Συνεχίζονται τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Πελοποννησιακού Λαογραφικού Ιδρύματος στο Ναύπλιο και για το σχολικό έτος 2019-2020
Συλλογές: Σχέδια, Σχήματα, Χρώματα
(Νηπιαγωγείο, Α' και Β' Δημοτικού) - Διάρκεια: 60'
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Συλλογές: Σχέδια, Σχήματα, Χρώματα» μέσα από την περιήγηση στη νέα έκθεση του Μουσείου και ένα παιχνίδι ταύτισης στοιχείων, δίνει την ευκαιρία στους μικρούς μας επισκέπτες να ανακαλύψουν τα σχέδια, τα σχήματα και τα χρώματα που διακοσμούν τα αντικείμενα των προθηκών με ένα διασκεδαστικό τρόπο.
Οι περιπέτειες μιας κλωστής
(Νηπιαγωγείο, Α' και Β' Δημοτικού) - Διάρκεια: 60'
Μια κλωστή μας μιλά για τη ζωή της και οι ιστορίες που αφηγείται ταξιδεύουν τα παιδιά στο παρελθόν, γνωρίζοντάς τους την υφαντική. Μέσα από ένα ευχάριστο παιχνίδι ανακαλύπτουν τα “παράξενα” αντικείμενα του Μουσείου, ενώ παράλληλα ενεργοποιούν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.
“Συλλέγω, ερευνώ, εκθέτω...”: Ένα ταξίδι στον κόσμο του Μουσείου
(Μαθητές Γ' έως ΣΤ' Δημοτικού και Γυμνάσιο) - Διάρκεια: 90'
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Συλλέγω, ερευνώ, εκθέτω…» σχεδιάστηκε με γνώμονα τη νέα μόνιμη έκθεση του ΠΛΙ «Οι συλλογές: ένα ταξίδι στον χώρο και στον χρόνο», που στοχεύει στην ανάδειξη του εύρους των συλλογών του. Είναι μία δράση που ξεκινά με αφετηρία το Μουσείο, συνεχίζεται στην τάξη και ολοκληρώνεται στο Μουσείο, επιδιώκοντας την αλληλεπίδραση των μαθητών με αυτό και τη δημιουργία μιας σταθερής σχέσης μεταξύ τους.
“Mόδα είναι θα περάσει...". Τα ενδυματολογικά στυλ στον 20ό αιώνα
(Μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου) - Διάρκεια: 90'
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Μόδα είναι θα περάσει..." στοχεύει στη γνωριμία με το ένδυμα, τη μόδα και τα στυλ που επικράτησαν και εξελίχθηκαν τον 20ό αιώνα. Οι μαθητές ερευνούν σε ομάδες ενδυματολογικές τάσεις προηγούμενων δεκαετιών και ντύνονται με τα ενδύματα που τις αντιπροσωπεύουν.
Το Ναύπλιο στον 19ο αιώνα
(Δ', Ε' και Στ' τάξεις Δημοτικού, Γυμνάσιο, Λύκειο) - Διάρκεια: 90'
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Το Ναύπλιο στον 19ο αιώνα” περιλαμβάνει έναν περίπατο στην παλιά πόλη -εντός των τειχών- και στοχεύει να γίνει το εργαλείο που θα χρησιμοποιήσει ο μικρός ή νεαρός επισκέπτης για να ανακαλύψει μια εποχή μέσα από τα στοιχεία που προσφέρει το δομημένο περιβάλλον.