V.STAMATIS
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΙΚΑΗ ΔΥΝΑΜΗ

Σελίδες

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019

Με επιτυχία ο διαγωνισμός μαθητών της Αργολίδας για την 18η Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών (βίντεο)

Διαγωνισμός μαθητών στην Αργολίδα για την 18η Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO 2020 (βίντεο)
Η Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών ΠΑΝΕΚΦΕ θα διοργανώσει και φέτος (25 Ιανουαρίου 2020 ) τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό για την επιλογή των μαθητών που θα συμμετάσχουν στη 18η Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO 2020 που θα γίνει τον Μάιο του 2020 στην Τσεχία .


Στον διαγωνισμό συμμετέχουν ομάδες μαθητών που έχουν προκριθεί από όλους τους νομούς της Ελλάδας που έχουν πραγματοποιήσει τοπικούς διαγωνισμούς στο πλαίσιο του EUSO 2020 . Συμμετέχουν μαθητές Γενικών Λυκείων και ΕΠΑΛ που γεννήθηκαν μετά τη 01-01-2003 ( Α΄και Β΄ τάξης Λυκείου ).
Στον νομό μας ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019 στο Ε.Κ.Φ.Ε. Αργολίδας ( 3ο ΓΕΛ Άργους) και συμμετείχαν ομάδες μαθητών από 1ο , 2ο ,3ο ΓΕΛ Άργους , 1ο,2ο ΓΕΛ Ναυπλίου και το ΓΕΛ Ασκληπιείου .

 Ο διαγωνισμός αυτός είναι ο μοναδικός που συγκεντρώνει τα παρακάτω χαρακτηριστικά :

· Εργαστηριακό χαρακτήρα , καθώς οι μαθητές πραγματοποιούν πειράματα , παίρνουν μετρήσεις , εξάγουν συμπεράσματα

· Διεπιστημονικότητα , καθώς τα εξεταζόμενα μαθήματα είναι η Φυσική , Χημεία και η Βιολογία

· Ομαδοσυνεργατικότητα , καθώς οι μαθητές συμμετέχουν σε τριμελείς ομάδες και όχι ως άτομα.
Σκοπός του διαγωνισμού είναι η προώθηση , μέσα από τα Ε.Κ.Φ.Ε. της ένταξης του πειράματος στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση , ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών στη λειτουργία των πειραματικών διατάξεων και τη λήψη μετρήσεων ,καθώς και η χρήση επιστημονικής μεθοδολογίας ως μέσο εξαγωγής συμπερασμάτων και επίλυσης αυθεντικών προβλημάτων της καθημερινής ζωής .
Πολύ σημαντική είναι η συνεισφορά των εκπαιδευτικών που θυσιάζουν πολύτιμο προσωπικό χρόνο έξω από το εργασιακό τους ωράριο και τα υποχρεωτικά τους καθήκοντα -που ούτως ή άλλως είναι ήδη πολλά – για να προπονήσουν την ομάδα του σχολείου τους στην εργαστηριακή αντίληψη και πρακτική .

Τα οφέλη των μαθητών που συμμετέχουν σε αυτούς τους διαγωνισμούς είναι πολύπλευρα και πολυσήμαντα , αποτυπώνονται με τη χαρά που νοιώθουν και τις εκφράσεις που χρησιμοποιούν για να περιγράψουν την εμπειρία τους αλλά και την επιθυμία τους να το επαναλάβουν αν είναι δυνατόν και την επόμενη χρονιά . Από τη φύση του ο διαγωνισμός παρακινεί και μαθητές που δεν συμπαθούν το θεωρητικό μέρος των Φυσικών Επιστημών να εμπλακούν με τα πειράματα και κάποιες φορές να αλλάξουν και προσανατολισμό στην επιλογή κατεύθυνσης που πρόκειται να κάνουν .
Για τον διαγωνισμό μίλησαν στην κάμερα των Αργολικών Ειδήσεων η Κλεοπάτρα Μανουσάκη υπεύθυνη στο Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Αργολίδας και η Αυγή Πραχάλη Χημικός του 1ου Λυκείου Ναυπλίου:
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Κέντρο Βιολογικής Γεωργίας
ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ