Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20 Ιουνίου η εκδήλωση διάχυσης και παρουσίασης της δράσης «Φορητή μονάδα παροχής πρώτων βοηθειών σε χώρους άθλησης και εκδηλώσεων με αυτόνομη παροχή ενέργειας» του 1ου ΕΠΑΛ Ναυπλίου.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Μητροπολίτης Αργολίδας κ. Νεκτάριος, ο Διευθυντής ΔΔΕ Αργολίδας κ. Γαληνός Ιωάννης, Διευθυντές σχολικών μονάδων, γονείς, μαθητές και πλήθος κόσμου.
Για την κατασκευή πραγματοποιήθηκε οικονομοτεχνική, χωροταξική και μηχανολογική μελέτη από τους μαθητές για την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών πλαισίων. Επίσης, πραγματοποιήθηκαν συζητήσεις με ηλεκτρονικά μέσα ως προς τις βασικές αρχές εγκατάστασης και συντήρησης από την προμηθεύτρια εταιρεία, τις οποίες παρακολούθησαν μαθητές κι εκπαιδευτικοί. Με την τοποθέτηση των φωτοβολταϊκών πλαισίων δεσμεύεται ηλιακή ενέργεια και παράγεται ηλεκτρική, η οποία αποθηκεύεται σε δύο συσσωρευτές μέσω ρυθμιστή φόρτισης. Κατόπιν, μέσω μετατροπέα inverter παρέχεται εναλλασσόμενη τάση 230V για την τροφοδότηση των παρελκόμενων της δράσης. Σκοπός της δράσης ήταν η απόκτηση τεχνικής εξειδίκευσης από τους μαθητές σε θέματα που αφορούν ήπιες μορφές ενέργειας, αλλά και νέες τεχνολογίες. Ακόμη, μέσω της δράσης επιδιώχθηκε σύνδεση του σχολείου με την κοινωνία, καθώς η παραγόμενη ενέργεια από την κατασκευή διατίθεται για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών υγείας σε αθλητικές και άλλες εκδηλώσεις όπου απουσιάζει η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας.
Συγχρόνως οι μαθητές ανέπτυξαν σχεσιακή βάση δεδομένων με παράλληλη ανάπτυξη διεπαφής χρήστη. Με αυτό τον τρόπο εξοικειώθηκαν με τη θεωρία των βάσεων δεδομένων. Παράλληλα καλλιέργησαν όλες τις δεξιότητες που απαιτούνται από έναν τεχνικό, προκειμένου να αναπτύξει λογισμικό σε συνεργασία με πελάτη. Έμαθαν να συνεργάζονται, να συσκέπτονται και να συναποφασίζουν προκειμένου να υλοποιήσουν ένα προϊόν λογισμικού. Επίσης, η σταδιακή υλοποίηση βάση χρονοδιαγράμματος εξομοίωσε τη διαδικασία με αυτή της πραγματικής αγοράς εργασίας.
Η εκπαίδευση για την αντιμετώπιση έκτακτου ιατρικού περιστατικού έγινε σε πραγματικό περιβάλλον. Ο στόχος ήταν η εκμάθηση τεχνικών και δεξιοτήτων με σκοπό την άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση της καρδιακής ανακοπής και της αναπνευστικής λειτουργίας. Πραγματοποιήθηκε με την προσομοίωση πραγματικών περιστατικών, πάνω σε ειδικό πρόπλασμα, με τη χρήση απινιδωτή και συσκευών αναπνευστικής υποστήριξης.
Τέλος πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονική σχεδίαση ενημερωτικού φυλλαδίου για τους τομείς και τις ειδικότητες που λειτουργούν, με σκοπό την προβολή του σχολείου και την ενημέρωση των ενδιαφερόμενων. Το σχολείο με τη διανομή διαφημιστικού υλικού προσπαθεί να προάγει τόσο την προβολή του, όσο και την προβολή της δράσης των μαθητών. Τη σχεδίαση του υλικού ανέλαβε ομάδα μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου.
Για την κατασκευή πραγματοποιήθηκε οικονομοτεχνική, χωροταξική και μηχανολογική μελέτη από τους μαθητές για την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών πλαισίων. Επίσης, πραγματοποιήθηκαν συζητήσεις με ηλεκτρονικά μέσα ως προς τις βασικές αρχές εγκατάστασης και συντήρησης από την προμηθεύτρια εταιρεία, τις οποίες παρακολούθησαν μαθητές κι εκπαιδευτικοί. Με την τοποθέτηση των φωτοβολταϊκών πλαισίων δεσμεύεται ηλιακή ενέργεια και παράγεται ηλεκτρική, η οποία αποθηκεύεται σε δύο συσσωρευτές μέσω ρυθμιστή φόρτισης. Κατόπιν, μέσω μετατροπέα inverter παρέχεται εναλλασσόμενη τάση 230V για την τροφοδότηση των παρελκόμενων της δράσης. Σκοπός της δράσης ήταν η απόκτηση τεχνικής εξειδίκευσης από τους μαθητές σε θέματα που αφορούν ήπιες μορφές ενέργειας, αλλά και νέες τεχνολογίες. Ακόμη, μέσω της δράσης επιδιώχθηκε σύνδεση του σχολείου με την κοινωνία, καθώς η παραγόμενη ενέργεια από την κατασκευή διατίθεται για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών υγείας σε αθλητικές και άλλες εκδηλώσεις όπου απουσιάζει η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας.
Συγχρόνως οι μαθητές ανέπτυξαν σχεσιακή βάση δεδομένων με παράλληλη ανάπτυξη διεπαφής χρήστη. Με αυτό τον τρόπο εξοικειώθηκαν με τη θεωρία των βάσεων δεδομένων. Παράλληλα καλλιέργησαν όλες τις δεξιότητες που απαιτούνται από έναν τεχνικό, προκειμένου να αναπτύξει λογισμικό σε συνεργασία με πελάτη. Έμαθαν να συνεργάζονται, να συσκέπτονται και να συναποφασίζουν προκειμένου να υλοποιήσουν ένα προϊόν λογισμικού. Επίσης, η σταδιακή υλοποίηση βάση χρονοδιαγράμματος εξομοίωσε τη διαδικασία με αυτή της πραγματικής αγοράς εργασίας.
Η εκπαίδευση για την αντιμετώπιση έκτακτου ιατρικού περιστατικού έγινε σε πραγματικό περιβάλλον. Ο στόχος ήταν η εκμάθηση τεχνικών και δεξιοτήτων με σκοπό την άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση της καρδιακής ανακοπής και της αναπνευστικής λειτουργίας. Πραγματοποιήθηκε με την προσομοίωση πραγματικών περιστατικών, πάνω σε ειδικό πρόπλασμα, με τη χρήση απινιδωτή και συσκευών αναπνευστικής υποστήριξης.
Τέλος πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονική σχεδίαση ενημερωτικού φυλλαδίου για τους τομείς και τις ειδικότητες που λειτουργούν, με σκοπό την προβολή του σχολείου και την ενημέρωση των ενδιαφερόμενων. Το σχολείο με τη διανομή διαφημιστικού υλικού προσπαθεί να προάγει τόσο την προβολή του, όσο και την προβολή της δράσης των μαθητών. Τη σχεδίαση του υλικού ανέλαβε ομάδα μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου.