ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

Tο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Μεσολογγίου στο Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Harvard στο Ναύπλιο

Tο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Μεσολογγίου στο Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Harvard στο Ναύπλιο
Επίσκεψη στο κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Harvard πραγματοποίησε το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Μεσολογγίου σε συνεργασία με το 6ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου. 

Τα δύο σχολεία συναντήθηκαν στο Ναύπλιο, όπου επισκέφτηκαν το χώρο του Παλαιού Δημαρχείου, όπου στεγάζεται το ερευνητικό κέντρο του κορυφαίου κατά πολλούς Πανεπιστημίου του Κόσμου. 

Εκεί παρακολούθησαν το προσφερόμενο από το Πανεπιστήμιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εισαγωγή στα Ψηφιακά Εργαλεία Γνώσης. Ήταν ουσιαστικα΄μαι εισαγωγή των μαθητών στην Ψηφιακή Τεχνολογία και τις μεθόδους με τις οποίες αυτή αξιοποιείται για τη διάδοση, διαφύλαξη και δημιουργία νέας γνώσης, από πανεπιστήμια όπως το Harvard.

Συγκεκριμένα έγινε σύντομη παρουσίαση των δράσεων του ΚΕΣ και του Πανεπιστημίου Harvard. Ακολούθησε Πλοήγηση στο διαδίκτυο, σε επιλεγμένες ιστοσελίδες, όπως αυτή του Κέντρου Ελληνικών Σπουδών στην Ουάσιγκτον. Αναφορά στα μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (Massive Online Open Courses – MOOCs) με σύνδεση στο HeroesX, το μαζικό ανοικτό διαδικτυακό εγχείρημα του Gregory Nagy, καθηγητή Κλασικών Σπουδών και Συγκριτικής Λογοτεχνίας στο Harvard και Διευθυντή του Κέντρου Ελληνικών Σπουδών στην Ουάσιγκτον.

Η παρουσίαση περιλάμβανε επίσης πλοήγηση σε ελεύθερης πρόσβασης διαδικτυακά μέσα και πλατφόρμες ασύγχρονης εκπαίδευσης (π.χ. EdX, Khan Academy, Ted.com, κ.λπ.), καθώς και στις βάσεις δεδομένων της ψηφιακής βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Harvard, στις οποίες παρέχεται ελεύθερη πρόσβαση σε όλους τους ερευνητές μέσα στο κτήριο του ΚΕΣ, και επεξήγηση του τρόπου λειτουργίας μιας ψηφιακής βιβλιοθήκης.

Η εκπαιδευτική συνάντηση έκλεισε με προβολή συγκεκριμένων παραδειγμάτων αναζήτησης πηγών πληροφόρησης. Επρόκειτο ουσιαστικά για μια εισαγωγή στην έρευνα και στις τεχνικές αναζήτησης ψηφιακών πηγών, που θα φανεί πολύ χρήσιμη για τους μαθητές στη μελλοντική τους επαφή με τις επιστήμες, μετατρέποντας τους ως “μικρούς ερευνητές” και εξοικειώνοντας τους ουσιαστικά με τη χρήση νέων τεχνολογιών (ΤΠΕ).


ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ