ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

Τα προβλήματα των νηπιαγωγείων ως προοπτική ενίσχυσης της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 8:54:00 π.μ. |
Τα προβλήματα των νηπιαγωγείων ως προοπτική ενίσχυσης της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών
Συναδέλφισσα,Συνάδελφε

Στις εκλογές του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αργολίδας ,στις 21 Μαΐου 2019, για αντιπροσώπους στη Δ.Ο.Ε.,εσύ θα αποφασίσεις ποιοι θα σε εκπροσωπήσουν τα επόμενα δύο χρόνια ,ποιοι θα μεταφέρουν τις ανάγκες σου, τη φωνή σου, τις αγωνίες σου, ποιοι θα παλέψουν και θα συγκρουστούν,για να έχουμε ένα σχολείο που μας αξίζει,ένα Σύγχρονο Δωρεάν Δημόσιο Σχολείο.

Τα προβλήματα είναι γνωστά και τα βιώνουμε κάθε μέρα στους χώρους δουλειάς ,τα σχολεία μας. Η κάθε νέα κυβέρνηση,όποιο όνομα και να έχει ΝΔ/ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ/ΣΥΡΙΖΑ, συσσωρεύει ακόμα περισσότερα βάρη στις πλάτες μας για να πιαστούν οι στόχοι των ματωμένων πλεονασμάτων. Τώρα έρχονται να ζητήσουν την συναίνεσή μας σε όλα αυτά.

Ως νηπιαγωγός, δουλεύοντας χρόνια στη Δημόσια Εκπ/ση, θέλω να επισημάνω τα εξής:

· Η πλειοψηφία των Νηπ/γείων στεγάζονται σε ακατάλληλα ενοικιαζόμενα μαγαζιά-κλουβιά ,χωρίς κατάλληλες υποδομές υγιεινής για μαθητές και προσωπικό,χωρίς επαρκή αύλειο χώρο(ακάλυπτος πολυκατοικιών).

· Οι αναγκαίες εγγυήσεις-έλεγχοι της καταλληλότητας του κτιρίου (προσεισμικός έλεγχος - πυρασφάλεια ) ανύπαρκτες.

· Συνεχής υποχρηματοδότηση, οι γονείς αναγκάζονται να καλύψουν μεγάλο μέρος των αναγκών των παιδιών τους.

· Δημιουργία υπεράριθμων τμημάτων, λόγω των συγχωνεύσεων, που δυσχεραίνουν την καθημερινότητα μας, Νηπιαγωγών και μαθητών.

· Ανυπαρξία βοηθητικού προσωπικού, ο/η νηπιαγωγός τα κάνει όλα και σίγουρα συμφέρει (και με συνεχόμενο ωράριο 8.00-13.00).

· Υπονόμευση του θεσμού του Ολοήμερου Νηπ/γείου, προαιρετικότητα-υποχρηματοδότηση-έλλειψη βοηθητικού προσωπικού.

· Εμπαιγμός με τη Δίχρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή,αφού δε δόθηκε ούτε ένα ευρώ για τη στήριξη της.

· Κοροϊδία των μαθητών ,νηπιαγωγών,γονέων με παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες από την ελλειπή στελέχωση με κατάλληλο εκπ/κο προσωπικό Παράλληλης Στήριξης,τις περισσότερες φορές αντιστοιχεί ένας Εκπ/κός Ειδικής Αγωγής ανά δύο Νηπιαγωγεία.

Σε όλα τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν και καινούργια:

· Κατάργηση του ΚΕΔΔΥ , δημιουργία των ΚΕΣΥ έτσι τώρα ο/η Νηπ/γός καλείται να είναι παντογνώστης, ειδήμονας, γιατρός,ψυχολόγος,κοινωνικός λειτουργός, εργοθεραπευτής να κάνει διαγνώσεις να βγάζει γνωματεύσεις, να καταστρώνει σχέδια παρέμβασης κ.τ.λ.και φυσικά να χάνεται πολύτιμος χρόνος για έγκαιρη επιστημονική παρέμβαση με αρνητικές επιπτώσεις για τους μαθητές που χρειάζονται ειδική παράλληλη στήριξη.

· Επιβάρυνση των γονέων ,αφού πλέον στρέφονται σε ιδιωτικά κέντρα (Ιδιωτική Παράλληλη Στήριξη σε Δημόσια Νηπ/γεία).

· Από Σεπτέμβρη έρχεται και η Αξιολόγηση-Παρωδία η αντιδραστική Αξιολόγηση που ο εκπ/κός χρεώνεται την αποτυχία της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της Κυβέρνησης και των πρόθυμων ακολούθων της, μια αξιολόγηση που καμία σχέση δεν έχει με ένα καλύτερο και σύγχρονο σχολείο αλλά εξυπηρετεί άλλους σκοπούς.

Συναδέλφισσα,Συνάδελφε

Επειδή η Πολιτεία έχει την υποχρέωση της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας για όλους.

Επειδή η παιδεία δεν είναι εμπόρευμα και δεν μετριέται.

Επειδή η παιδεία δεν είναι κόστος για εκπ/κούς, μαθητές, γονείς.

Επειδή η μόρφωση και η εργασία είναι δικαίωμα μας (που κατακτήθηκε με χρόνιους αγώνες του κλάδου και όλου του λαού).

Επειδή χρόνια τώρα μας κοροϊδεύουν ,εναλλάσσοντας κυβερνήσεις και πρόσωπα.

Επειδή η ΔΟΕ δεν είναι για να στρώνει το χαλί στην εκάστοτε αντιλαϊκή κυβέρνηση και να εφαρμόζει τις επιταγές της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ.

Επειδή οι συσχετισμοί στη Δ.Ο.Ε. πρέπει να αλλάξουν.

Επειδή χρειαζόμαστε ένα Ισχυρό-Αγωνιστικό Συνδικάτο που δε θα είναι υπηρέτης της κάθε κυβέρνησης.

Αυτή τη φορά κάνε ένα βήμα: Ενίσχυσε το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών που στηρίζει το ΠΑΜΕ.

Σοφία Νικολέρη
Νηπιαγωγός στο 8ο Νηπ/γείο Άργους
Υποψήφια Αντιπρόσωπος για τη Δ.Ο.Ε.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ