ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2020

6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο θεολογίας στο Ναύπλιο 4 - 5 Απριλίου 2020

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 12:00:00 μ.μ. | |
6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο θεολογίας στο Ναύπλιο 4 - 5 Απριλίου 2020
Το 6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο θεολογίας με τίτλο «Η Θεολογία διαλέγεται με τον σύγχρονο κόσμο», μια δράση που διανύει φέτος τον έκτο της χρόνο και υλοποιείται από το 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος» θα διεξαχθεί φέτος στο Ναύπλιο από τις 4 ως τις 5 Απριλίου 2020, υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Αργολίδος και σε αυτό θα πάρουν μέρος σχολεία από όλη την Ελλάδα.

Σκοπός του Συνεδρίου είναι η δημιουργία ενός επιστημονικού forum μέσω του οποίου οι μαθητές και οι μαθήτριες θα διερευνήσουν το ρόλο των Θρησκειών στη Σύγχρονη Κοινωνία, τη σχέση της Πίστης με την Επιστήμη, της Θρησκείας με την Τέχνη και τη Φιλοσοφία, θα αναζητήσουν τη διαχρονική παρουσία της Ορθόδοξης Εκκλησίας στη ιστορία μας και θα αναπτύξουν ένα γόνιμο προβληματισμό πάνω σε ζητήματα Ηθικής αλλά και της σχέσης της Θεολογίας με Κοινωνικά Θέματα και Προβλήματα, με τελικό στόχο να αποκομίσουν γνώσεις και εμπειρίες τις οποίες και
θα μεταφέρουν στο Συνέδριο, με όποιο τρόπο επιλέξουν οι ίδιοι.

Οι φετινές δράσεις περιλαμβάνουν:

1) Τη δημιουργία θεατρικής ομάδας και την παρουσίαση μιας μουσικής θεατρικής παράστασης με θέμα τη διαφορετικότητα και την αποδοχή του άλλου, με τίτλο «ΣιΣουΝτο ή Σ’ένα ξεχασμένο πιάνο», και

2) Τη δημιουργία και παρουσίαση ενός ζωντανού διαδραστικού παιχνιδιού, γρίφων (escape room), με θεματολογία ιστορικό-θεολογική, που συνδυάζει το κιναισθητικό παιχνίδι με τις νέες τεχνολογίες

Πληροφορίες για το Συνέδριο στον ιστότοπο: http://www.mstheol.edu.gr/
[ 6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο «Η θεολογία διαλέγεται με τον σύγχρονο κόσμο»

Τα προηγούμενα Συνέδρια

Το Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο «Η θεολογία διαλέγεται με τον σύγχρονο κόσμο» είναι μια καινοτόμος δράση που υλοποιείται από το 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος» τα πέντε τελευταία χρόνια (2014-2019), προκειμένου να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να διερευνήσουν θεολογικά ζητήματα μέσω της διεπιστημονικότητας και της διαθεματικής προσέγγισης, να αναζητήσουν ήθη και έθιμα συνυφασμένα και με την θρησκεία τους, να μελετήσουν θέματα που άπτονται της επιστήμης, αλλά και της θρησκείας και να πάρουν θέση απέναντι σε κοινωνικά και άλλα προβλήματα εξετάζοντάς τα και υπό το πρίσμα της χριστιανικής ηθικής.

Το σχολικό έτος 2014-2015 το Συνέδριο διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη και στον χώρο του Βυζαντινού Μουσείου, το οποίο υπήρξε χορηγός του Συνεδρίου, και συμμετείχαν σε αυτό περίπου 700 μαθητές και 120 εκπαιδευτικοί από σχολεία διαφόρων περιοχών της Ελλάδας καθώς και το Τμήμα Εκμάθησης Ελληνικής Γλώσσας της Αρχιεπισκοπής Θυατείρων και Βρετανίας. Κατόπιν αιτήματος των εκπαιδευτικών αλλά και των σχολικών μονάδων που συμμετείχαν σε αυτό η διοργάνωση υλοποιήθηκε και το σχολικό έτος 2015-2016. Τη δεύτερη χρονιά συμμετείχαν περίπου 730 μαθητές και 120 εκπαιδευτικοί και κατατέθηκαν 100 εργασίες από 60 σχολεία όλης της Ελλάδας. Σημαντική στάθηκε για τη διοργάνωση η αντιπροσωπευτική συμμετοχή σχολείων από πολλές Περιφερειακές Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδος: συμμετείχαν σχολεία (Δημόσια (Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, Εκκλησιαστικά και Μουσικά Γυμνάσια και Λύκεια), Ιδιωτικά Γυμνάσια και Λύκεια) από την Ιεράπετρα της Κρήτης μέχρι την Καστοριά, από τις ακριτικές Φέρες του Έβρου μέχρι τους Μολάους της Λακωνίας και από τη Χίο και τη Μυτιλήνη μέχρι την Πάτρα και τη Ναύπακτο. To σχολικό έτος 2016-2017 το Συνέδριο διοργανώθηκε στην πόλη της Ξάνθης με σκοπό τη διάχυση των καλών πρακτικών και καινοτόμων δράσεων σε όλη την Ελλάδα. Συμμετείχαν 690 μαθητές με 72 εργασίες και 98 εκπαιδευτικοί από όλη την Ελλάδα (Κρήτη, Πελοπόννησο, νησιά Ιουνίου, ηπειρωτική Ελλάδα). Κατά το σχολικό έτος 2017-2018 το Συνέδριο υλοποιήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης σε συνεργασία με το Πειραματικό ΓΕΛ Ηρακλείου και το ΓΕΛ Γαζίου, υπό την αιγίδα της Αρχιεπισκοπής Κρήτης. Στο Συνέδριο συμμετείχαν 580 μαθητές με 67 εργασίες και 85 εκπαιδευτικοί από όλη την Ελλάδα. Κατά το σχολικό έτος 2018-2019 το Συνέδριο διεξήχθη και πάλι στη Θεσσαλονίκη, στους χώρους του Βυζαντινού Μουσείου Θεσσαλονίκης, και συμμετείχαν 600 περίπου μαθητές με 80 εργασίες. Οι εργασίες που παρουσιάστηκαν τα πέντε τελευταία χρόνια συνιστούν έναν μεγάλο όγκο εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο έχει εκδοθεί στα Πρακτικά των Συνεδρίων με ISSN.

Το Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο «Η Θεολογία διαλέγεται με τον σύγχρονο κόσμο» που διοργανώνει το 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης τελεί υπό την επιστημονική καθοδήγηση των Σχολικών Συμβούλων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Πολύβιου Στράντζαλη. Το Συνέδριο στελεχώνεται κάθε χρόνο από Επιστημονική Επιτροπή που εξετάζει τις εργασίες των μαθητών και καθοδηγεί τους εκπαιδευτικούς που αναλαμβάνουν την επίβλεψή τους.

Το 6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Θεολογίας

α. Τόπος και χρόνος

Για το σχολικό έτος 2019-2020 το 1ο Πειραματικό Λύκειο Θεσσαλονίκης αποφάσισε με την έγκριση του ΕΠΕΣ (Επιστημονικού και Εποπτικού Συμβουλίου) του σχολείου να προχωρήσει στην υλοποίηση του 6ου Πανελλήνιου Μαθητικού Συνεδρίου στο Ναύπλιο στις 04-05/04/2020. Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στους χώρους του Επισκοπείου της Ι. Μ. Αργολίδος, υπό την αιγίδα της οποίας τελεί.

β. Γενικοί στόχοι – σύνδεση με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών

Το Συνέδριο αποσκοπεί στην δημιουργία ενός επιστημονικού forum μέσω του οποίου οι μαθητές θα διερευνήσουν το ρόλο των Θρησκειών στη σύγχρονη κοινωνία, τη σχέση της Πίστης με την Επιστήμη, της Θρησκείας με την Τέχνη και τη Φιλοσοφία, θα αναπτύξουν έναν γόνιμο προβληματισμό πάνω σε ζητήματα ηθικής καθώς και στη σχέση αυτής με τα σύγχρονα κοινωνικά ζητήματα και θα αποκομίσουν γνώσεις τις οποίες θα μεταφέρουν στο Συνέδριο με τρόπο που θα επιλέξουν οι ίδιοι. Επιπλέον το Συνέδριο θα αποτελέσει την αφορμή για τη συνάντηση μαθητών από διαφορετικά μέρη της Ελλάδος και θα δώσει την ευκαιρία για συνεργασίες μεταξύ των σχολείων, γνωριμίες ανάμεσα στους μαθητές της ίδιας βαθμίδας εκπαίδευσης και θα γίνει ένα «βήμα» ανταλλαγής ιδεών και γνώσεων. Ειδικότεροι στόχοι του Συνεδρίου είναι οι εξής:

α) να συμβάλει στην ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των μαθητών μέσω θεματικών ενοτήτων οι οποίες άπτονται της Θεολογίας-Θρησκειολογίας, της Επιστήμης, της Φιλοσοφίας, της Κοινωνιολογίας και της Ηθικής,

β) να προαγάγει την εκπαιδευτική έρευνα στην πράξη, μέσω των ερευνητικών και βιωματικών εργασιών των μαθητών και της διεπιστημονικής και διαθεματικής προσέγγισης των γνωστικών αντικειμένων,

γ) να καλλιεργήσει τη δημιουργικότητα, τη φαντασία αλλά και την ανάδειξη της καινοτομίας μέσω της ποικιλίας των τρόπων παρουσίασης των προβληματισμών τους (γραπτή εργασία, ταινία μικρού μήκους, ντοκιμαντέρ, εικαστική ή θεατρική δημιουργία, φωτογραφία κά.). Με τον τρόπο αυτό συντελεί στην ανάδειξη των ιδιαίτερων κλίσεων και ταλέντων των μαθητών καθώς και στη δημιουργική αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών,

δ) να αποτελέσει μια καινοτόμο δράση κατά την οποία δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές σχολείων από διάφορα μέρη της Ελλάδος να συναντηθούν, να καταθέσουν τις απόψεις τους σε θέματα που τους ενδιαφέρουν, αλλά και να δημιουργήσουν δεσμούς μεταξύ τους που μπορεί να οδηγήσουν σε ευρύτερες συνεργασίες των σχολείων,

ε) να εμπλέξει δημιουργικά τους μαθητές σε καινοτόμους, επιστημονικού χαρακτήρα δράσεις, όπως η διοργάνωση ενός Συνεδρίου, στην οποία συμμετέχουν ενεργά.

Το νέο ΠΣ στα Θρησκευτικά Λυκείου συγκροτεί μία νέα παιδαγωγική πρόταση η οποία υιοθετεί την εμπειρία του παρελθόντος και με βάση τις σύγχρονες θεωρίες της θρησκευτικής εκπαίδευσης στοχεύει σε ένα σύγχρονο θρησκευτικό γραμματισμό. Δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές ανεξάρτητα από τη θρησκευτική τους δέσμευση να μάθουν τη θρησκευτική γλώσσα και τη γραμματική της, που θα τους βοηθήσει στην επικοινωνία με τον Θεό, με τον εαυτό και με τους άλλους στον τόπο που ζουν. Δίνει έμφαση στην ορθόδοξη θεολογική παράδοση, παράλληλα όμως είναι εμπλουτισμένο με αναφορές σε άλλες χριστιανικές παραδόσεις και θρησκεύματα.

Οι μαθητές και μαθήτριες του Λυκείου, ηλικίας από 15 έως 18 περίπου ετών, βρίσκονται στην κατεξοχήν φάση της εφηβείας. Έχουν την ικανότητα να στοχάζονται για την πραγματικότητα, για όσα προβληματίζουν τους ίδιους, αλλά και τους άλλους και να οργανώνουν την σκέψη τους σε θεωρητικό επίπεδο. Ως μέθοδο επεξεργασίας ενός θέματος χρησιμοποιούν τη συνδυαστική ανάλυση.

Οι βασικές ανάγκες των εφήβων που ζητούν επίμονα την ικανοποίησή τους είναι:
Η ανάγκη συγκρότησης θετικής αυτο-εικόνας, της ταυτότητας του Εγώ.
Η ανάγκη για προσκόλληση προς τους συνομηλίκους/τις συνομήλικες.
Η ανάγκη για ανεξαρτησία, αυτονομία και αρμονική σχέση με το κοινωνικό σύνολο.
Η ανάγκη για όρια.
Η ανάγκη για εμπειρίες ανάλογα με τον βαθμό ανάπτυξής του/της.
Η ανάγκη να αγαπάει και να αγαπιέται.
Η ανάγκη για αυτοπραγμάτωση. Οι έφηβοι, όπως και οι ενήλικες, επιδιώκουν την ανάπτυξη των δυνατοτήτων τους στον μέγιστο δυνατό βαθμό.

Με βάση τα παραπάνω η κύρια και βασική θεωρία μάθησης που υιοθετεί και εφαρμόζει το νέο ΠΣ στα Θρησκευτικά Λυκείου είναι ο εποικοδομητισμός. Κατά τη θεωρία αυτή οι μαθητές καλούνται να «οικοδομήσουν» τη γνώση και όχι απλώς να την προσλάβουν έτοιμη από τον διδάσκοντα. Οι μαθητές προχωρούν με τον δικό τους εκάστοτε τρόπο και δομούν μοναδικές αναπαραστάσεις σχετικές με το προς μάθηση αντικείμενο.

Οι κύριες παιδαγωγικές αρχές, στις οποίες στηρίζεται το νέο ΠΣ του Λυκείου, είναι συνοπτικά οι εξής:
Παιδοκεντρικότητα με έμφαση στο ανθρώπινο πρόσωπο του μαθητή/της μαθήτριας.
Η μάθηση στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη του μαθητή/της μαθήτριας, γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική.
Μάθηση με ανακάλυψη (ή αυτενέργεια του μαθητή/της μαθήτριας).
Προτεραιότητα των εμπειριών του μαθητή/της μαθήτριας.
Έμφαση στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης του μαθητή/της μαθήτριας.
Αρχή της εποπτείας. Η σύγχρονη διδασκαλία στην εποχή της εικόνας οφείλει να μην περιορίζεται στο γραπτό κείμενο, αλλά να εμπλουτίζεται, όπου κρίνεται κατάλληλο, με πολυτροπικά κείμενα, π.χ. με ήχο, εικόνα, βίντεο.
Συνεργατική μάθηση. Ένα ομαδοσυνεργατικό περιβάλλον μεγιστοποιεί την ικανότητα αλληλεπίδρασης με τον άλλο, μέσω της συζήτησης, της συνεργασίας και της ανατροφοδότησης. Η συλλογική επικοινωνία και κοινωνική αλληλεπίδραση συμβάλλει θετικά στη δόμηση της γνώσης.

Επιπλέον, το νέο ΠΣ για το Λύκειο προσλαμβάνει δημιουργικά παιδαγωγικές προσεγγίσεις και αρχές της σύγχρονης θρησκειοπαιδαγωγικής.

Σε σχέση με τα θρησκευτικά ζητήματα, οι έφηβοι/οι έφηβες του Λυκείου διατυπώνουν ερωτήματα και αμφισβητήσεις σχετικά με τη θρησκευτική πραγματικότητα, το θρησκευτικό φαινόμενο, τη θρησκευτική σκέψη και ζωή, τη σχέση με το παρόν και το μέλλον, αλλά και τη δική τους ζωή, και αναζητούν επαρκή, αντικειμενική πληροφόρηση και ερεθίσματα για γόνιμους προβληματισμούς και συζήτηση. Το ΜτΘ στο σχολείο προσφέρει τη δυνατότητα κατανόησης και κριτικής προσέγγισης αυτής της πραγματικότητας.

Το περιεχόμενο του είναι να φέρει τη ζωή των νέων σε σχέση με τον κόσμο της θρησκείας όχι με κριτήριο τη σφαιρική πληροφόρησή τους για το θρησκευτικό φαινόμενο και τις θρησκευτικές παραδόσεις (κάτι που μπορούν να επιτύχουν και μόνοι, χρησιμοποιώντας ποικίλα μέσα), αλλά με βάση τι από τη θρησκεία έχει σημασία και δίνει νόημα στη ζωή του ίδιου και στη ζωή των άλλων ανθρώπων. Σε αυτή την περίπτωση η ανάπτυξη της θρησκευτικότητας μπορεί να αποτελεί σκοπό της διδασκαλίας του ΜτΘ.

Στο νέο αυτό πλαίσιο του μαθήματος το Συνέδριο δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές να παρουσιάσουν τη δουλειά τους σε όποια θεματική ενότητα επιθυμούν με τον τρόπο που αυτοί θα επιλέξουν. Στο νέο Π.Σ. και σε ένα βιωματικό και ερευνητικό πλαίσιο οι μαθητές έχουν ενεργό και συνεργατικό ρόλο. Θα προσεγγίσουν βασικές έννοιες κάνοντας διάλογο, διερευνώντας, αξιολογώντας, κρίνοντας, ερμηνεύοντας. Θα αναπτύξουν δεξιότητες (διαλόγου, διερεύνησης, αξιολόγησης, κρίσης, ερμηνείας) που οδηγούν στην προσωπική τους ανάπτυξη και τους εντάσσουν οργανικά στη σχολική κοινότητα μάθησης και στη συνέχεια θα κληθούν να παρουσιάσουν το αποτέλεσμα της δουλειάς τους στο σύνολο της μαθητικής κοινότητας ενός Μαθητικού Συνεδρίου.

γ. Παράλληλες δράσεις

Κατά την φετινή χρονιά και κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων προγραμματίζονται κάποιες παράλληλες δράσεις που θα υλοποιηθούν χωριστά για τους μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου. Οι δράσεις αυτές θα έχουν έναν παιγνιώδη χαρακτήρα (π.χ. παιχνίδια γνώσεων, δωμάτια απόδρασης) ή θα έχουν τη μορφή συζητήσεων επί κοινωνικών θεμάτων με ιδιαίτερη έμφαση στη σχέση Πίστης – Επιστήμης. Σκοπός είναι να εμπλακούν σε ομάδες συνεργασίας μαθητές διαφορετικών σχολείων. Η επαφή, η γνωριμία η συνεργασία και ο διάλογος βάσει κανόνων που οδηγούν στον αλληλοσεβασμό μεταξύ των μαθητών αποτελεί έναν από τους στόχους του Μαθητικού Συνεδρίου.

Οι παράλληλες αυτές δράσεις θα διεξαχθούν σε αίθουσα του Επισκοπείου επαναλαμβανόμενα σε συγκεκριμένες ώρες (περίπου 2-4 φορές για κάθε μέρα του Συνεδρίου, ανάλογα με το πρόγραμμα). Τα σχολεία που θέλουν να συμμετάσχουν σε αυτές θα πρέπει να το δηλώσουν στην ηλεκτρονική αίτηση που θα υποβάλλουν, δηλώνοντας ταυτόχρονα και τον αριθμό των μαθητών τους που ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος. Θα καταβληθεί προσπάθεια να συμμετάσχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι μαθητές, επειδή όμως ο χρόνος διεξαγωγής του Συνεδρίου είναι συγκεκριμένος, είναι πολύ πιθανό να ζητηθεί από τα σχολεία μετά τη λήξη υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής να επιλέξουν έναν συγκεκριμένο αριθμό μαθητών από αυτούς που δήλωσαν ενδιαφέρον για συμμετοχή. Οι όροι διεξαγωγής θα παρουσιαστούν κατά την έναρξη των δράσεων.

Θεματικές

Οι θεματικές που θα αναπτυχθούν στα πλαίσια του προτεινόμενου θέματος είναι:
  1. Χριστιανισμός και Τέχνη: α. εικονογραφία, β. αγιογραφία, γ. ζωγραφική, δ. αρχιτεκτονική, ε. λογοτεχνία, στ. μουσική, ζ. κινηματογράφος
  2. Μοναχισμός (π.χ. έρωτας Θεού, τρόπος ζωής, άρνηση της εκκοσμίκευσης)
  3. Σύγχρονες Μορφές Αγίων
  4. Παναγία, Μητέρα Θεού και ανθρώπων (π.χ. η Παναγία στη Λατρεία και την Τέχνη, τα θαύματα της Παναγίας, η σχέση των πιστών με την Παναγία κά)
  5. Ιερά Προσκυνήματα (π.χ. Άγιοι Τόποι, Άγιον Όρος κα.)
  6. α. Ο Λόγος του Θεού στα πέρατα του κόσμου β. Η παρουσία της Ορθόδοξης Εκκλησίας στο εξωτερικό (π.χ. η ιστορία, η δράση και το έργο Ορθοδόξων Πατριαρχείων και Αυτοκέφαλων Εκκλησιών)
  7. Κοινωνικά προβλήματα υπό το πρίσμα της Χριστιανικής Διδασκαλίας (π.χ. φτώχεια, πόλεμος, ειρήνη, ετερότητα, ναρκωτικά, προσφυγιά, ισότητα, δικαιώματα, στερεότυπα, πολυπολιτισμικότητα, δικαιοσύνη, κά)
  8. Βιοηθική και Χριστιανική Ηθική (ευθανασία, κλωνοποίηση, τεχνητή γονιμοποίηση, κά)
  9. Χριστιανισμός και Οικολογία (π.χ. η οικολογική σκέψη στους Πατέρες της Εκκλησίας και την Αγία Γραφή, η συμβολή της Εκκλησίας στην επίλυση των οικολογικών προβλημάτων κά)
  10. Φιλοσοφία και θρησκεία
  11. Πίστη και Επιστήμη (π.χ. επιστήμη, τεχνολογία, γενετική, κά)
  12. Εκκλησία και Πολιτική (π.χ. σχέσεις Εκκλησίας – Κράτους, σχέσεις Εκκλησίας με πολιτικές ομάδες, εκκοσμίκευση, εκκλησιαστικές φυσιογνωμίες στην Πολιτική, πολιτικός γάμος, καύση νεκρών, νομιμοποίηση αμβλώσεων κά)
  13. Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας (ιστορία, προβλήματα, αποφάσεις, προοπτικές)
  14. Αιρέσεις
  15. Θέματα Ορθόδοξης Λατρείας
  16. Θέματα Δογματικής
  17. Αναζήτηση Θεού, Αποκάλυψη
  18. Αυτογνωσία, Ταυτότητα, Ήθος
  19. Θέματα Αγίας Γραφής (ιστορία, ερμηνεία κτλ)
  20. Η δράση της τοπικής Εκκλησίας και η συμμετοχή της στην αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων
Είδη Εργασιών

Στο συνέδριο οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις εργασίες τους με μία από τις παρακάτω προτεινόμενες μορφές:

α. Γραπτή εργασία

β. Παρουσίαση σε ηλεκτρονικό πρόγραμμα παρουσίασης (pptx)

γ. Ψηφιακή αφήγηση (βίντεο, ντοκιμαντέρ, ταινία μικρού μήκους)

δ. Εικαστική παρουσίαση (αγιογραφίες, ψηφιδωτά, ζωγραφική, αφίσα)

ε. Μουσική παρουσίαση

στ. Βιωματικές δράσεις, δραματοποίηση, θεατρική απόδοση

Για τους εκπαιδευτικούς που θα συμμετάσχουν προτείνεται να δουλέψουν το θέμα που θα επιλέξουν: α. ως ερευνητική εργασία (project) για τα Λύκεια, β. ως πολιτιστικό πρόγραμμα ή γ. στο πλαίσιο κάποιας θεματικής ενότητας σύμφωνα με το Νέο Π.Σ. του μαθήματος.

Αιτήσεις – Υποβολή Εργασιών

Για την υποβολή αίτησης πατήστε εδώ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: λόγω της χρήσης μόνο ενός αμφιθεάτρου για τις παρουσιάσεις των εργασιών το κάθε σχολείο παρακαλείται να επιλέξει μόνο μία εργασία για παρουσίαση (σε περίπτωση που θέλει να συμμετάσχει με περισσότερες εργασίες). Οι υπόλοιπες εργασίες των μαθητών θα δημοσιευθούν στα πρακτικά, δεν θα παρουσιαστούν όμως στο Συνέδριο.

Οι εργασίες θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση:
mathsyntheol@gmail.com

Για εικαστικές ή μουσικές παρουσιάσεις επικοινωνήστε με τους διοργανωτές:
Κυριακή Αντικουλάνη: kikianti@yahoo.gr
Δημήτριος Σαλονικίδης: demsalonik@yahoo.gr
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ