Ως επιστήμη η σημασία της Χημείας δεν εξαντλείται στη χρησιμότητα των προϊόντων της . Στηρίζει καίρια την προσπάθεια για ανάπτυξη κριτικής ικανότητας και όχι μόνο στα θέματα με τα οποία άμεσα ασχολείται.
Η γνώση της Χημείας μπορεί να προκαλεί ζυμώσεις γόνιμες για την κοινωνία. Η Χημεία δημιουργεί Πολίτες. Συνδέεται πολύ αμεσότερα απ’ ο,τι συνήθως νομίζεται με τη ζωή τόσο που, ότι η Χημεία μπορεί να γονιμοποιήσει ακόμη και τον υπαρξιακό προβληματισμό του ανθρώπου
Η πρόταση του καθηγητή στο 1ο Λύκειο Άργους κ Μάλλιου Πέτρου για τη διδασκαλία της Χημείας σκοπό έχει να κερδίσει το μαθητή ως άνθρωπο και πολίτη. Ξεκινά με την παραδοχή πως αν επιδίωξή μας είναι η καλλιέργεια κριτικής σκέψης, αυτή προϋποθέτει τις γνώσεις αρθρωμένες πάνω σε ένα σκελετό θεμελιωδών αρχών ώστε να αποκτούν ενότητα, σ’ έναν σκελετό που συνέχει τα φαινομενικά άσχετα δεδομένα. Άλλως, η παιδεία καταντά απαρίθμηση πληροφοριών που πολύ ανετότερα και πληρέστερα κάποιος μπορεί να αναζητήσει στις εγκυκλοπαίδειες και στο διαδίκτυο.
Ανταποκρινόμενοι θετικά στην πρόσκληση της Ένωση Ελλήνων Χημικών 27 μαθητές της σχολικής κοινότητας, δήλωσαν συμμετοχή στον 34ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Χημείας - Ολυμπιάδα Χημείας 2020 και συνηγόρησαν στην πρόταση «ότι η χημεία είναι παντού»
Η εκπαιδευτική κοινότητα του 1ου Λυκείου Άργους εύχεται από καρδιάς στα μέλη της Καλή Επιτυχία!!!
Η Διευθύντρια του 1ου Λυκείου Άργους
Λένα Παπαθανασίου