Με αφορμή την παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, 5 Ιουνίου, στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νέας Κίου, θα πραγματοποιηθούν βιωματικές δράσεις, με επίδειξη πειραμάτων, για μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας, με τίτλο: «ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ -ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»
Οι δράσεις αυτές θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019, από τις 9:30 έως τις 13:00, στο Πνευματικό Κέντρο Νέας Κίου, σε συνεργασία με το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Πελοποννήσου, το Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ04 κ. Γρίβα Κωνσταντίνο, τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 κ. Καρούντζου Γεωργία και το Ε.Κ.Φ.Ε. Αργολίδας (στο πλαίσιο των δράσεών του «ΘΑΥΜΑΤΑ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ, παράθυρο στη Φύση») και απευθύνεται σε διακόσιους (200) μαθητές/τριες από 6 σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου.
Στόχος της δράσης είναι , οι μαθητές-τριες, με τη βοήθεια των συντονιστών –δασκάλων τους, να εργαστούν ομαδικά, να συνεργαστούν και να οδηγηθούν, μέσω των πειραμάτων, στην ερμηνεία διάφορων φυσικών φαινομένων, ώστε να διαμορφώσουν μια θετική στάση απέναντι στις Φυσικές Επιστήμες και βιωματικά να προβούν στο συσχετισμό τους με την αναγκαιότητα της προστασίας του Φυσικού Περιβάλλοντος.
Οι δράσεις αυτές θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019, από τις 9:30 έως τις 13:00, στο Πνευματικό Κέντρο Νέας Κίου, σε συνεργασία με το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Πελοποννήσου, το Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ04 κ. Γρίβα Κωνσταντίνο, τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 κ. Καρούντζου Γεωργία και το Ε.Κ.Φ.Ε. Αργολίδας (στο πλαίσιο των δράσεών του «ΘΑΥΜΑΤΑ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ, παράθυρο στη Φύση») και απευθύνεται σε διακόσιους (200) μαθητές/τριες από 6 σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου.
Στόχος της δράσης είναι , οι μαθητές-τριες, με τη βοήθεια των συντονιστών –δασκάλων τους, να εργαστούν ομαδικά, να συνεργαστούν και να οδηγηθούν, μέσω των πειραμάτων, στην ερμηνεία διάφορων φυσικών φαινομένων, ώστε να διαμορφώσουν μια θετική στάση απέναντι στις Φυσικές Επιστήμες και βιωματικά να προβούν στο συσχετισμό τους με την αναγκαιότητα της προστασίας του Φυσικού Περιβάλλοντος.
Έτσι οι μαθητές-τριες, μέσα από τις πειραματικές και εργαστηριακές δραστηριότητες, ως μελλοντικοί ενεργοί πολίτες, θα μάθουν να τοποθετούνται κριτικά απέναντι σε ό,τι σχετίζεται με την ατομική, κοινωνική υγεία και το περιβάλλον.
Οι σχολικές μονάδες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του ΠΕ.Κ.Ε..Σ είναι:
ΣΧΟΛΕΙΑ
1. ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΜΑΛΤΕΖΟΥ»
2. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΑΧΝΑΙΟΥ
3. 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ
4. 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ
5. 6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ
6. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΙΟΥ
Οι σχολικές μονάδες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του ΠΕ.Κ.Ε..Σ είναι:
ΣΧΟΛΕΙΑ
1. ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΜΑΛΤΕΖΟΥ»
2. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΑΧΝΑΙΟΥ
3. 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ
4. 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ
5. 6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ
6. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΙΟΥ