Άλλαξε πάλι η νομοθεσία σχετικά με τα οχήματα που έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα. Από τις 26 Σεπτεμβρίου μέχρι και τις 31 Οκτωβρίου κανένα οχήματα δεν μπορούσε να περάσει από ΚΤΕΟ σε περίπτωση που κατά τον έλεγχο του διαπιστωνόταν κάτι τέτοιο.
Ο οδηγός έπρεπε να απευθυνθεί σε μηχανικό και να επιστρέψει στο ΚΤΕΟ για τον έλεγχο του οχήματος του, με τα σωστά χιλιόμετρα, αυτή τη φορά.
Οι περιπτώσεις αυτών των αυτοκινήτων ήταν αρκετές αφού το «γύρισμα» των χιλιομέτρων είναι, όπως φαίνεται, μία συνηθισμένη τακτική έτσι ώστε να επιτευχθεί καλύτερη τιμή πώλησης στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Πήγαν στο ΚΤΕΟ και διαπίστωσαν ότι εξαπατήθηκαν κατά την αγορά του μεταχειρισμένου οχήματος τους
Όπως ήταν φυσικό πολλού οδηγοί πηγαίνοντας να περάσουν τα οχήματα τους από ΚΤΕΟ έμαθαν πως τα χιλιόμετρα στο κοντέρ τους είναι… ψεύτικα και πως θα έπρεπε να πληρώσουν κάποιο μηχανικό που θα επαναφέρει τα κανονικά, έτσι ώστε το όχημα να κριθεί κατάλληλο.
«Έπαθαν σοκ» μαθαίνοντας πώς τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου τους είναι «γυρισμένα»
Όπως ανέφεραν στο thebest.gr υπεύθυνοι ΚΤΕΟ στην Πάτρα δεν ήταν λίγοι οι οδηγοί που «έπαθαν σοκ» μαθαίνοντας πώς τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου τους είναι «γυρισμένα» κσι πώς θα πρέπει να πληρώσουν για να διορθωθούν και να κριθεί το αυτοκίνητο τους κατάλληλο.
Υπάρχει χαρακτηριστική περίπτωση όπου τα οχήματα με «γυρισμένα» χιλιόμετρα άγγιξαν το 80% ενώ σε άλλο ΚΤΕΟ, ένα στα τέσσερα οχήματα ήταν «πειραγμένα».
Σε περίπτωση που οδηγός δε θα συμμορφωνόταν με τα παραπάνω, θα αντιμετώπιζε ποινική δίωξη.
Πιο συγκεκριμένα, μόλις το ΚΤΕΟ έβρισκε τη συγκεκριμένη «σοβαρή έλλειψη», επέβαλε στον ιδιοκτήτη του οχήματος σημείωση να προσαρμόσει εντός 20 ημερών την ένδειξη στο χιλιομετρητή του προς την εικόνα των πραγματικών χιλιομέτρων που έχει διανύσει το αυτοκίνητο, προκειμένου να διέλθει εκ νέου για έλεγχο και να μην υποπέσει στα πρόστιμα της Τροχαίας αλλά και τη διασταύρωση του TAXISNET.
Οι αντιδράσεις ήταν πολλές και από χθες στις περιπτώσεις των οχημάτων όπου υπάρχουν γυρισμένα χιλιόμετρα σημαίνεται από το ΚΤΕΟ μία παρατήρηση όπου εξηγεί ότι υπάρχει «δυσαρμονία» στα χιλιόμετρα και μείωση τους στην ένδειξη που καταγράφεται.
Ουσιαστικά το όχημα δεν «κόβεται» αλλά «περνάει» με την ένδειξη της σοβαρής έλλειψης.
Ο οδηγός έπρεπε να απευθυνθεί σε μηχανικό και να επιστρέψει στο ΚΤΕΟ για τον έλεγχο του οχήματος του, με τα σωστά χιλιόμετρα, αυτή τη φορά.
Οι περιπτώσεις αυτών των αυτοκινήτων ήταν αρκετές αφού το «γύρισμα» των χιλιομέτρων είναι, όπως φαίνεται, μία συνηθισμένη τακτική έτσι ώστε να επιτευχθεί καλύτερη τιμή πώλησης στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Πήγαν στο ΚΤΕΟ και διαπίστωσαν ότι εξαπατήθηκαν κατά την αγορά του μεταχειρισμένου οχήματος τους
Όπως ήταν φυσικό πολλού οδηγοί πηγαίνοντας να περάσουν τα οχήματα τους από ΚΤΕΟ έμαθαν πως τα χιλιόμετρα στο κοντέρ τους είναι… ψεύτικα και πως θα έπρεπε να πληρώσουν κάποιο μηχανικό που θα επαναφέρει τα κανονικά, έτσι ώστε το όχημα να κριθεί κατάλληλο.
«Έπαθαν σοκ» μαθαίνοντας πώς τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου τους είναι «γυρισμένα»
Όπως ανέφεραν στο thebest.gr υπεύθυνοι ΚΤΕΟ στην Πάτρα δεν ήταν λίγοι οι οδηγοί που «έπαθαν σοκ» μαθαίνοντας πώς τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου τους είναι «γυρισμένα» κσι πώς θα πρέπει να πληρώσουν για να διορθωθούν και να κριθεί το αυτοκίνητο τους κατάλληλο.
Υπάρχει χαρακτηριστική περίπτωση όπου τα οχήματα με «γυρισμένα» χιλιόμετρα άγγιξαν το 80% ενώ σε άλλο ΚΤΕΟ, ένα στα τέσσερα οχήματα ήταν «πειραγμένα».
Σε περίπτωση που οδηγός δε θα συμμορφωνόταν με τα παραπάνω, θα αντιμετώπιζε ποινική δίωξη.
Πιο συγκεκριμένα, μόλις το ΚΤΕΟ έβρισκε τη συγκεκριμένη «σοβαρή έλλειψη», επέβαλε στον ιδιοκτήτη του οχήματος σημείωση να προσαρμόσει εντός 20 ημερών την ένδειξη στο χιλιομετρητή του προς την εικόνα των πραγματικών χιλιομέτρων που έχει διανύσει το αυτοκίνητο, προκειμένου να διέλθει εκ νέου για έλεγχο και να μην υποπέσει στα πρόστιμα της Τροχαίας αλλά και τη διασταύρωση του TAXISNET.
Οι αντιδράσεις ήταν πολλές και από χθες στις περιπτώσεις των οχημάτων όπου υπάρχουν γυρισμένα χιλιόμετρα σημαίνεται από το ΚΤΕΟ μία παρατήρηση όπου εξηγεί ότι υπάρχει «δυσαρμονία» στα χιλιόμετρα και μείωση τους στην ένδειξη που καταγράφεται.
Ουσιαστικά το όχημα δεν «κόβεται» αλλά «περνάει» με την ένδειξη της σοβαρής έλλειψης.
Πηγή: thebest.gr