Στην υιοθέτηση ψηφίσματος με το οποίο συμπαρατάσσεται με τους αυτοδιοικητικούς και κοινωνικούς - θεσμικούς φορείς της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, οι οποίοι βρίσκονται απέναντι στις κυβερνητικές μεθοδεύσεις που με μαθηματική ακρίβεια οδηγούν σε πολύ μεγάλες καθυστερήσεις το έργο του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος - Ολυμπία - Καλό Νερό - Τσακώνα, προχώρησε το Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου, στην τακτική του συνεδρίαση, τη Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2020.
Το Περιφερειακό Συμβούλιο αποφάσισε τη συμμετοχή του, με ευρεία εκπροσώπηση, στην κινητοποίηση της Τετάρτης, 26ης Φεβρουαρίου στην περιοχή της Βουπρασίας, όπως και σε κάθε επόμενη κινητοποίηση που θα αποφασιστεί για το ίδιο θέμα από το Συμβούλιο Αιρετών που έχει συγκροτηθεί. Απαιτεί από την Κυβέρνηση την απρόσκοπτη συνέχιση του εν εξελίξει έργου του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος και την άμεση δρομολόγηση του συναφούς έργου Καλό Νερό - Τσακώνα, τονίζοντας πως κάθε περαιτέρω καθυστέρηση συνεπάγεται την αναπτυξιακή υστέρηση της περιοχής και την απώλεια ανθρώπινων ζωών λόγω της επικινδυνότητας του υφιστάμενου δρόμου.
Ο επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης «ΝΕΟΙ ΔΡΟΜΟΙ για την Πελοπόννησο», Γιώργος Δέδες, χαρακτήρισε ως ολέθρια την απόφαση της Κυβέρνησης Σαμαρά το 2013 να απεντάξει από το φυσικό αντικείμενο της Ολυμπίας Οδού το τμήμα Πάτρα – Πύργος και τη σύνδεση του αυτοκινητόδρομου με την Αρχαία Ολυμπία. Επισήμανε ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν πέντε εκτελούμενες εργολαβίες στο έργο Πάτρα - Πύργος, που έχουν ξεκινήσει από την άνοιξη του 2019, ενώ η έναρξη των υπόλοιπων τριών εργολαβιών καθυστερεί αδικαιολόγητα με ευθύνη της σημερινής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών.
Ο Γιώργος Δέδες αναφέρθηκε επίσης στο σχεδιασμό που υπήρχε από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στον οποίο είχε συμβάλει και ο ίδιος από τη θέση του Γενικού Γραμματέα Υποδομών: το τμήμα Πάτρα - Πύργος με τις οκτώ εργολαβίες, το οποίο είχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, ήταν κορυφαία προτεραιότητα για τη νότιο Ελλάδα, είχε ταυτόχρονα δρομολογηθεί μεγάλο πρόγραμμα, επίσης από το ΕΣΠΑ, οδικής ασφάλειας για το κομμάτι Πύργος - Καλό Νερό, καθώς και η ολοκλήρωση των μελετών για το Καλό Νερό - Τσακώνα με θετική διάθεση χρηματοδότησης από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Με την εφαρμογή αυτού του σχεδιασμού διασφαλιζόταν η ολοκλήρωση του οδικού δακτυλίου της Πελοποννήσου, γεγονός που θα καθιστούσε το γεωγραφικό μας διαμέρισμα την πλέον σύγχρονη από άποψη αυτοκινητοδρόμων, περιφέρεια της χώρας.
Ο Γιώργος Δέδες αναρωτήθηκε ποιος είναι ο λόγος που η σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών προσπαθεί να αναστείλει τις εκτελούμενες εργολαβίες στο Πάτρα -Πύργος και να αναθέσει το έργο στην κοινοπραξία της Ολυμπίας Οδού, τη στιγμή που κάτι τέτοιο θα σημάνει την ενεργοποίηση ποινικών ρητρών εναντίον του Ελληνικού Δημοσίου από τους εργολάβους που αυτή τη στιγμή εκτελούν τμήματα του έργου και την αναπόφευκτη παραπομπή του έργου στις καλένδες, υπογραμμίζοντας ότι η παράταξη «ΝΕΟΙ ΔΡΟΜΟΙ για την Πελοπόννησο» είναι κάθετα αντίθετη σε μία τέτοια προοπτική.
Ο επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης «ΝΕΟΙ ΔΡΟΜΟΙ για την Πελοπόννησο», Γιώργος Δέδες, χαρακτήρισε ως ολέθρια την απόφαση της Κυβέρνησης Σαμαρά το 2013 να απεντάξει από το φυσικό αντικείμενο της Ολυμπίας Οδού το τμήμα Πάτρα – Πύργος και τη σύνδεση του αυτοκινητόδρομου με την Αρχαία Ολυμπία. Επισήμανε ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν πέντε εκτελούμενες εργολαβίες στο έργο Πάτρα - Πύργος, που έχουν ξεκινήσει από την άνοιξη του 2019, ενώ η έναρξη των υπόλοιπων τριών εργολαβιών καθυστερεί αδικαιολόγητα με ευθύνη της σημερινής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών.
Ο Γιώργος Δέδες αναφέρθηκε επίσης στο σχεδιασμό που υπήρχε από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στον οποίο είχε συμβάλει και ο ίδιος από τη θέση του Γενικού Γραμματέα Υποδομών: το τμήμα Πάτρα - Πύργος με τις οκτώ εργολαβίες, το οποίο είχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, ήταν κορυφαία προτεραιότητα για τη νότιο Ελλάδα, είχε ταυτόχρονα δρομολογηθεί μεγάλο πρόγραμμα, επίσης από το ΕΣΠΑ, οδικής ασφάλειας για το κομμάτι Πύργος - Καλό Νερό, καθώς και η ολοκλήρωση των μελετών για το Καλό Νερό - Τσακώνα με θετική διάθεση χρηματοδότησης από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Με την εφαρμογή αυτού του σχεδιασμού διασφαλιζόταν η ολοκλήρωση του οδικού δακτυλίου της Πελοποννήσου, γεγονός που θα καθιστούσε το γεωγραφικό μας διαμέρισμα την πλέον σύγχρονη από άποψη αυτοκινητοδρόμων, περιφέρεια της χώρας.
Ο Γιώργος Δέδες αναρωτήθηκε ποιος είναι ο λόγος που η σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών προσπαθεί να αναστείλει τις εκτελούμενες εργολαβίες στο Πάτρα -Πύργος και να αναθέσει το έργο στην κοινοπραξία της Ολυμπίας Οδού, τη στιγμή που κάτι τέτοιο θα σημάνει την ενεργοποίηση ποινικών ρητρών εναντίον του Ελληνικού Δημοσίου από τους εργολάβους που αυτή τη στιγμή εκτελούν τμήματα του έργου και την αναπόφευκτη παραπομπή του έργου στις καλένδες, υπογραμμίζοντας ότι η παράταξη «ΝΕΟΙ ΔΡΟΜΟΙ για την Πελοπόννησο» είναι κάθετα αντίθετη σε μία τέτοια προοπτική.