Από την έρευνα αυτή λοιπόν προκύπτει πως τα χειρόφρενα με τη ντίζα που ξέρουμε αντικαθίστανται συνεχώς από τα καινούργια ηλεκτρικά, που ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται από διακόπτη. Το οποίο πλέον διαθέτει το 63% των καινούργιων αυτοκινήτων που πωλούνται στη Μεγάλη Βρετανία.
Από πλευράς κατασκευαστών στο κλασικό χειρόφρενο εξακολουθούν να επιμένουν σε όλα τους τα μοντέλα οι Dacia και Suzuki. Αντίθετα το έχουν βγάλει τελείως από τη γκάμα τους οι Mercedes, Audi, Lexus, Porsche, Jaguar και Land Rover. Ο λόγος για αυτό είναι ο χώρος που εξοικονομείται, η δυνατότητας αυτόματα απεμπλοκής τους αλλά και η λειτουργία hill hold -αποτροπή κύλισης του αυτοκινήτου προς τα πίσω σε ανηφόρα- που διαθέτουν.
Ενδιαφέρον είναι πως στην έρευνα γίνεται λόγος και για την καλύτερη αισθητική του διακόπτη του ηλεκτρικού χειρόφρενου που, όπως και το κλασικό με την ξεπερασμένη και ογκώδη λαβή, πιάνει στους πίσω τροχούς.
Ενδιαφέρον είναι πως στην έρευνα γίνεται λόγος και για την καλύτερη αισθητική του διακόπτη του ηλεκτρικού χειρόφρενου που, όπως και το κλασικό με την ξεπερασμένη και ογκώδη λαβή, πιάνει στους πίσω τροχούς.