Πριν από 15 χρόνια τα ΕΛΤΑ είχαν τζίρο 600 εκατ. ευρώ και το 2018 ο τζίρος τους περιορίστηκε στα 315 εκατ. ευρώ, με τη μισθοδοσία για τους περίπου 6.000 υπαλλήλους να είναι πάνω από 200 εκατ. ευρώ.
Το τριετές σχέδιο για τη σωτηρία και τον μετασχηματισμό της εταιρείας που έχει καταρτίσει η νέα ηγεσία των ΕΛΤΑ, πρόεδρος της οποίας είναι ο Πολυχρόνης Γριβέας και διευθύνων σύμβουλος ο Ηλίας Αθανασίου, περιλαμβάνει πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, το οποίο προβλέπει την αποχώρηση 2.000 εργαζομένων, μετατάξεις υπαλλήλων και κλείσιμο 200 ζημιογόνων καταστημάτων σε σύνολο 1.400.
Ο μέσος μισθός στα ΕΛΤΑ είναι γύρω στα 3.000 ευρώ επί 14 μήνες και το συνολικό κόστος υπολογίζεται σε 200 εκατ. ευρώ, κάτι φραγκοδίφραγκα δηλαδή. Το 2018 τα ΕΛΤΑ κάθε μήνα ήταν μείον 8 εκατ. ευρώ.
Για την ιστορία να σημειώσουμε ότι τα Ταχυδρομεία είχε ιδρύσει ο Ιωάννης Καποδίστριας το 1828 με την ονομασία «Ταχυδρομείον Γενικόν» και τα πρώτα που είχαν συσταθεί ήταν στο Άργος, στην Τριπολιτσά, στην Επίδαυρο, στην Αίγινα και στη Σύρο.
Πηγή: dhmak-elta.blogspot. com | paron.gr
Πηγή: dhmak-elta.blogspot.