ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

Πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση στο Επιμελητήριο Αργολίδας για το Digital Marketing (βίντεο)

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 8:18:00 μ.μ. | | |
Πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση στο Επιμελητήριο Αργολίδας για το Digital Marketing
Το Επιμελητήριο Αργολίδας διοργάνωσε το απόγευμα της Τετάρτης 15 Ιανουαρίου ενημερωτική ημερίδα με θέμα: “Digital Marketing Survival Guide 2020” στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου.

 Στην ενημερωτική ημερίδα εισηγητή ήταν ο κ. Στέφανος Οικονομίδης, Ιδρυτής SEO In Greece & Εκπαιδευτής Digital Marketing, που εστίασε στην ενημέρωση επιχειρηματιών και στελεχών, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν επιτυχώς στις νέες ανάγκες της ψηφιακής αγοράς και του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, καθώς και στην παρουσίαση όλων των τεχνικών, μεθόδων και καναλιών του Digital Marketing με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας των επιχειρήσεων.
Τι ειναι το Digital Marketing

Το digital marketing (γνωστό και ως online marketing) είναι όλοι εκείνοι οι ηλεκτρονικοί τρόποι που χρησιμοποιεί μία εταιρία προκειμένου να επικοινωνήσει στο κοινό που την ενδιαφέρει, το μήνυμα που θέλει. Το digital marketing περιλαμβάνει πολλά πράγματα και συνεχώς προστίθενται νέα διαθέσιμα εργαλεία.
Μερικά από τα πιο γνωστά εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει μία επιχείρηση είναι:

Social Media Marketing

Το Social Media Marketing (SMM) αφορά στην χρήση των κοινωνικών δικτύων (Facebook, Twitter, κλπ) για την επίτευξη ενός συγκεκριμένου στόχου. Ο στόχος μπορεί να είναι η αύξηση των πωλήσεων, η αύξηση των επισκέψεων σε μία σελίδα, η αύξηση των εγγραφών σε ένα newsletter, η αύξηση της αναγνωρισιμότητας μίας μάρκας ή ενός προϊόντος και ούτω καθεξής.
Content Marketing

Το Content Marketing είναι η χρήση περιεχομένου (πρωτότυπου, χρήσιμου και ενδιαφέροντος) προκειμένου να επικοινωνηθεί ένα συγκεκριμένο μήνυμα. Το περιεχόμενο αυτό μπορεί να πάρει πολλές μορφές (άρθρα, εικόνες, βίντεο, infographics, κλπ) και να δημοσιευθεί σε μία σειρά από διαφορετικά μέσα (π.χ. blog, social media, newsletter, κλπ).



Search Engine Marketing και Optimization

Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν μία πολύ βασική πύλη εισόδου των καταναλωτών στην εταιρική σελίδα. Μία εταιρία που θέλει να αυξήσει τις επισκέψεις της μέσα από τα αποτελέσματα των αναζητήσεων έχει δύο πολύ σημαντικές επιλογές. Αρχικά, μπορεί να βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα ως προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO) έτσι ώστε να εμφανίζεται σε υψηλότερη θέση σε σχετικές αναζητήσεις. Το δεύτερο εργαλείο είναι οι διαφημίσεις. Δηλαδή, να χτίσει διαφημιστικές καμπάνιες στοχεύοντας σε συγκεκριμένες αναζητήσεις και λέξεις κλειδιά ή σε σελίδες με συγκεκριμένο περιεχόμενο ώστε να προβληθεί. Έτσι, εξασφαλίζει ότι εμφανίζεται σε εκείνους τους χρήστες οι οποίοι έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την εταιρία ή για τα προϊόντα της.

Φυσικά, βασική προϋπόθεση είναι να υπάρχει ιστοσελίδα η οποία να είναι όμορφη, λειτουργική και χρηστική και να εμπνέει στους επισκέπτες τις αξίες της επιχείρησης.
Email Marketing

Το email πλέον έχει φτάσει σε κάθε σπίτι. Σχεδόν όλοι οι καταναλωτές έχουν μία (αν όχι περισσότερες) ηλεκτρονική διεύθυνση την οποία ελέγχουν αρκετές φορές την ημέρα. Συνεπώς, το email αποτελεί ένα πολύ άμεσο και καθοριστικό εργαλείο marketing το οποίο μπορεί να μεταφέρει το μήνυμα της εταιρίας το οποίο μπορεί να αφορά σε νέα προϊόντα, προσφορές, κλπ. Το email marketing είναι μία από τις πιο αποδοτικές μορφές του digital marketing παρόλο που ενέχει αρκετές δυσκολίες στην χρήση του.
Mobile Marketing

Τα κινητά τηλέφωνα και τα tablet έχουν μπει σε κάθε σπίτι και σε κάθε τσέπη! Αυτή τη νέα συνήθεια μπορεί να εκμεταλλευτεί μία εταιρία με την χρήση εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα (mobile apps) ώστε να περάσει το μήνυμά της και να προσφέρει επιπρόσθετες λειτουργικότητες στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Με αυτό το τρόπο, ο χρήστης διαδρά καθημερινά με το brand και το συνδέει με χρήσιμες λειτουργίες ή υπηρεσίες.

Άλλες τεχνολογίες

Από εκεί και πέρα υπάρχουν πολλές ακόμη διαθέσιμες τεχνολογίες οι οποίες μπορούν να συμβάλλουν στο digital marketing μίας επιχείρισης. Μερικά ενδεικτικά παραδείγματα θα ήταν η χρήση QR Codes ή NFC Tags για την ευκολότερη διασύνδεση του δυνητικού πελάτη με τα ηλεκτρονικά μέσα της επιχείρισης τα οποία θα συμβάλουν στην τελική πώληση.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ