένων τοπικών προϊόντων με τον τουρισμό στα σημεία λιανικής (POS) για όλο το χρόνο και μάλιστα με ισχυρά κίνητρα για τον καταναλωτή ως δυνητικό τουρίστα. Η εταιρεία έχει αναπτύξει ένα δικό της παγκόσμια καινοτομικό concept (ΤΕΤοΠ), το οποίο αποτυπώθηκε σε σχετική μελέτη που υποβλήθηκε στο INSETE (το επιστημονικό-εκπαιδευτικό σκέλος του ΣΕΤΕ) και τελεί υπό την αιγίδα του ΤΟΠ, ενώ συνέχεια αυτής είναι η συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ) για ένα μεγάλο προωθητικό πρόγραμμα στο εξωτερικό προς όφελος των ελληνικών ξενοδοχείων.
Το Δ.Σ. του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου σε πρόσφατη συνεδρίασή του έθεσε υπό την αιγίδα του τις επικοινωνιακές δράσεις της εταιρείας “Αυθεντική Ελλάδα” που θα έχουν ως αντικείμενο την Πελοπόννησο και τα ξενοδοχεία της, μέσα από διαγωνισμούς και την έκδοση του Newsletter “Φράση της Eβδομάδας”, που απευθύνονται σε μια πολύ μεγάλη βάση αποδεκτών που αυξάνεται με γρήγορους ρυθμούς.
Το Δ.Σ. του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου σε πρόσφατη συνεδρίασή του έθεσε υπό την αιγίδα του τις επικοινωνιακές δράσεις της εταιρείας “Αυθεντική Ελλάδα” που θα έχουν ως αντικείμενο την Πελοπόννησο και τα ξενοδοχεία της, μέσα από διαγωνισμούς και την έκδοση του Newsletter “Φράση της Eβδομάδας”, που απευθύνονται σε μια πολύ μεγάλη βάση αποδεκτών που αυξάνεται με γρήγορους ρυθμούς.
Επίσης το Δ.Σ. του ΤΟΠ αποφάσισε τη δημιουργία σήματος με το όνομα “Αυθεντική Πελοπόννησος”, πνευματικής ιδιοκτησίας του ΤΟΠ, το οποίο θα απευθύνεται κατ’ αρχήν στα ξενοδοχεία και στα εστιατόρια της Πελοποννήσου και σταδιακά σε επιχειρήσεις όλων των κλάδων του τουρισμού με προτεραιότητα τα τοπικά προϊόντα.
Το σήμα θα αποτελείται από επίπεδα πιστοποίησης με το πρώτο επίπεδο να είναι εύκολο στην εφαρμογή και εύκολα «αφομοιώσιμο» από επιχειρήσεις και κοινό. Στόχος του έργου/σήματος είναι να δημιουργηθεί γρήγορα μια κρίσιμη μάζα επιχειρήσεων εφαρμογής (ξενοδοχεία και εστιατόρια) που θα διευκολύνει κοινές δράσεις προβολής και τελικά τη μαζική επικοινωνία του γεωγραφικού χώρου «Πελοπόννησος» αλλά και των μελών του σήματος προς επισκέπτες από Ελλάδα και εξωτερικό.
Η απόκτηση του σήματος θα υπόκειται σε πιστοποίηση από σχετικό φορέα και η εταιρεία “Αυθεντική Ελλάδα” έχει αναλάβει την υποχρέωση της επικοινωνιακής υποστήριξης με προνομιακούς όρους σε όσες επιχειρήσεις θελήσουν να συμμετάσχουν».