Στους ρυθμούς της Black Friday κινήθηκαν χθες από το πρωί τα εμπορικά καταστήματα και στην Αργολίδα με τους καταναλωτές να επιδόθηκαν στο κυνήγι της καλύτερης προσφοράς .
Από νωρίς οι καταναλωτές βρέθηκαν σε καταστήματα, αναζητώντας τα αγαπημένα τους προϊόντα με την καλύτερη δυνατή έκπτωση.
Συνυφασμένη με πολύ χαμηλές τιμές στα προϊόντα, ακόμα και κάτω του κόστους η «Μαύρη Παρασκευή» ή Black Friday μπορεί να μπήκε στη ζωή των Ελλήνων καταναλωτών το 2015 αλλά κέρδισε το ενδιαφέρον των καταναλωτών και τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται σε μία επιπλέον εκπτωτική περίοδο η οποία αφορά κυρίως τα ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά υιοθετείται και από κανάλια διάθεσης προϊόντων.
Οι μεγάλες αλυσίδες Public και Κωτσόβολος είχαν την μερίδα του λέοντος στην περιοχή μας όπου επικράτησε το αδιαχώρητο καθ΄ όλη την διάρκεια της ημέρας ενώ και στα δυο μεγάλα κατάστημα δημιουργήθηκαν ουρές.
Από νωρίς οι καταναλωτές βρέθηκαν σε καταστήματα, αναζητώντας τα αγαπημένα τους προϊόντα με την καλύτερη δυνατή έκπτωση.
Συνυφασμένη με πολύ χαμηλές τιμές στα προϊόντα, ακόμα και κάτω του κόστους η «Μαύρη Παρασκευή» ή Black Friday μπορεί να μπήκε στη ζωή των Ελλήνων καταναλωτών το 2015 αλλά κέρδισε το ενδιαφέρον των καταναλωτών και τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται σε μία επιπλέον εκπτωτική περίοδο η οποία αφορά κυρίως τα ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά υιοθετείται και από κανάλια διάθεσης προϊόντων.
Οι μεγάλες αλυσίδες Public και Κωτσόβολος είχαν την μερίδα του λέοντος στην περιοχή μας όπου επικράτησε το αδιαχώρητο καθ΄ όλη την διάρκεια της ημέρας ενώ και στα δυο μεγάλα κατάστημα δημιουργήθηκαν ουρές.
Ωστόσο, το δικό τους μερίδιο στην Black Friday διεκδίκησαν το MEGA SALAPATAS, το HOME DESIGN, το ΚΡΥΣΤΑΛ, τα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας αλλά και οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με μεγάλες προσφορές στα είδη οικιακής χρήσης και ένδυσης, τα online καταστήματα και τα φυσικά δίκτυα καταστημάτων.
Επίσης πολλοί ηταν αυτοί που προτίμησαν τα μεγάλα πολυκαταστήματα της Αθήνας για πιο μαζικές αγορές.