Έρευνα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ένα ρωσικό φορτηγό πλοίο έπεσε πάνω στη δευτερη μεγαλύτερη γέφυρα της Νότιας Κορέας το κόστος κατασκευής της οποίας ανήλθε σε 580 δισ. ευρώ διεξάγουν οι αρχές της χώρας.
Μετά την πρόσκρουση στη γέφυρα Gwangan το πλοίο Seagrand έκανε στροφή και επιχείρησε να διαφύγει πριν να ακινητοποιηθεί από το νοτιοκορεάτικο λιμενικό.
Ο καπετάνιος ο οποίος υποβλήθηκε σε αλκοτέστ βρέθηκε να έχει καταναλώσει τρεις φορές περισσότερο αλκοόλ πάνω από το όριο.
Ωστόσο οι νοτιοκορεάτικες αρχές δεν έχουν ακόμα διακριβώσει αν ήταν αυτός που βρισκόταν στο πηδάλιο του 6.000 τόνων πλοίου τη στιγμή της πρόσκρουσης.
Όπως μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων Yonhap 40 λεπτά πριν τη πρόσκρουσή του στη γέφυρα, το Seagrand είχε χτυπήσει και ένα αγκυροβολημένο κρουαζιερόπλοιο.
Ένα δεύτερο στοιχείο που ερευνούν, τέλος, οι νοτιοκορεάτικες αρχές είναι το γιατί το ρωσικό πλοίο βρισκόταν στο συγκεκριμένο σημείο γιατί κανονικά θα έπρεπε να έχει την ακριβώς αντίθετη πορεία.
Το Seagard είχε αποπλεύσει από το Βλαδιβοστόκ μεταφέροντας σιδερένιους σωλήνες βάρους 1.495 τόνων.
Μετά την πρόσκρουση στη γέφυρα Gwangan το πλοίο Seagrand έκανε στροφή και επιχείρησε να διαφύγει πριν να ακινητοποιηθεί από το νοτιοκορεάτικο λιμενικό.
Ο καπετάνιος ο οποίος υποβλήθηκε σε αλκοτέστ βρέθηκε να έχει καταναλώσει τρεις φορές περισσότερο αλκοόλ πάνω από το όριο.
Ωστόσο οι νοτιοκορεάτικες αρχές δεν έχουν ακόμα διακριβώσει αν ήταν αυτός που βρισκόταν στο πηδάλιο του 6.000 τόνων πλοίου τη στιγμή της πρόσκρουσης.
Όπως μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων Yonhap 40 λεπτά πριν τη πρόσκρουσή του στη γέφυρα, το Seagrand είχε χτυπήσει και ένα αγκυροβολημένο κρουαζιερόπλοιο.
Ένα δεύτερο στοιχείο που ερευνούν, τέλος, οι νοτιοκορεάτικες αρχές είναι το γιατί το ρωσικό πλοίο βρισκόταν στο συγκεκριμένο σημείο γιατί κανονικά θα έπρεπε να έχει την ακριβώς αντίθετη πορεία.
Το Seagard είχε αποπλεύσει από το Βλαδιβοστόκ μεταφέροντας σιδερένιους σωλήνες βάρους 1.495 τόνων.