ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Κυριακή 3 Μαρτίου 2019

Ξεκινούν οι ηλεκτρονικές εκπτώσεις από την Δευτέρα έως τις 11 Μαρτίου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 6:16:00 μ.μ. |
Ξεκινούν οι ηλεκτρονικές εκπτώσεις από την Δευτέρα έως τις 11 Μαρτίου
Οι τακτικές χειμερινές εκπτώσεις μπορεί να τελείωσαν την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου, όμως οι καταναλωτές μπορούν να επωφεληθούν από τις προσφορές στις οποίες θα προβούν την ερχόμενη εβδομάδα εκατοντάδες ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops), καθώς από τη Δευτέρα 4 Μαρτίου ξεκινάει η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία θα διαρκέσει έως τη Δευτέρα 11 Μαρτίου.

Στο πλαίσιο αυτής ήδη περί τα 300 ηλεκτρονικά καταστήματα σε όλο το φάσμα του λιανεμπορίου έχουν ανακοινώσει προσφορές έως και 50%.

Ο εν λόγω θεσμός διοργανώνεται για έκτη χρονιά από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.) και τελεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την τελευταία μελέτη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, φέτος αναμένεται να αγοράσουν μέσω Διαδικτύου προϊόντα ή/και υπηρεσίες περίπου 4 εκατομμύρια Έλληνες, ενώ η συνολική αξία των αγορών τους εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 5 δισ. ευρώ.

To ποσοστό των καταναλωτών στην Ελλάδα που πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές βαίνει διαρκώς αυξανόμενο.

Σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 16-74 ετών, που έχουν χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο έστω και μια φορά για την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών, από 26,9% το 2012 διαμορφώθηκε το 2018 σε 40,2%. Το 2017 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 36,4%, κάτι που σημαίνει ότι μόνο σε ένα έτος τα άτομα που αξιοποιούν το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκαν κατά 10,4%.

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι το 85,6% των καταναλωτών που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές επέλεξε για αυτόν τον σκοπό εγχώριες επιχειρήσεις, Σύμφωνα με τη Eurostat, στην Ελλάδα ο τζίρος των ηλεκτρονικών πωλήσεων το 2018 αντιστοιχούσε σε ποσοστό μόλις 4% επί των συνολικών πωλήσεων των επιχειρήσεων, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι 17%.

Το ποσοστό είναι μεγαλύτερο, 6%, στην περίπτωση των μεσαίων επιχειρήσεων, ενώ τόσο στις μικρές όσο και στις μεγάλες το ποσοστό πέφτει στο 3%.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ