Ως προς ποιά άποψη, λοιπόν, κατατάσσουμε την κοινωνία αυτή στις αναπτυγμένες χώρες;
Όταν στερούμαστε κάθε χρόνο καθηγητές από τα σχολεία μας, όταν αναγκαζόμαστε ξανά και ξανά να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας, αναμένοντας τις μετέπειτα συνέπειες, τις οποίες εμείς οι ίδιοι επιλέγουμε έναντι των σχολικών ελλείψεων, για ποιά ανάπτυξη μιλάμε;
Σε αυτό το σύστημα, του οποίου την αστάθεια καλούμαστε να υποστούμε εμείς ως μαθητές, ο ένας εναποθέτει τις ευθύνες στον άλλον και τελικά αφήνουμε τον φταίχτη χωρίς προσώπο, κατηγωρόντας τη γενικότερη ιδέα του συστήματος.
Πολύ βολικό, θα λέγαμε, να παρεμποδίζουμε την διαμαρτυρία των παιδιών , λέγοντας τους ουσιαστικά οτι δεν υπάρχει κανείς που θα το ακούσει και θα ενδιαφερθεί , δίνοντας τους να καταλάβουν πως κάθε προσπάθεια είναι μάταια και αγωνίζονται μόνα τους. Διότι βέβαια και το υπουργείο, ενοχλείται από τέτοιου είδους ξεσπάσματα.
Ποια άλλη επιλογή έχουμε ομώς; Γιατί πρέπει να χάνουμε πολύτιμες ώρες μαθημάτων, όντας μάλιστα σε μια χρονία κρίσιμη για το μέλλον μας , και μη έχοντας όλοι την δυνατότητα ιδιαίτερων μαθημάτων, λόγω μιας συνεχούς αδιαφορίας και απάθειας που λαμβάνουμε από το εκπαιδευτίκο μας σύστημα, και κυρίως γιατί πρέπει να ανεχόμαστε αυτού του είδους τον παραγκώνισμο των δικαιωμάτων μας;
Ποια άλλη επιλογή έχουμε ομώς; Γιατί πρέπει να χάνουμε πολύτιμες ώρες μαθημάτων, όντας μάλιστα σε μια χρονία κρίσιμη για το μέλλον μας , και μη έχοντας όλοι την δυνατότητα ιδιαίτερων μαθημάτων, λόγω μιας συνεχούς αδιαφορίας και απάθειας που λαμβάνουμε από το εκπαιδευτίκο μας σύστημα, και κυρίως γιατί πρέπει να ανεχόμαστε αυτού του είδους τον παραγκώνισμο των δικαιωμάτων μας;
Αφού λοιπόν η επιλογή είναι στα χέρια μας, αποφασίζουμε και εμείς να μην υποταχθούμε στην διαφθορά και να αντιδράσουμε για ακόμα μια φορά. Και το ίδιο θα συνεχίσουμε να κάνουμε μέχρι να αντιμετωπίστουμε με σοβαρότητα και όπως μας αρμόζει, ως ενήλικα σχεδόν μέλη αυτής της χώρας