Ο Βουλευτής Αργολίδας της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός κατέθεσε στη Βουλή Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως με θέμα την ανάγκη άμεσης κάλυψης του κενού στη διδασκαλία Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον στο ΓΕΛ Ερμιόνης που τελεί υπό κατάληψη.
Το κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:
«Το ΓΕΛ Ερμιόνης τελεί υπό κατάληψη από τις 21 Οκτωβρίου καθώς, όπως καταγγέλλουν οι μαθητές, ακόμη δεν έχει καλυφθεί το κενό στη διδασκαλία του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον που αποτελεί πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, απαραίτητο για όλες τις τάξεις, με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί πάνω από 55 ώρες του μαθήματος.
Επισημαίνεται ότι προβλήματα κενών θέσης καθηγητή είχαν παρουσιαστεί και πέρσι στο ΓΕΛ Ερμιόνης με αποτέλεσμα και πάλι οι μαθητές να είχαν προχωρήσει σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας και σε κατάληψη.
Κατόπιν αυτών,
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ:
1. Με ποιες άμεσες κινήσεις θα καλυφθεί το κενό στη διδασκαλία του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον στο ΓΕΛ Ερμιόνης.
2. Με ποιες ενέργειες θα διασφαλιστεί ότι τα προβλήματα αυτά δεν θα επαναλαμβάνονται κάθε χρόνο, όπως το οφείλουμε στους μαθητές».
Το κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:
«Το ΓΕΛ Ερμιόνης τελεί υπό κατάληψη από τις 21 Οκτωβρίου καθώς, όπως καταγγέλλουν οι μαθητές, ακόμη δεν έχει καλυφθεί το κενό στη διδασκαλία του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον που αποτελεί πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, απαραίτητο για όλες τις τάξεις, με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί πάνω από 55 ώρες του μαθήματος.
Επισημαίνεται ότι προβλήματα κενών θέσης καθηγητή είχαν παρουσιαστεί και πέρσι στο ΓΕΛ Ερμιόνης με αποτέλεσμα και πάλι οι μαθητές να είχαν προχωρήσει σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας και σε κατάληψη.
Κατόπιν αυτών,
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ:
1. Με ποιες άμεσες κινήσεις θα καλυφθεί το κενό στη διδασκαλία του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον στο ΓΕΛ Ερμιόνης.
2. Με ποιες ενέργειες θα διασφαλιστεί ότι τα προβλήματα αυτά δεν θα επαναλαμβάνονται κάθε χρόνο, όπως το οφείλουμε στους μαθητές».