ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

Ευχές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς

ΕΥΧΕΣ

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2019

Το Υπουργείο Τουρισμού έχει ρίξει το βάρος στις μαρίνες Ιτέας, Καλαμάτας, Πύλου και Ναυπλίου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 5:32:00 μ.μ. | |
Το Υπουργείο Τουρισμού έχει ρίξει το βάρος στις μαρίνες Ιτέας, Καλαμάτας, Πύλου και Ναυπλίου
Η αναβάθμιση των μαρινών βρίσκεται στο επίκεντρο της πολιτικής του Υπουργείου Τουρισμού ανέφερε σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Real FM και στον Νίκο Χατζηνικολάου ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης.

Όπως τόνισε «τρέχουν διαγωνισμοί σχετικά με τις μαρίνες, κάνοντας ειδική αναφορά στη μαρίνα της , ενώ παράλληλα το Υπουργείο έχει ρίξει το βάρος και στις περιπτώσεις της Καλαμάτας, της Πύλου και του Ναυπλίου.

Ο κ. Θεοχάρης προσέθεσε πως το ισχυρό brand, η προσέλκυση επενδύσεων και η ποιότητα υπηρεσιών που παρέχονται στη χώρα μας αποτελούν παράγοντες αντιμετώπισης του ανταγωνισμού με τις γειτονικές χώρες.

Αναφερόμενος στις εκτιμήσεις για το 2020, είπε πως «υπάρχουν αισιόδοξα μηνύματα για τη νέα χρονιά. Φέτος, η Μεγάλη Βρετανία ήταν η μεγαλύτερη αγορά, ξεπερνώντας και τη Γερμανία σε τουρίστες που επισκέφτηκαν τη χώρα μας, ενώ η Γερμανία κινήθηκε σταθερά σε υψηλά ποσοστά και η Αμερική και η Κίνα ήταν σταθερά αυξανόμενες».

«Επιταχύναμε στο δεύτερο μισό της σεζόν και καταφέραμε να τελειώσουμε με μονοψήφια αύξηση και διψήφια από άποψη εσόδων φέτος. Η αύξηση μπορεί να μην ήταν τόσο μεγάλη σε αριθμό, αλλά ήταν σε τουριστικό ΑΕΠ και αυτό είναι που αποδίδεται και στην κοινωνία», συμπλήρωσε.

Όσον αφορά στην προσέλκυση Κινέζων τουριστών, ο υπουργός Τουρισμού δήλωσε: « Υπάρχει στρατηγικό σχέδιο που έχει στα χέρια του ο Πρωθυπουργός, το οποίο προβλέπει μια σειρά από δράσεις αλλά και την αύξηση σε 500.000 τουρίστες μέσα στο 2021».

Τέλος, ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε τους δύο στρατηγικούς άξονες στους οποίους κινείται η ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού προκειμένου να επιτευχθεί η βελτίωση της ποιότητας του εγχώριου τουριστικού προϊόντος. «Ο ένας είναι η διαφήμιση και η προβολή προορισμών που δεν είναι τόσο γνωστοί στο ευρύ κοινό, για παράδειγμα ορεινών προορισμών ή προορισμών City Break και ο δεύτερος αφορά στην επέκταση της τουριστικής περιόδου, κάτι που θα φέρει την ανάπτυξη σε όλη την ελληνική περιφέρεια ακόμα και για 12 μήνες».
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ